eftersom jag nu blev nogrann av mig, så kommer sista lagret lack dröja en vecka elr två, då ja ska putsa till alla småskavanker som blir när det inte är proffs som spacklar:)
nu har jag läst igenom din tråd mkt bra.. ska själv börja bygga en 300 diesel fast det blir bara motorn,,, vad använde du för växellåda?? va kostar det att skicka pumpen till mynä eller finns det nåt annat alternativ??
nu har jag läst igenom din tråd mkt bra.. ska själv börja bygga en 300 diesel fast det blir bara motorn,,, vad använde du för växellåda?? va kostar det att skicka pumpen till mynä eller finns det nåt annat alternativ??
tack tack, org automat räcker tyvärr inte långt inte manuella heller. mellan 10-20 tusen går de på. Annars PP diesel lite billigare mkt sämre. Eller ta kontakt med dieselmeken
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!"
But nobody rubs your dick and says "good work!"
tack tack, org automat räcker tyvärr inte långt inte manuella heller. mellan 10-20 tusen går de på. Annars PP diesel lite billigare mkt sämre. Eller ta kontakt med dieselmeken
Kostar en moddad bränslepump 20k eller vad är det ni pratar om?
Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
en fråga till hur räknde du ut att insuget skulle rymma 6l eller det va bara en chansning?
dubbla motorvolym ungefär, har mindre betydelse på diesel än bensin faktist. men man klarar sig utan pleneum länge. byggde de enbart för att förenkla IC monteringen