3287
Sök

Mercedes 300 turbo diesel ´wide ¨n¨ low, Besiktas den 26/8!

Sothora <3
1 201 Inlägg
21 september 2009
Trådstartare
Dream_ skrev:
Mercedesturbodiesel skrev:
airflow skrev:

Mycket möjligt att DU är seriös, men för det kan jag ändå tycka att den VERKAR oseriös. HAHA, bring it on bitch, jag lovar på heder&samvete att jag ska köra ner saaben för ett stup den dagen din gamle slöDiesel kör ifrån mig smile

Edit: Mjo visst mycket plåt, men minst lika mycket spackel om man tittar på bilderna :S

ligger inte mer än 1.5 mm spackel på bilen , eftersom jag suger på att spackla lägger ja på mycket o slipar mycket istället.
Sen har ja bara ett ord, MYNÄDIESEL....

Tror ni lägger lite för mycket energi på detta , du som äger mercan. Borde inte du bli klar istället ?
Samt du som äger en saab , du verkar ju behöva greja lite med din bil med , gör det istället för att klaga på andras bilar som du försöker göra iordning.

Men måste bara säga , att mercan kommer nog inte bli värst bra. På vissa bilder ser man ju att inte plåten är rak någonstans ;S men du som ska äga bilen inte jag , så fortsätt smile

en fråga då?, hänvisa mig till bilderna som inte plåten är rak någonstans på? okej, framskärmarna ser knasig ut, och ja är inte nöjd med dom. Det kommer att göras om nu när ja får mitt engelska hjul så ja kan sträcka och krympa plåten. Och min bil är klar, eller den kommer aldrig bli klar men den e klar för åkning

Bildemonterare samt egen verkstad. !

Lastmaskinförare/produktions arbetare
296 Inlägg
21 september 2009
Dream_ skrev:

ligger inte mer än 1.5 mm spackel på bilen , eftersom jag suger på att spackla lägger ja på mycket o slipar mycket istället.
Sen har ja bara ett ord, MYNÄDIESEL....

Tror ni lägger lite för mycket energi på detta , du som äger mercan. Borde inte du bli klar istället ?
Samt du som äger en saab , du verkar ju behöva greja lite med din bil med , gör det istället för att klaga på andras bilar som du försöker göra iordning.

Men måste bara säga , att mercan kommer nog inte bli värst bra. På vissa bilder ser man ju att inte plåten är rak någonstans ;S men du som ska äga bilen inte jag , så fortsätt smile

en fråga då?, hänvisa mig till bilderna som inte plåten är rak någonstans på? okej, framskärmarna ser knasig ut, och ja är inte nöjd med dom. Det kommer att göras om nu när ja får mitt engelska hjul så ja kan sträcka och krympa plåten. Och min bil är klar, eller den kommer aldrig bli klar men den e klar för åkning

Jo men var mest framskärmarna jag syfta på , ser ju buckliga ut .. Men någonstans var lite utav en överdrift . Men tror fortfarande inte att detta bygge kommer sluta som bruksbil elr vad du nu vill kalla den , snarare att den hamnar på skroten när du tröttnar..

Det blir som det blir!

Avstängd
653 Inlägg
21 september 2009
Dream_ skrev:
Dream_ skrev:

snarare att den hamnar på skroten när du tröttnar..

Det jag syftade lite på också, fast nu blir det bara massa varningar ev. låsning av tråd om vi fortsätter tracka killen smile

Jag har rätt i vad jag än säger.

961 Inlägg
21 september 2009
airflow skrev:
Dream_ skrev:

Det jag syftade lite på också, fast nu blir det bara massa varningar ev. låsning av tråd om vi fortsätter tracka killen smile

man kan snacka mycke när man inte känner folket , själv känner jag martin och vet att han har en jävla glöd och har lagt ner ett djävulskt arbete på denna bil , alldeles för mycke för att lägga ner .. så jag tycker ni småpojkar kan hitta ett annat forum o tracka folk ni inte känner iställe !!

MvH Jocke

Pure DieselPower

296 Inlägg
21 september 2009
talibangran skrev:
airflow skrev:
Dream_ skrev:

man kan snacka mycke när man inte känner folket , själv känner jag martin och vet att han har en jävla glöd och har lagt ner ett djävulskt arbete på denna bil , alldeles för mycke för att lägga ner .. så jag tycker ni småpojkar kan hitta ett annat forum o tracka folk ni inte känner iställe !!

MvH Jocke

Jag trodde att man fick ge kritik och sina egna tankar ? Jag tror garanterat att bilen kommer hamna på skroten när han tröttnar , upp till honom och motbevisa mig ! smile

Det blir som det blir!

