Eftersnack: Sundsvall Street Meet 7/6 -08

Bruden www.sundsvallsgatbilar.se
8 juni 2008 · 211 Inlägg

Måste bara få säga att det var en väldigt lyckad träff och cruising enligt min mening.
Det kom mkt mer bilar än jag hade trott och det va väldigt kul att se smile
Bra väder och trevligt folk, det kunde inte bli så mkt bättre smile

Bilder kommer att komma upp i mitt galleri som vanligt senare smile

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
8 juni 2008 · 5 753 Inlägg

jodå, det var helt okej.. var bra nog så mkt bilar också må jag säga på kvällen smile synd att amazon jäveln strejkade som vanligt när det är nån tillställning roll

Senast redigerat av _Glenne_ (8 juni 2008)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
LilleSKUTT
8 juni 2008 · 512 Inlägg

bra crusing men tycker att om man anordnar norrlands största fordonsträff så ska väll alla fordon få delta i crusingen som hör till oxå ?    eller är det bara min åsikt ? sj så fick jag åka crusing men såg flera intressanta bilar som vart avvisade ..... stod inget på affisheringen om bara jänke bilar eller dylikt vad jag sett iaf  men förutom det så var det bra tillställning ... synd man missade utställningen på dagen...

Ford t-23 hotrod "MEANBUNNY" (1988)
Mangaan
8 juni 2008 · 28 Inlägg

jag håller med lilleSKUTT. såg också många fina, intressanta bilar som blev avvisade.. men men alla får ju inte plats heller..


finns ett antal bilder i mitt galleri om det skulle vara intressant!
självaste Lilleskutt själv finns med på en bild! big_smile


mvh// magnus

Senast redigerat av Mangaan (8 juni 2008)

Såld på 4-krafs...
Subaru Outback 3.0R Exclusive "Outbacken" (2008)
Ellertz Norrlänning
8 juni 2008 · 1 453 Inlägg

Alltså, varför bara på universitetsallen ? Varför inte ha en stor fin cruising mitt i stan ist ? smile

- Har du champagne?
- Jag har en soda stream och en flaska vitt!
A_Lindahl Lite överallt..
8 juni 2008 · 612 Inlägg

Ellertz skrev:
Alltså, varför bara på universitetsallen ? Varför inte ha en stor fin cruising mitt i stan ist ? smile

Har säkert med tillstånd att göra skulle jag gissa på..

Tycket det var en fullt godkänd cruising.. Mycket bilar, en otrolig mängd folk och fint väder, Kunde inte ha blivit bättre

Det finns tre slags män som inte förstår sig på kvinnor: unga, gamla och medelålders.
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
8 juni 2008 · 5 753 Inlägg

Ellertz skrev:
Alltså, varför bara på universitetsallen ? Varför inte ha en stor fin cruising mitt i stan ist ? smile

förr hade dom ju crusingen på storgatan eller vafan den heter den som går igenom stan... som sagt, var en riktigt trevlig crusing smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Mangaan
8 juni 2008 · 28 Inlägg

_Glenne_ skrev:

Ellertz skrev:
Alltså, varför bara på universitetsallen ? Varför inte ha en stor fin cruising mitt i stan ist ? smile

förr hade dom ju crusingen på storgatan eller vafan den heter den som går igenom stan... som sagt, var en riktigt trevlig crusing smile

nästan rätt. köpmangatan användes men vad jag har hört så blev det så besvärligt för dem som bodde/bor där att ta sig fram och då bestämdes det att cruisingen skulle flyttas till universitetsallén istället.
sen finns det säkert flera orsaker men detta var en av dem.

sen kan tilläggas, för kuriosans skull, att ännu längre tillbaka användes esplanaden, från busstation till bergsgatan, runt runt. det måste ha varit den mest optimala platsen.
tyckte farsan iaf när han var med.

mvh// magnus

Såld på 4-krafs...
Subaru Outback 3.0R Exclusive "Outbacken" (2008)
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
8 juni 2008 · 5 753 Inlägg

jaha, råkade ta fel på namnen på gatorna då smile... men det du säger stämmer säkert jäkligt bra smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Mangaan
8 juni 2008 · 28 Inlägg

_Glenne_ skrev:
jaha, råkade ta fel på namnen på gatorna då smile... men det du säger stämmer säkert jäkligt bra smile

hehe ja det är inte lätt med alla gator.. kan själv bara de större, "viktigare" lol
mitt inne i stenstan är jag rätt bortkollrad!

