Om du inte har något emot dubbel-DIN enheter eller att köpa från usa så kan jag rekommendera en JVC KW-AVX810. Min kostade mig ungefär 3500kr med frakt från staterna, här i sverige kostar samma enhet 8000kr utan någon frakt inräknad så det e ju lite skillnad på priserna här och i usa

5V lågnivå, usb, minneskort, ipod-tjafs för dom som gillar ipod ( usch

), löstagbar skärm och massor med andra finesser.
Det enda man behöver tänka på är att usa-stereos inte har RDS (spelar ju ingen större roll ändå) och är, såvida det inte står något annat, låsta till region 1 på dvd:n. Annars är det som vilken svensksåld stereo som helst.
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P