Bensinpris och bensinmack - två väldigt olika saker...

HardcoreHunny Solfilmsmontör på Mellby Solfilm
26 maj 2008 · 605 Inlägg

Jag jobbar ju själv på Statoil å mest förvånad e jag över de nötter som kommer in då de har tankat å ska betala å skäller på mig för att soppa priset e så högt! Vad fan tror de?? Att det e jag som satt priset lr??

Å gör jämförelser i stil med; "macken där hemma, (typ 25mil bort) faktiskt var 25öre billigare i förgår..."
Så då borde vi vara lika billiga idag...sen att vi ligger längs med E6:an (snapparp) å inte "mitt ut i skogen"
å att vi e en bemannade station det spelar mindre roll för dem...

Tja...jag vill oxå ha lägre priser men kan samtidigt förstå denna sura höjning som varit...inte kul men kanske befogad...

mellbysolfilm.se - monterar solfilm till din bil!
rickylicious Webbutvecklare
27 maj 2008 · 2 369 Inlägg

HardcoreHunny skrev:
Jag jobbar ju själv på Statoil å mest förvånad e jag över de nötter som kommer in då de har tankat å ska betala å skäller på mig för att soppa priset e så högt! Vad fan tror de?? Att det e jag som satt priset lr??

Det är så jädra korkat att hoppa på bensinmackarna, visar ju hur långt vissa tänker.....

Ha det gött och kör försiktigt, livet du räddar kan vara mitt.
Mercedes w114 "Stance" projekttråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=277087
Muttley
27 maj 2008 ·

HardcoreHunny skrev:
Jag jobbar ju själv på Statoil å mest förvånad e jag över de nötter som kommer in då de har tankat å ska betala å skäller på mig för att soppa priset e så högt! Vad fan tror de?? Att det e jag som satt priset lr??

Å gör jämförelser i stil med; "macken där hemma, (typ 25mil bort) faktiskt var 25öre billigare i förgår..."
Så då borde vi vara lika billiga idag...sen att vi ligger längs med E6:an (snapparp) å inte "mitt ut i skogen"
å att vi e en bemannade station det spelar mindre roll för dem...

Tja...jag vill oxå ha lägre priser men kan samtidigt förstå denna sura höjning som varit...inte kul men kanske befogad...

du är den som serverar kunderna smile alltså du som får skit för allt som folket inte är nöjda med. bara att ta..
var värre för mig när gudrun hade gått över här och jag började jobba på telekundtjänst smile. men vet exakt hur du känner dig, men de är bara bita ihop.

FL3JM Inga konstigheter
27 maj 2008 · 2 064 Inlägg

Dags för elbils-revolution!
Tesla är framtiden, fet prestanda utan en enda liter soppa.

ExXtr3me Kiss my palewhite ass
27 maj 2008 · 1 898 Inlägg

FL3JM skrev:
Dags för elbils-revolution!
Tesla är framtiden, fet prestanda utan en enda liter soppa.

Låter förjäkligt gör de säkert också...

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang