2163
Sök

saker du fått med dig på fyllan

11 Inlägg
17 juni 2008
Lindstrom89 skrev:
jo lite gb-gubbar o vägskyltar har man väll fått me sig hem, blir kleptoman på fyllan men värst var nog när jag vakna men en smutsig snuskig tandborste i sängen, inte en aning vart ifrån den kom, men när man sen får se bilder där man har den i munnen så är det inte ens kul..

hehe, lite kul tycker jag! big_smile

11 Inlägg
17 juni 2008
GB gubbarna verkar vara åtråvärda att få mä sig hem efter att ha läst denna tråd :p

Fattig student
1 282 Inlägg
17 juni 2008
dom gör inte så mycket motstånd...

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=198980 <--- Min projekt tråd
Bara för att jag inte är paranoid längre så betyder inte det att dom inte är ute efter mig.
Ur en lögnares mun kommer inga sanningar..

Vi lever i en orättvis värld..
560 Inlägg
17 juni 2008
response skrev:
Reeplayed skrev:
henke_99 skrev:
bara undrar, hur gör man för o få med sig en betongsugga? dom är ju typ ganska tunga...

Det går. Mitt ex brukar hänga sig i dom, vissa är lättare och välter av hans tyngd. Många blir dessutom Stålmannen-starka på fyllan och då är det inget problem.

Och sluta gnälla om att alla är så oärliga och stjäl hit och dit, det är som sagt saker man fått med sig på FYLLAN. Inte när man är vid fullt medvetande. Har väl hämtat en och annan flagga nere på bensinstationen, värre än så är det inte. Än. Men kompisen tog hem två stolar från ett uteställe där han borde blivit sedd tongue

Försöker han ta livet av sig ofta? sad

Hahahaha big_smile Nej alltså, han krokar fast sig så att han håller kroppen rakt ut från järnstången tongue Han "hänger" sig fast tongue

Even fools they say, can find a way out of the dark.

derfla_
17 juni 2008
brukar ofta få med mej saker hem som ölglas gb gubbar men det värsta är ändå dagen efter när man vaknar å kollar bredvid sej och undrar va fan det är för skräcködla man har bredvid sej!!!! sen brukar det största problemet vara att ta reda på var fan man är hahahahahahahaahha

Rörpulare
1 453 Inlägg
17 juni 2008
Ja jo senaste kuppen blev en gb gubbe och ett matchande parasoll smile mkt fint på nästa kommande fest

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"

1 Inlägg
17 juni 2008
Sandgren skrev:
ja har fått med mig 7 säckar blomjord hem en gång som ja inte kom ihåg smile men kul var det nog. (stora säckar 25kg)

HAHA, Detta har hänt mig med fast bara 2. 25 kilos.

Vi lever i en orättvis värld..
560 Inlägg
17 juni 2008
Tiger1978 skrev:
response skrev:
Reeplayed skrev:

Det går. Mitt ex brukar hänga sig i dom, vissa är lättare och välter av hans tyngd. Många blir dessutom Stålmannen-starka på fyllan och då är det inget problem.

Och sluta gnälla om att alla är så oärliga och stjäl hit och dit, det är som sagt saker man fått med sig på FYLLAN. Inte när man är vid fullt medvetande. Har väl hämtat en och annan flagga nere på bensinstationen, värre än så är det inte. Än. Men kompisen tog hem två stolar från ett uteställe där han borde blivit sedd tongue

Försöker han ta livet av sig ofta? sad

HAHAHA:D det var nog dagens kommentar...

Ja han gav mig ett jävla gott skratt big_smile Vilken jävla formulering jag lyckades med tongue

Even fools they say, can find a way out of the dark.

149 Inlägg
17 juni 2008
hum. fick med mig en skottkärra lastad med 25kg kogödsel, 25kg annan jord, 5-6meter staket på rulle och en bobbycar. Minns det dock inte. Men allt kom till nytta.
en pulka med några skyltar i lagom storlek, 10 meter vajer(!?).
2st riktigt bra däck har jag också fått med mig en gång och i rätt storlek.
ett stycke 30cm hög jävla keramiktomte hittade jag också bredvid sängen, gav bort den i julklapp till en kompis.

sen givetvis en massa mcdonaldssaker, kapsylöppnare och sprit.

en annan fråga som är lite sorglig, "Vad har du tappat bort på fyllan?"Den vågar jag inte tänka på.

906 Inlägg
17 juni 2008
Tiger1978 skrev:
dom gör inte så mycket motstånd...

Hhahahha:D

=)

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
17 juni 2008
Polarens trädgårdstomte för ca 3 år sen

C H E V R O L E T <3

SAAB♥SUBARU
1 636 Inlägg
17 juni 2008
Undrar vad det kostar att försäkra en gb gubbe... verkar behövas lol

11 Inlägg
17 juni 2008
Äger man en bör man vakta den mä sitt liv!

Fattig student
1 282 Inlägg
17 juni 2008
Denna har jag undrat var den kom ifrån...

https://www1.garaget.org/gallery/archive/78510/377583_c7ik2y.jpg
nån som vill köpa??

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=198980 <--- Min projekt tråd
Bara för att jag inte är paranoid längre så betyder inte det att dom inte är ute efter mig.
Ur en lögnares mun kommer inga sanningar..

30 Inlägg
17 juni 2008
Jag hade med mig polarens husdjur efter en fest hemma hos honom- vilket var en spindel. Och jag hatar spindlar över allt annat så jag fattar inte hur jag kan ha klarat bära hem den, visst den låg i en glassburk men ändå.. Jag fick min livs chock när jag vaknade morgonen efter iallfall. det är inte varje dag som man har en stor spindel precis jämte sängen. jag hoppas att jag aldrig gör om det igen iallfall.

Psst.. Detta stannar mellan oss

OEM <3
6 957 Inlägg
18 juni 2008
FireTraXX skrev:
Diverse skyltar, cyklar och annat trams har man ju fått med sig på fyllan.
Men det mest minnesvärda är nog den gången jag och en kompis stal en get.

HAHAHAHAHAHHAHA En get lollol

OEM <3

* Klåpare
1 718 Inlägg
18 juni 2008
Bjork skrev:
FireTraXX skrev:

Kvart-i-två-brudar i all ära, men en get är väl att ta i. wink big_smile

Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.

1 703 Inlägg
18 juni 2008
Gulmun skrev:
Bjork skrev:
FireTraXX skrev:

Kvart-i-två-brudar i all ära, men en get är väl att ta i. wink big_smile

Getinna heter det väl då?

derfla_
18 juni 2008
hur i helvete får man med sej en GET hem på fyllan???????? visst det är på fyllan men hur sjutton bär man sej åt?

Sök