Ställt upp älsklingen på pallbockat och plockat bort gamla Sänkningssatsen från G&M racing inget skit det heller men vill ha coilisar Till salu, om någon vill ha.
Tomt blev det..
Mycket fint skick, dock mycket skitiga.. Har fungerat utmärkt, dock borta pga coilisar im sorry dudes
Det blir svarta bromsok.. Ska även rengöra i hjulhusen och spruta underredsmassa / dinitrol innan jag monterar resten.
Wheeliee??? Se på fan den är skitig också..
Avslutningsvis när allt är fräsch så ska dessa monteras.. : )
Har även sänkt bruksbilen under vintern med riktig sänkningssats å fjädrar
Ser kanske inte ut som den sänkts så mycket!! där fram verkar den inte satt sig än.. Men jämför med denna bilden från förra vintern så..
Kan det vara någon idé att lägga vax/försegling på coilisarna innan montering? Kanske låter lite löjligt men lär ju vara lättare att hålla rent i framtiden.
Kan det vara någon idé att lägga vax/försegling på coilisarna innan montering? Kanske låter lite löjligt men lär ju vara lättare att hålla rent i framtiden.
Mja, det var nog ingen dålig idé med vaxet, man kan ju alltid prova!
Nej, jag tog den lägsta sänkningen jag hitta till volvon på vparts, tog cirka 2 månader innan den sjönk betydligt där framme. Men ändå inte som jag velat. Tur det bara är brukisen på vintern annars hade jag gjort om det Tror dem satt sig riktigt när jag gjorde hjullyft ute på en skogsväg.. Kändes som dem gjorde det ialf hahaha!
Var lycklig från 11.30 när jag åkte och tog emot dem på lunchen, sen tebaks till jobbet.. till 17.00 när jag öppnade resten av paketen,. 2 av fälgarna har olika navhål, den ena verkar vara nått skylt exemplar, med stora stötningar på 2 av ekrarna..
Så nu hoppas jag att dem är shysste i retur och att det inte blir något strul när jag begär nya imorgon..
Jadå, dem såg jättebra ut, men antagligen kommer jag att begära pengarna tillbaka och beställa via däckia istället. Då vet man vad man får direkt ialf. Trött på strul från internethandel.. Men om dem är shyssta när jag ringer imorgon så ger jag nog dem en chans till..
bredden på kanten vet jag ej, har inte mätt men den är normal stor typ : )