2057
Sök

saker du fått med dig på fyllan

99 Inlägg
18 juni 2008
Tiger1978 skrev:
Denna har jag undrat var den kom ifrån...

http://www1.garaget.org/gallery/archive/78510/377583_c7ik2y.jpg
nån som vill köpa??

Ganska säker på att den kommer ifrån burger king ?

Ljuva 90-tal
1 128 Inlägg
18 juni 2008
fagervall skrev:
Tiger1978 skrev:
Denna har jag undrat var den kom ifrån...

http://www1.garaget.org/gallery/archive/78510/377583_c7ik2y.jpg
nån som vill köpa??

Ganska säker på att den kommer ifrån burger king ?

Haha, klockrent. big_smile

Nöjeskör närproducerat

125 Inlägg
18 juni 2008
Rondel hund, väg koner m.m

Allt jag ser är stänkskärmar o sprit

343 Inlägg
18 juni 2008
Hade med mig ett kap hem en gång: Polarens dörr från huset in till hans garage.. Undra vad det blev av den o.O

172 Inlägg
19 juni 2008
klockren tråd big_smile

wroooooomprrrsssssscccchhhh

Avstängd
1 266 Inlägg
19 juni 2008
Min kompis tog finska flaggan på en finlandskryssning..och jag lovar, den var INTE liten big_smile
Det kom några personer och frågade vad han håller på med, då svarade han "Vi är på svensk mark nu"
Haha big_smile
Själv har jag inte fått med mig nått specielt, eller jo en katt jävel, den åkte ut direkt jag vaknade smile

Volvo 740 Tic - 1986 - B230et 531topp - 19.000km
Nej det är inte jag på bilden

Team Pro5
313 Inlägg
19 juni 2008
AttackMedic skrev:
Betongsugga och--> blåljusramp <-- från en polisbil är väl det mest spektakulära

Been ther done that ^^

undrar om dom vill ha tillbaka den ^^

Med vänliga hälsningar / Best regards
Daniel Kronvall-Pedersen
Webmaster @ Team-Overdrive.tk
http://www.team-overdrive.tk

130 Inlägg
19 juni 2008
övergångsskylt med stolpe är en av dom. en annan gång när jag var hos en kompis på fest och senare på kvällen så ankrade han och det var bara jag kvar, så bestämde mej för att åka hem på min cykel som jag tagit dit. gick ut och kände att det var lite kallare än när jag anlände, eller väldigt mycke då det var höst. så gick in och roffade åt mej lite kläder och cyklade hem. märkte dagen efter att kläderna jag fått med mej var en grön lantmännenoverall med tillhörande orange keps, samt ett par skogshuggarstövlar strl 46. och detta hade jag cyklat en mil med, på kärringcykel. måste sett bra ut.

Having sex with a pregnant girl is like filling gas into a wrecked car.

Saaboholic
3 129 Inlägg
19 juni 2008
jag har väl inte fått med mej något speciellt förutom fruntimmer, andras alkoholm, cigg, överfalls/självförsvars spray. Dock har jag FÖRSÖKT få med mig en 5m hög julgran som står på torget varje år, lyckades klättra upp i den och sedan försöka få med mig den hem.. gick inge vidare men upp kom jag haha tongue

"Liberty of thought is the life of the soul"

379 Inlägg
19 juni 2008
Bommen skrev:
AttackMedic skrev:
Betongsugga och--> blåljusramp <-- från en polisbil är väl det mest spektakulära

Been ther done that ^^

undrar om dom vill ha tillbaka den ^^

Betongsuggan fick kommunen tillbaka en mörk natt och blåljusrampen fick polisen och jag fick 500:- i böter för det

Skönt när samvetet får övertaget

Mr Burns: "You´re a star!"
Homer "Wohoo!"
Mr Burns: "An operastar"
Homer: "Doh!"

564 Inlägg
19 juni 2008
Fick med mig 250 liter poppade poppcorn, jordgubbsylt i en spendunk (sån som man har i skolan), ett trasigt paraply och en väldigt berusad kompis.

Poppcornen fungerade som frukost. Skitbra! smile

mmm, blåbärssoppa.
616 Inlägg
23 juni 2008
Hm, hur lyckas ni?

Själv går jag alltid minus på fyllan.
Typ minus en sko, minus en mobil, minus tre fyra polare... och för att inte tala om alla hjärnceller.

De gånger jag gått plus är det typ en norrman, tre t-shirts med olika motiv (bla Moore On Tour, alla kommenterade "men du är väl ingen Moore-brud?"), snö innanför kläderna och ... hm, ja, that's about it.

/ichi

Snabb =)
247 Inlägg
23 juni 2008
hmm har inte direkt fått med mig nå roliga grejer typ drink pinnar och massa skit.
Men en gång hade jag kompisens tjej i sängen och jag var naken, det var inte omtyckt.

Just real power no turbo shit =)

208 Inlägg
24 juni 2008
ichibon skrev:
Hm, hur lyckas ni?

Själv går jag alltid minus på fyllan.
Typ minus en sko, minus en mobil, minus tre fyra polare... och för att inte tala om alla hjärnceller.

De gånger jag gått plus är det typ en norrman, tre t-shirts med olika motiv (bla Moore On Tour, alla kommenterade "men du är väl ingen Moore-brud?"), snö innanför kläderna och ... hm, ja, that's about it.

ja haller med, jag gar alltid minus haha
Ska forsoka battra mig i helgen haha

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
24 juni 2008
enberg_187 skrev:
hmm har inte direkt fått med mig nå roliga grejer typ drink pinnar och massa skit.
Men en gång hade jag kompisens tjej i sängen och jag var naken, det var inte omtyckt.

haha har lyckats med nästan samma sak, dock hade vi underkläderna på oss när vi vaknade, men som tur var så hade vi inte gjort nått tongue sen har jag lyckats fått med mig en av bästa kompisarnas lilla syrra hem också, inte allt för omtyckt det heller tongue
Senast redigerat av _Glenne_ (24 juni 2008)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

+Uppfinnare+
643 Inlägg
24 juni 2008
visserligen fick jag aldrig med mej den hem (vilket var synd) men jag och en kompis flyttade en flaggstång en gång och satte den i en å tongue

ommanstruntariatthamellanrummellan
ordensåspararmannågonsekundnärmanskriversinsignatur

undergroundracing
24 juni 2008
Haha de va fan va tjuvar det finns här! big_smile
Har väl även jag fått med mig en del grejer hem.

Varningsskyllt från nått vägarbete, glas från krogen, en å annan tändare.
Några brudar då å då, ett par blommjordsäckar, flaggor osv.

Men har blivit av med en jäkla massa mer prylar på fyllan. smile

564 Inlägg
24 juni 2008
Det verkar vara populärt att ta med sig blomjord... Varför? smile

5 198 Inlägg
24 juni 2008
Askfat,,,

medel
75 Inlägg
24 juni 2008
köpte en bil i fyllan som jag inte blir av med

vit volvo 240 automat med brun inredning och röd instrumentpanel i plysch med en reg nr KYK ???

Sök