1673
Sök

saker du fått med dig på fyllan

"audiot"
287 Inlägg
16 juni 2008
Undrar om det bara är jag som inte plockar på mig allt som inte sitter fast bara för att jag är full, jag är mest glad om jag har med mig allt hem som jag gick ut med.

Dock så har jag ett par tre nummerlappar från olika garderober. Lyckas alltid glömma vilken ficka dom låg i när man ska få ut jackan.

"... Vi hamnade i alla fall inte på taket"

373 Inlägg
16 juni 2008
Jisses vad mkt sjuka prylar ni plockat med er! Sj har man inte fått med sig något sådan utan som andra skriver man får vara tacksam över att komma hem med sina egna tillhörigheter i behåll..

3 650 Inlägg
16 juni 2008
fan va många som plockar med sig brudar på typ 150 kg yikes vad e grejjen..plocka med er snygga brudar istället
Senast redigerat av Kesler (16 juni 2008)

77 Inlägg
16 juni 2008
Fan va många det är som får med sig kundvangnar hem??? XD

Dunka plåt och leva jävel :D

3 650 Inlägg
16 juni 2008
henkebenke skrev:
* Blodiga plåster och bandage vilka är monterade lite överallt på min kropp
* 15 bänkskivor i teak
* en näve lump
* ett spårvagnspår till 5ans spårvagn
* trädgårdskonst i gjutjärn

körde du bil på fyllan?

Trägnagare
185 Inlägg
16 juni 2008
Vart på fest hos en kille man känner lite sådär när min polare fick med sig killens mammas trosor (på sig) sina egna boxer spolade han ner i toan... Träffade honom dagen efter och då hade han fortfarande på sig dem för de var "sköna som fan" HAHAH Skrattade gott iaf ^^

All show and no go!

1 703 Inlägg
16 juni 2008
Kesler skrev:
henkebenke skrev:
* Blodiga plåster och bandage vilka är monterade lite överallt på min kropp
* 15 bänkskivor i teak
* en näve lump
* ett spårvagnspår till 5ans spårvagn
* trädgårdskonst i gjutjärn

körde du bil på fyllan?

Kanske, kanske inte...

Stålmannen
465 Inlägg
16 juni 2008
En tjock bunt med drinkunderlägg med texten "Drick varannan vatten". Haha.

906 Inlägg
16 juni 2008
Sandgren skrev:
ja har fått med mig 7 säckar blomjord hem en gång som ja inte kom ihåg smile men kul var det nog. (stora säckar 25kg)

Gick du och konka på 175 kg jord när du var full?big_smile

=)

Konsult
1 247 Inlägg
16 juni 2008
Jag är lite fundersam på hur jag lyckats, men jag har fått in en skylt i sovrummet som jag INTE kunnat få ut på något jäkla sätt!! (satte kapen i den då gick det).
Men hur sjutton får man in en skylt+tillhörande stolpe och fundament som man absolut inte kan få ut?

Annars brukar jag aldrig behöva ta med pengar på krogen, på något sätt slutar det alltid med att jag är fullast och har mest pengar kvar smile

/Kim

Withlimb
210 Inlägg
16 juni 2008
Kesler skrev:
fan va många som plockar med sig brudar på typ 150 kg yikes vad e grejjen..plocka med er snygga brudar istället

Vem som helst kan ta en snygg brud, men det krävs en riktig man för att ta en ful.

105hk rent vansinne!

373 Inlägg
16 juni 2008
Tagg3N skrev:
Jag är lite fundersam på hur jag lyckats, men jag har fått in en skylt i sovrummet som jag INTE kunnat få ut på något jäkla sätt!! (satte kapen i den då gick det).
Men hur sjutton får man in en skylt+tillhörande stolpe och fundament som man absolut inte kan få ut?

Annars brukar jag aldrig behöva ta med pengar på krogen, på något sätt slutar det alltid med att jag är fullast och har mest pengar kvar smile

/Kim

jag säger bara en sak.....

http://hannaeaxelsson.blogg.se/images/2008/ttiwwp_10890986.gif

Fattig student
1 282 Inlägg
16 juni 2008
VolvoHanna skrev:
Tagg3N skrev:

/Kim

jag säger bara en sak.....

http://hannaeaxelsson.blogg.se/images/2 … 890986.gif

Jag har bild men vet inte om det är lämpligt att lägga upp den..

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=198980 <--- Min projekt tråd
Bara för att jag inte är paranoid längre så betyder inte det att dom inte är ute efter mig.
Ur en lögnares mun kommer inga sanningar..

46 Inlägg
16 juni 2008
Kesler skrev:

OBS När spriten går in går vettet ut

911 Inlägg
16 juni 2008
Jag har aldrig fått med mig grejer när jag är full, wtf..ni klagar på att andra rör era grejer men ge fan i andras grejer eller håll käfft nästa gång nått händer er !

pic up the phone, wazzzaaa

Konsult
1 247 Inlägg
16 juni 2008
zortep skrev:
Jag har aldrig fått med mig grejer när jag är full, wtf..ni klagar på att andra rör era grejer men ge fan i andras grejer eller håll käfft nästa gång nått händer er !

Det där kunde  du faktiskt sagt på ett snällare sätt...
Men jag förstår ditt sätt att tänka.. Vill du ha tillbaka din skylt med tillhörande stolpe och fundament?

Blästrare/Lackerare
651 Inlägg
16 juni 2008
En gång fick jag med mig ett bankomatkvitto hem efter en utekväll där det stod att jag hade pengar kvar, kan ju inte ha varit mitt kvitto...

231 Inlägg
16 juni 2008
En "Välkommen in" skylt i trä..Ett hjärta i trä som jag tydligen hade gått runt me halvt ikörd i byxan på krogen..vakna dock upp ensam morgonen efter:P haha

1 703 Inlägg
16 juni 2008
Visstja.
Vaknade en morgon av att det stod en bättre begagnad cabby husvagn i sovrummet. Det sjuka var att i den satt ett äldre par och på spisen stektes det ägg å korv.

Det är sjukt vad man snor med sig på fyllan!

670 Inlägg
16 juni 2008
hört om en som fick med sig en pingvin hem....han vaknade och blev fundersam som fan när han hade klösmärken på bröstet...dessutom luktade han fisk. När han sedan gick in i badrummet satt en pingvin i badkaret. Tydligen hade han tagit med den från slottskogen i Gbg

Sant eller ej...inte en aning. men skoj isåfall
Senast redigerat av daaanyy (16 juni 2008)

Mvh Daaanyy

Sök