Sothora <3
1 201 Inlägg
21 september 2009
Trådstartare
Dream_ skrev:
Dream_ skrev:

Jo men var mest framskärmarna jag syfta på , ser ju buckliga ut .. Men någonstans var lite utav en överdrift . Men tror fortfarande inte att detta bygge kommer sluta som bruksbil elr vad du nu vill kalla den , snarare att den hamnar på skroten när du tröttnar..

tror ja knappast heller den kommer sluta som brukis, då jag har 10mm element i den. Jag personligen kommer aldrig skrota denna bil, om ja nu skulle tröttna skulle ja sälja den till en som är intresserad. Och kan ju säga framskärmarna är inte ett dugg buckliga, bra det att dom inte har fått en hel rund radie.
Men ja ska komma ihåg att köpa en riskokare eller en volvo från italien som ditt fall då, och köpa en hög med plastpryttlar till den, en påse poppnitar och lite spackel och se ut som alla andra smile

296 Inlägg
21 september 2009
Dream_ skrev:

tror ja knappast heller den kommer sluta som brukis, då jag har 10mm element i den. Jag personligen kommer aldrig skrota denna bil, om ja nu skulle tröttna skulle ja sälja den till en som är intresserad. Och kan ju säga framskärmarna är inte ett dugg buckliga, bra det att dom inte har fått en hel rund radie.
Men ja ska komma ihåg att köpa en riskokare eller en volvo från italien som ditt fall då, och köpa en hög med plastpryttlar till den, en påse poppnitar och lite spackel och se ut som alla andra smile

Italien ? Den blev importerad 2000 ifrån tyskland , men du får ett + i kanten för att du nästan gissade rätt Jadu , du får tro att du kommer sticka ut på ett bra sätt sen när du är halv klar och tar ner bilen på stan .

Det blir som det blir!

Sothora <3
1 201 Inlägg
21 september 2009
Trådstartare
iaf, så har ja gjort min bil själv till vad den är:) du har bytt fälgar, så enyoj min bil skulle sticka ut bra mycket mer än din på en träff kan jag informera om. Tycker ni båda skrev här från första början för att få en kukmätartävling.

21 Inlägg
21 september 2009
turbo diesel merca me mycke laddtryck e skit ballt..
o d e ju bara så att tyska bilar e bättre än andra,haha

4 682 Inlägg
21 september 2009
SLUTA GRISA NER HANS TRÅD FFS mad !!

Administratör
11 967 Inlägg
21 september 2009
Tråd rensad på skitsnack, en avstängd och flertalet som deltog i att mer eller mindre förstöra den här projekttråden har varnats.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

291 Inlägg
21 september 2009
Lycka till med bilen, turbo diesel mercor är manliga saker det. smile

Fire And Silk
2 254 Inlägg
21 september 2009
Jag tror i alla fall att den kommer att bli grym när den är klar! Om man kämpar så som du har gjort med den här bilen så kan det inte bli annat. Speciellt när man har tillgång till verktyg, lokal att jobba i och div maskiner så kommer byggprojektet att flyta på fint smile

Sen att folk letar fel.....

Forsätt kämpa i alla fall, jag tror på både dig och bilen.

Sorry att jag "pajjade" din tråd också. Ska inte upprepas.
Senast redigerat av -Mackan- (21 september 2009)

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.

Sothora <3
1 201 Inlägg
21 september 2009
Trådstartare
bilen kommer iaf bessas på lördag igen:) då ja valde att avbryta sist för er som undrat, kunde gått till en spansk där:)

Kommer att återkomma

349 Inlägg
21 september 2009
Ber osså om ursäkt om jag smutsade till tråden men man blir ju bara så förbannad hmm Älskar ditt projekt annars!big_smile Ska bli kul å se nästa update!

JUST GOING SIDEWAYS WITH NOTHING BUT TYRE SMOKE LEAVING YOU BEHIND!<3
Mathias Liljenberg, 20år, Bilplåtslagare! :)
Följ projekttråd:BMW 730i e32 -93

Allmänt galen
219 Inlägg
21 september 2009
coolt med vässad turbodiesel i en W123T, kommer bli fet, keep up the good work

4 Inlägg
28 september 2009
Ja tycker killen är grym har följt tråden sen början du gör ett gott jobb å de är förste bil du kommer få den klar å den blir aldeles egen istället för allt annat addon kjolpaket å de inge fel i de heller men du har en w123 som ingen annan i hele världen!

Allmänt envis
12 512 Inlägg
28 september 2009
bilen kommer iaf bessas på lördag igen:) då ja valde att avbryta sist för er som undrat, kunde gått till en spansk där:)

Kommer att återkomma

Får man vara nyfiken och fråga hur det kunde gått så illa? smile

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

Sothora <3
1 201 Inlägg
28 september 2009
Trådstartare
Rquired skrev:

Kommer att återkomma

Får man vara nyfiken och fråga hur det kunde gått så illa? smile

bromsarna var inte så bra som ja trodde:P

Sothora <3
1 201 Inlägg
28 september 2009
Trådstartare
ja till de tråkiga/roliga/balla i lördags när ja skulle på bess så inträffade de, varmkörde länge börja puttra iväg senare när ja trycker på hör man bara turbon spolar laddet stiger till mycket;) och ett pang. Turboras ett ordentligt,

Fräääänt, skillnaden mellan pojkar och män är laddtrycket!

Sök