// magnus

Såld på 4-krafs...
Subaru Outback 3.0R Exclusive "Outbacken" (2008)
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
8 juni 2008 · 5 753 Inlägg

Mangaan skrev:

_Glenne_ skrev:
jaha, råkade ta fel på namnen på gatorna då smile... men det du säger stämmer säkert jäkligt bra smile

hehe ja det är inte lätt med alla gator.. kan själv bara de större, "viktigare" lol
mitt inne i stenstan är jag rätt bortkollrad!

// magnus

hehe jaa och jag brukar inte bry mig om att lära mig namnen jag heller men nog kan man väll bra många endå men men smile





btw, http://www.st.nu/nyheter/lokalt.php?act … ;id=736508 smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Tomten Tomten
8 juni 2008 · 1 065 Inlägg

vart ca 4oo bilder synd att man inte kan lägga upp alla.

ska se om jag får upp några ikväll

BMW 525i Touring M-sport "Familje Edition" (2002)
Chevrolet Impala 4dr HT "Pimpala" (1968)
sebbe09
8 juni 2008 · 17 Inlägg

Bilder från Cruisingen, en polare som fotograferat! smile

http://www.megaupload.com/?d=8MMLN7LD

För dom som inte orkar tanka hem så finns bilderna att beskåda här:

http://ejanonym.bilddagboken.se/p/dayvi … =218541991

j0hanna
8 juni 2008 · 95 Inlägg

Ellertz skrev:
Alltså, varför bara på universitetsallen ? Varför inte ha en stor fin cruising mitt i stan ist ? smile

Det var på köpmangatan tidigare (som någon skrev) Men tror att det var dels den anledningen (pga de som bodde där) men också pga polisens protester. Sista året som var blev det väl lite kaos när polisen försökte få alla att åka hem när cruisingen, enligt deras mening, var slut.. Polisbussen blev väl vält och de flesta var både fulla o missnöjda..

Gårdagen var lyckad förresten smile

Senast redigerat av j0hanna (8 juni 2008)

MadeByMe Tjofs Media/MaxxStreet
9 juni 2008 · 2 362 Inlägg

sebbe09 skrev:
För dom som inte orkar tanka hem så finns bilderna att beskåda här:

http://ejanonym.bilddagboken.se/p/dayvi … =218541991

Jojjes bilder smile

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik
Volkswagen Golf "Hebbe" (2014)
Audi A3 "Hertzificerad S3 Replica" (2004)
Audi A4 B7 2.0 tfsi Quattro "Deadpool" (2006)
TobbeE_87 Fritidsforskande yrkesförare
9 juni 2008 · 938 Inlägg

Synd att mina mer eller mindre nyktra kompisar var så sega... När vi väl kommit ner med Valpen å parkerat med lätt kärvande bromsar å skållhet bakaxel så var klockan ca 12 på kvällen... For väl hem igen vid 3-tiden ungefär... Var hemma halv 6...
Skulle tro att ni som kom ner tidigare å inte gjorde av med 50 liter soppa, och inte fick hörselskador hade de ännu roligare tongue

Jag gasar tills det rasar, sen tar vi lite till... :)
MVH // Tobbe, *BECE**
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
9 juni 2008 · 5 753 Inlägg

föresten, vare nån som såg den där extremt buckliga jänken? fyfan att man änns kan få en sån igenom SBP tongue eller ja, iofs, vem vet, den kanske inte var besiktad heller roll

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Tomten Tomten
9 juni 2008 · 1 065 Inlägg

nu finns mina bilder på datorn. får se om kompisen hinner lägg upp dom på sin sida så dom kan tankas där i från

Chevrolet Impala 4dr HT "Pimpala" (1968)
BMW 525i Touring M-sport "Familje Edition" (2002)
coffa Sundsvall
10 juni 2008 · 285 Inlägg

Å en bild på kadetten med ! Kul ... Lyckad crusing enligt mig lite blandat med bilar ... Helt okej DOCK kan jag hålla med om att i stan hör den hemma !

Åker just nu GTO 67,
jeep_tom Jeep Tom
11 juni 2008 · 276 Inlägg

Grymt roligt och trevligt både på meetet och på cruisingen smile Var väldigt mycket intressanta bilar och en hiskens massa glada människor big_smile Har även en del bilder tagna jag oxå, )hmm ett antal 100st med systemkamera) Så skall väll ta o lägga upp lita av dessa framöver i mån av tid smile

Ser fram emot nästa års Street meet redan big_smile

Feeling free to do my own thing
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang