Tommie Viinikka har lämnat oss! R.I.P

__r0b1n
25 maj 2008 · 726 Inlägg

Vila i frid!

FULLGAS Mångsysslare
25 maj 2008 · 303 Inlägg

R.I.P .... hoppas du tar ditt intresse med dig till "level 2"

tankarna går till nära & kära

Volvo C70 CAB "CHIFEN FEL MEN ENDÅ RÄTT" (2000)
Gilgamesh TI AMO INTER PER SEMPRE
25 maj 2008 · 224 Inlägg

R.i.p sad

Senast redigerat av Gilgamesh (25 maj 2008)

Why don't we cut you up into little pieces and feed you to your pooches? Hmm? And then we'll see how loyal a hungry dog really is
Gizmojohan
25 maj 2008 · 3 295 Inlägg

åkte förbi på olyckplatsen nyligen och fick se alla blommor och sånt som var utlagt, kändes läskigt när man vet vad som har hänt där...

X40Mackan
25 maj 2008 · 265 Inlägg

R.i.p :s

nu med 470 hk
BMW e30 320 "M50 TURBO" "LÖVET" (1988)
Ena Colaberoende
25 maj 2008 · 1 219 Inlägg

När en vän eller anhörig hastigt går bort så måste man kunna prata ut om det som har hänt.
Sorgligt att vissa lämnar oss alldeles för tidigt.

Lägger en extra tanke åt vänner och anhöriga.

R.I.P

MickeTuncer Fotograf
25 maj 2008 · 966 Inlägg

MrH skrev:
Jag känner ingen av de inblandade men mina tankar går till Tommies anhöriga och vänner. R.I.P.
Rylander, kämpa dig tillbaka!

Sänker en tanke till Familj och vänner.. RIP Tommie.. Så ung.. sad

micketuncer PHOTOGRAPHY
www.micketuncer.se
BMW 520d "F11" (2011)
-Berit- Volvo Freak
25 maj 2008 · 98 Inlägg

Fint av alla som kom för att hedra Tommie igår. Hoppas han fanns med oss på något sätt.
MEN som vanligt finns det vissa människor som bara inte KAN förstå. Tyckte att det var så känslolöst och dålig stil av dem som kom och bara gasade....Tycker inte man visar respekt för det som faktiskt hänt på det sättet.

Vila i Frid Tommie Viinikka
Volvo 850R (1996)
SwenssonGTI
25 maj 2008 · 358 Inlägg

R.i.p

Fotografen_Micke Fotograf/Ljudbyggare
25 maj 2008 · 781 Inlägg

Trots Tommies unga ålder så var han bilarnas gud! Han hade en fantastisk smak för styling och allt vad det heter inom styling och billjud! Vila i frid Tommie, du var den, som alla såg upp till.
Hoppas att du fortsätter vara bilarnas gud även där uppe! Vi alla saknar dig även om vissa av oss inte kände dig personligen. Du var en ängel på jorden men nu är du en ängel i himlen!

Ta Väl Hand Om Dig!
Sörjer med vänner och familj och alla andra som kände honom personligen.

Rylander... Krya på dig! Jag vet att det inte är det lättaste men du ÄR stark och har viljan till att kämpa vidare!

// Mikael Fälth, Hallsberg

Halkus
25 maj 2008 · 13 Inlägg

R.i.p

Larzzone
25 maj 2008 · 17 Inlägg

Jag bor 200meter från olycksplatsen och även cirka 200 meter från Tommie, jag hörde olyckan! Lät inte trevligt! Tråkigt att han är död, hoppas hans anhöriga får allt stöd de behöver. Nu till en sak jag funderar på, det är 2 döda personer till och en med skallskador, varför skänker ingen här på forumet de en tanke??? Vems felet än var så är det 3 liv som är släckta, och inte endast Tommies! En stor tragedi. Känns tungt i mig fast jag inte kände någon av de döda.
R.I.P alla tre.

Senast redigerat av Larzzone (26 maj 2008)

Hellre Hemi
RedBitch
25 maj 2008 · 2 Inlägg

Skänker mina tankar till dom drabbades nära & kära..
Det va väldigt fint på mässan igår,
men tråkigt att inte alla kan visa respekt utan måste "svina".. Dålig stil...

R.I.P - Ni tre som omkom hmm

I May Not Always Be Right... But I'm Never Wrong....
MissEvolution
26 maj 2008 · 2 Inlägg

Vila I Frid ((F))

erixon89
26 maj 2008 ·

Vila i frid

PeTTa
26 maj 2008 · 178 Inlägg

kände honom inte, men såg hans bil i mariestad på träffen senast. när han stod och spelade. måste säga att det spelade mycket mycket bra. det ska han ha eloge för.

R.I.P till er 3 som lämnat oss.


mvh petta

http://www.garaget.org/PeTTa
ALLT UNDER 19" ÄR VINTERDÄCK
Buick Electra 225 "Black Beer" (1964)
Cossi_Micke
26 maj 2008 · 282 Inlägg

Larzzone skrev:
Jag bor 200meter från olycksplatsen och även cirka 200 meter från Tommie, jag hörde olyckan! Lät inte trevligt! Tråkigt att han är död, hoppas hans anhöriga får allt stöd de behöver. Nu till en sak jag funderar på, det är 2 döda personer till och en med skallskador, varför skänker ingen här på forumet de en tanke??? Vems felet än var så är det 3 liv som är släckta, och inte endast Tommies! En stor tragedi. Känns tungt i mig fast jag inte kände någon av de döda.
R.I.P alla tre.

håller med


R:I P Alla 3

Xuri One Man Clan
26 maj 2008 · 4 287 Inlägg

Vila i frid

Volvo s40 (2001)
Volvo v70 D5 "Ocean race" (2006)
litenmyra
26 maj 2008 · 5 Inlägg

Larzzone skrev:
Jag bor 200meter från olycksplatsen och även cirka 200 meter från Tommie, jag hörde olyckan! Lät inte trevligt! Tråkigt att han är död, hoppas hans anhöriga får allt stöd de behöver. Nu till en sak jag funderar på, det är 2 döda personer till och en med skallskador, varför skänker ingen här på forumet de en tanke??? Vems felet än var så är det 3 liv som är släckta, och inte endast Tommies! En stor tragedi. Känns tungt i mig fast jag inte kände någon av de döda.
R.I.P alla tre.

ja håller helt klart me att de är väldigt hemskt..
de är nog bara så att man tar åt sej mer när de är nån man åtminstone känner igen, även om man inte känner dom personligen.. tror säkert att folk tänker på dom andra två också..

hoppas verkligen att dom blir identifierade så att deras anhöriga o vänner kan få samma stöd som alla ger här..

rallycrosstjej22
26 maj 2008 · 363 Inlägg

vila i frid

She Devil
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang