Började köra själv (ensam i bilen) när jag var 8år i en Renault 5:a, köpte min första egna folkracebil när jag var 10, en VW Variant. Införskaffade mig en bakjulsdriven Mazda 323 när jag var 12, voltade flera varv och totalskrotade den samma när jag var 14 mm..
FEARLESS
TelgeTokarMC
TEAM HOOLIGAN
NSR - No Shame Racing #Topp10stockholm
Kul tråd, Vill minnas att jag var 7 år när jag fick sitta i farsans knä och ratta hans röda Dodge Charger -69, Körde på riktigt på en åker hos en polare när jag var 12 år!
för mig var det inte bil, hehe. fick ratta lastbil i farsans knä på autobahn som sexåring, med 12 ton i lasten och dragen hastighetsspärr dock kommer jag inte ihåg det, fick det återberättat för ett tag sedan
Yo! MTV Raps, Banana skids, McGyver, Fruit of the loom, HB, bröst och butterflyer, palla äpplen, handen på rumpan och BMX
1990 nånting, det var back in the days
ca 8-9 år tror jag när jag körde helt själv utan någon vuxen i bilen hemma på gården, sedan tog det väl något år till innan jag körde traktor helt själv för det var så tungt att trampa ner koppling och broms.
Sen har man väll såklart åkt me pappa när man var yngre men det räknas inte in tycker jag (även ifall det står liknande i rubriken så körde jag inte själv när jag var liten.)
Tog fars bil när jag var 12 år, var inte speciellt lätt att köra. Fick motor stopp varje gång jag stannade. Blivit stannad två gånger med bil utan körkort, en gång när jag var 17 och en när jag var 18 år. Bör tilläggas att jag inte fick ett straff någon av gångerna och den sista gången var dagen innan jag körde upp