Angående: Singelbilträff i Göteborg planeras!

Lindgren_
1 juli 2008 · 2 644 Inlägg

Fattar inte att folk klankar ner så mycket..

Jag tycker det är en skitbra ide smile

men det är nog så att dom som sitter och klagar kommer dyka upp där ändå fast dom sä'kert har tjej/kille eftersom dom klagar så mycket och det är sånna som förstör..

Kan nån svara på hur ni orkar klaga ås mycket ? ni måste va avundsjuka för dom fick en bra ide smile

Johan Lindgren
Dainty QueenBitch
1 juli 2008 · 536 Inlägg

AssVipeR skrev:
Gillar verkligen denna tråden=) tror verkligen att detta kan lyckas!!! hoppas att ni drar dit massa people så att de blir lite röj!!!! smile eller va fan! vem försöker jag lura? this shit is going down the drain!!! MOhaha cool

Jag kunde ju nästan räknat ut att du skulle hitta hit...
Hoppas du försvinner lika snabbt

--> Avoid hangover... STAY DRUNK!! <--
http://Daintys.blogg.se
Maneater
Dainty QueenBitch
1 juli 2008 · 536 Inlägg

Lindgren_ skrev:
Fattar inte att folk klankar ner så mycket..

Jag tycker det är en skitbra ide smile

men det är nog så att dom som sitter och klagar kommer dyka upp där ändå fast dom sä'kert har tjej/kille eftersom dom klagar så mycket och det är sånna som förstör..

Kan nån svara på hur ni orkar klaga ås mycket ? ni måste va avundsjuka för dom fick en bra ide smile

Grejen är att alla som klagar är med eller är jääävligt nära dom i GBrt och GBrt HATAR mig och när dom ser att jag har denna tråden så mååste dom komma hit å klaga...

--> Avoid hangover... STAY DRUNK!! <--
http://Daintys.blogg.se
Maneater
Dainty QueenBitch
1 juli 2008 · 536 Inlägg

Gillar Ni Inte Min Och Alexandras Idé Om En Ny Bilträff Så Håll För Fan Det För Er Själva! Vi Är Så Jäääävla Trötta På Allt Erat Klagande... Skit I Att Kolla Vad Fan Som Står Här Ist Och Skriv Inget I Denna Tråden Så Slipper Ni Oss Och Vi Slipper Er! Stick Nu!

--> Avoid hangover... STAY DRUNK!! <--
http://Daintys.blogg.se
Maneater
Zarah_Den_Grymme
1 juli 2008 · 368 Inlägg

Dainty skrev:

Lindgren_ skrev:
Fattar inte att folk klankar ner så mycket..

Jag tycker det är en skitbra ide smile

men det är nog så att dom som sitter och klagar kommer dyka upp där ändå fast dom sä'kert har tjej/kille eftersom dom klagar så mycket och det är sånna som förstör..

Kan nån svara på hur ni orkar klaga ås mycket ? ni måste va avundsjuka för dom fick en bra ide smile

Grejen är att alla som klagar är med eller är jääävligt nära dom i GBrt och GBrt HATAR mig och när dom ser att jag har denna tråden så mååste dom komma hit å klaga...

HAHAHAHAHAHAHAAHAH

Senast redigerat av Sara_Den_Grymme (1 juli 2008)

hedley Saaboholic
1 juli 2008 · 3 129 Inlägg

haha garva ihjäl mig när jag läste detta men va fan, jag är alltid på, låter roligt samtidigt som det låter ganska så desperat/smyg töntigt haha big_smile

smile

Men va fan, kan ju vara skoj big_smile

Senast redigerat av hedley (1 juli 2008)

"Liberty of thought is the life of the soul"
Saab 9-5 Aero SC "Clean" (2005)
Reeplayed Vi lever i en orättvis värld..
1 juli 2008 · 560 Inlägg

hedley skrev:
haha garva ihjäl mig när jag läste detta men va fan, jag är alltid på, låter roligt samtidigt som det låter ganska så desperat/smyg töntigt haha big_smile

smile

Men va fan, kan ju vara skoj big_smile

Haha men seriöst, det är en rolig idé, kan nog bli ganska skön stämning smile

Even fools they say, can find a way out of the dark.
hedley Saaboholic
1 juli 2008 · 3 129 Inlägg

haha jojo det har du ju faktiskt rätt i smile

"Liberty of thought is the life of the soul"
Saab 9-5 Aero SC "Clean" (2005)
MrKerm Avstängd
2 juli 2008 · 1 557 Inlägg

Dainty skrev:

Lindgren_ skrev:
Fattar inte att folk klankar ner så mycket..

Jag tycker det är en skitbra ide smile

men det är nog så att dom som sitter och klagar kommer dyka upp där ändå fast dom sä'kert har tjej/kille eftersom dom klagar så mycket och det är sånna som förstör..

Kan nån svara på hur ni orkar klaga ås mycket ? ni måste va avundsjuka för dom fick en bra ide smile

Grejen är att alla som klagar är med eller är jääävligt nära dom i GBrt och GBrt HATAR mig och när dom ser att jag har denna tråden så mååste dom komma hit å klaga...

Lägg ner o häng ut GBrt !

Du måste skilja på GBrt o enskilda personer..
Även om du nu är hatad av någon så är det inte av GBrt utan av någon enskild individ !
Vi har inte tagit något beslut som säger att alla som vill bli medlemmar eller är medlem måste hata dig..
Sedan så är det ingen av dom som skrivit negativt här som har skrivit på ansökan til GBrt, inte ännu i vart fall så lugna ner dig... mad

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se
Reeplayed Vi lever i en orättvis värld..
2 juli 2008 · 560 Inlägg

MrKerm skrev:
Sedan så är det ingen av dom som skrivit negativt här som har skrivit på ansökan til GBrt, inte ännu i vart fall så lugna ner dig... mad

Hur kan det då komma sig att en av de som har tjafsat här kallar sig medlem av GBrt?

Och ursäkta OT men vad är GBrt förresten?

Even fools they say, can find a way out of the dark.
MrKerm Avstängd
2 juli 2008 · 1 557 Inlägg

Reeplayed skrev:

MrKerm skrev:
Sedan så är det ingen av dom som skrivit negativt här som har skrivit på ansökan til GBrt, inte ännu i vart fall så lugna ner dig... mad

Hur kan det då komma sig att en av de som har tjafsat här kallar sig medlem av GBrt?

Och ursäkta OT men vad är GBrt förresten?

Vet jag inte vem du tänker på men om det är assviper så tror jag mest han jävlas lite med dainty.
För övrigt så har han EJ ännu skrivit på någon ansökan.. Och även om han hade gjort det eller när han gjort det så pratar han ändå inte för hela GBrt...
Göteborg Borås race team

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se
hedley Saaboholic
2 juli 2008 · 3 129 Inlägg

varför hatar just dessa "gbrt" folk dig då? eller ja gbrt folket som faktiskt inte var gbrt folket.. gah vilka intriger vi har här på garaget.org..

"Liberty of thought is the life of the soul"
Saab 9-5 Aero SC "Clean" (2005)
MrKerm Avstängd
2 juli 2008 · 1 557 Inlägg

hedley skrev:
varför hatar just dessa "gbrt" folk dig då? eller ja gbrt folket som faktiskt inte var gbrt folket.. gah vilka intriger vi har här på garaget.org..

He he he

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se
MrKerm Avstängd
2 juli 2008 · 1 557 Inlägg

Fixa eran grej istället det blir nog jättebra smile Det är väl bra att folk kommer på nya grejer..

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se
Shaboy Chaffis
2 juli 2008 · 285 Inlägg

Lägg Neeeer

Snuten kan inte böta dig om han inte kan stoppa dig!!!
Dainty QueenBitch
2 juli 2008 · 536 Inlägg

Kan inte alla som visar sig på GBrt träffarna bara hålla sig borta från oss så blir det så jääävla mkt bättre stämmning!!!!!!!!!!!

--> Avoid hangover... STAY DRUNK!! <--
http://Daintys.blogg.se
Maneater
MrKerm Avstängd
2 juli 2008 · 1 557 Inlägg

Dainty skrev:
Kan inte alla som visar sig på GBrt träffarna bara hålla sig borta från oss så blir det så jääävla mkt bättre stämmning!!!!!!!!!!!

Kan inte du säga när GBrt hade träff senast ? Skall ingen från onsdagsträffarna komma heller ? Lägg ner o häng ut GBrt ! GBrt har fan inte gjort dig något så varför håller du på ?

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se
Zarah_Den_Grymme
2 juli 2008 · 368 Inlägg

Dainty skrev:
Kan inte alla som visar sig på GBrt träffarna bara hålla sig borta från oss så blir det så jääävla mkt bättre stämmning!!!!!!!!!!!

Då blir de lite svårt tror jag för typ hela göteborg kommer på deras träffar.
ååå Varför nämner du GBrt hela tiden va har dom med att vi yttrar oss??? INGENTING

Lindgren_
2 juli 2008 · 2 644 Inlägg

Sara_Den_Grymme skrev:

Dainty skrev:

Lindgren_ skrev:
Fattar inte att folk klankar ner så mycket..

Jag tycker det är en skitbra ide smile

men det är nog så att dom som sitter och klagar kommer dyka upp där ändå fast dom sä'kert har tjej/kille eftersom dom klagar så mycket och det är sånna som förstör..

Kan nån svara på hur ni orkar klaga ås mycket ? ni måste va avundsjuka för dom fick en bra ide smile

Grejen är att alla som klagar är med eller är jääävligt nära dom i GBrt och GBrt HATAR mig och när dom ser att jag har denna tråden så mååste dom komma hit å klaga...

HAHAHAHAHAHAHAAHAH

Vad fan är felet på dig Sara_Den_Grymme varför kan du inte bara hålla käften och gå ut och sätta dig i din gammla rostiga 740 eller vad fan du har och dricka lite öl och leka fjortis som vanligt ?

Vad fan ska du sitta här och klaga på en bra ide för ?

Fattar inte hur fan du orkar och hur fna du funkar i ditt huvud om du ens funkar där..

Johan Lindgren
Meerx
2 juli 2008 ·

Lindgren_ skrev:

Sara_Den_Grymme skrev:

Dainty skrev:

Grejen är att alla som klagar är med eller är jääävligt nära dom i GBrt och GBrt HATAR mig och när dom ser att jag har denna tråden så mååste dom komma hit å klaga...

HAHAHAHAHAHAHAAHAH

Vad fan är felet på dig Sara_Den_Grymme varför kan du inte bara hålla käften och gå ut och sätta dig i din gammla rostiga 740 eller vad fan du har och dricka lite öl och leka fjortis som vanligt ?

Vad fan ska du sitta här och klaga på en bra ide för ?

Fattar inte hur fan du orkar och hur fna du funkar i ditt huvud om du ens funkar där..

Hon yttrar sig hur mycke hon vill eller....
Å när alla käftar tillbaka å snackat de som vi e på så måste la vi försvara oss !!!!
Eller hade inte du gjort de ????

Alla klagar ju om oss här me !

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang