Personligen tycker jag att han e såååååå uttjötad nu. O det låter ju nästan likadant allt. Han bör komma med nått nytt nu tycker jag. ( Min åsikt )
Haha kanske är så. Ska inte säga att jag är något jätte fan av då det finns bra mycket bättre Dj's. Får se hur han är live om 2 veckor. Hoppad då fan att denna låten kommer dock!
Lite stoft från Tingeling och vi svävar iväg, Välkommen åter till våran skruvade värld
Personligen tycker jag att han e såååååå uttjötad nu. O det låter ju nästan likadant allt. Han bör komma med nått nytt nu tycker jag. ( Min åsikt )
Håller med. Dock all såndär musik är uttjatad och låter likadant nästan. Däremot Hardstyle eller Hardcore kan vara bra. Men samma sak där att det mesta låter likadant. Därför lyssnar man på riktigt musik... Hail to the Metal !
it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.
Är väl inget hiphop freak direkt men med denna texten så JA !! Sen att Bizzare är en gammal D12 medlem Flashbacks om du avskyr Justin Bieber så är denna låten perfekt för dig
Senast redigerat av Children-Of-Bodom (31 maj 2012)