Jag tycket att Bergsjö var mycket trevligt i år jag med Ångrar inte att jag åkte (vi) dit.
Dock så är det där jävla väghindret utanför systemet ett jäkla problem, vill gärna bli trafikstockning =/ Men men attans kul endå Var ju jäkligt mycket bilar och mycket folk.
Och polisen tycker jag höll sig i styr och la sig inte i allt och skulle förstöra utan dom gick mest runt och höll koll
Kvällen var trevlig Märktes dock att det inte var någon rullande utställning med tävling innan. Var lite dåligt med riktigt fina bilar.. Men men, de försvinner så tidigt ändå! Någon som följer med dagen innan nästa år med spätt o spade och plockar bort flaskhalsen? Polisen stack in huvudet och påminde oss om att det fanns bälten, när vi låg i varvet och rörde oss framåt varannan minut.. Så lite tråkigt verkade de allt ha
Hade himla roligt Tyckte allt fungerade jätte bra förutom köerna som vart pga stoppet där i centrum men men, man kan ju inte få allt Poliserna va riktigt schyssta oxå, de ända dom klagade på för oss va att de va bättre att sitta ner i bilen, annars va det lugnt En lyckad kväll alltså Bilder kommer komma upp i mitt galleri som jag och jeep_tom tagit, så bara att kika in där
Tur att man tog jappsen å drog ner till Storstockholm. Känns ju inte som att man hade platsat in i bergsjö den helgen. Fast det hade ju vart riktigt roligt att att stå vid sidan om med en pilsner i handen.