flickvän säger att hon behöver tänka:S

master_lars
1 juli 2008 · 1 160 Inlägg

Det är bara att acceptera vad som skett. Allt håller inte för alltid, känner ingen som fortfarande kilar stadigt med sin första flickvän/pojkvän... Det du kanske behöver är att vara singel ett tag, ta vara på dig själv och njuta av att göra det som du finner dig i!

Saab 900 Turbo Cab "Ture Turbo" (1987)
Saab 9-3 Vector Cab "Spanjorskan" (2004)
Saab 99 GL "Tant Brun" (1983)
LuddeJ
1 juli 2008 · 9 Inlägg

till er alla...givetvis kan jag inte få något exakt svar här...eftersom ingen här har varit i exakt samma situation. dvs ingen vet vad hon och jag har gjort mot varandra under de här 3 åren...hon är den ärligaste person jag har träffat, och om hon säger att hon behöver den här tiden för att tänka så gör jag det, för att jag litar på henne...sen får vi se ifall det går åt helvete eller inte. jag tar det då isåfall..

Dymek
1 juli 2008 · 393 Inlägg

-Kotten- skrev:
märks att 90% av alla i denna tråg är under 25. Finns massa saker som tyder på att det inte kommer hålla.

1. Hon gör slut för att tänka = Aldrig bra och nej det behöver inte vara otrohet
2. Ni var unga när ni träffades. = Hon har kommit på att vara ute och supa och knulla är skit kul. Nästa alla kommer i den fasen antinden vid 17-20 år eller 30-35
3. Ni båda verkar vara veliga av er och det kanske är bäst att ni är ifrån varandra en lång tid. Och inte bara över sommaren för att det är bekvämt.
4. Ni verkar båda två vara blåögda. Du tror inte att alla som är tillsammans med nån säger att hon/han kan aldrig vara otrogen.

Hoppas givetvis att jag har fel och ni lever lyckliga i alla era dagar. dock så har jag svårt att se det. då ni troligen kommer växa från varandra.

Så tror ja de ligger till mä -KOTTEN- har rätt synd att säja de men tror de jag mä å du skriver ju själv att du ville ha en paus tidigare så en till paus tro ja inte kan rädda ert förhållande.. tråkigt men sant.. hoppas de löser sej på ett bra set..

(Ursäkta min stavning jag har Dyselexi)
http://www.vihardyslexi.se/
LazerHawke
1 juli 2008 · 1 268 Inlägg

Yes en tjej som behöver tänka slutar 98% av fallen med att det är en annan hon fastnat för.... men istället för att säga det är slut blablabla så tycker hon det låter mildare med "behöver tänka"

Darkie dARKiE
1 juli 2008 · 5 031 Inlägg

LazerHawke skrev:
Yes en tjej som behöver tänka slutar 98% av fallen med att det är en annan hon fastnat för.... men istället för att säga det är slut blablabla så tycker hon det låter mildare med "behöver tänka"

word, vart med om det ofta.

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade
Maizer
1 juli 2008 ·

Hon kommer knulla greker nåt så förbannat nu när hon är utomlands. Men försök vidare du!

Runn WS7 Avstängd
1 juli 2008 · 1 031 Inlägg

-Kotten- skrev:
märks att 90% av alla i denna tråg är under 25. Finns massa saker som tyder på att det inte kommer hålla.

1. Hon gör slut för att tänka = Aldrig bra och nej det behöver inte vara otrohet
2. Ni var unga när ni träffades. = Hon har kommit på att vara ute och supa och knulla är skit kul. Nästa alla kommer i den fasen antinden vid 17-20 år eller 30-35
3. Ni båda verkar vara veliga av er och det kanske är bäst att ni är ifrån varandra en lång tid. Och inte bara över sommaren för att det är bekvämt.
4. Ni verkar båda två vara blåögda. Du tror inte att alla som är tillsammans med nån säger att hon/han kan aldrig vara otrogen.

Hoppas givetvis att jag har fel och ni lever lyckliga i alla era dagar. dock så har jag svårt att se det. då ni troligen kommer växa från varandra.

Måste hålla med.

Pontiac Trans Am WS7 E85 "Wings West" (1998)
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
1 juli 2008 · 5 753 Inlägg

igentligen tycker jag det är lite lustigt hur okänsliga en del är här på gorg... tror killen säkert är både ledsen och lite orolig....


till tråd skaparen, hoppas detta löser sig, jag vet hur det känns att tycka om nån så mkt som du verkar göra... och ännu värre är det när dom är otrogen och dumpar en (hände mig)... så som sagt, jag hoppas det löser sig för dig smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Pampers_38 Avstängd
1 juli 2008 · 58 Inlägg

Måste nog hålla med gulmun och heltsonika.. Been there done that..  Du verkar körd.. Men ja ska i ärlighetens namn hålla tummarna för dej!!

-Kotten- www.drcljusdal.se
1 juli 2008 · 679 Inlägg

_Glenne_ skrev:
igentligen tycker jag det är lite lustigt hur okänsliga en del är här på gorg... tror killen säkert är både ledsen och lite orolig....


till tråd skaparen, hoppas detta löser sig, jag vet hur det känns att tycka om nån så mkt som du verkar göra... och ännu värre är det när dom är otrogen och dumpar en (hände mig)... så som sagt, jag hoppas det löser sig för dig smile

Väljer man att som fösta post på ett bilforum ta upp en sån sak så skall man nog vara beredd på att det smäller ;D

hellre parkinsson's och spilla ut halva groggen, än alzheimers och glömma vart man ställde den!
Tommy_P
1 juli 2008 · 396 Inlägg

_Glenne_ skrev:
igentligen tycker jag det är lite lustigt hur okänsliga en del är här på gorg... tror killen säkert är både ledsen och lite orolig....


till tråd skaparen, hoppas detta löser sig, jag vet hur det känns att tycka om nån så mkt som du verkar göra... och ännu värre är det när dom är otrogen och dumpar en (hände mig)... så som sagt, jag hoppas det löser sig för dig smile

http://vet.hut.nu/?id=8

xXchamXx94 Studerande
1 juli 2008 · 727 Inlägg

Men du borde kanske ta å prata med henne..?

stora bilar och små bilar, alla bilar är lika fina:)
Mr_Nicce
1 juli 2008 · 143 Inlägg

dakito skrev:

LuddeJ skrev:

dakito skrev:
ni killar kan verkligen inte tjejer...

det vet vi nog redan:P..men ge mig din synpunkt:)

alla antar jämt att man ska va otrogen och skit men älskar man en människa, och som ni vart ilag i tre år då gör en inte så mot varandra. tror hon vill att du ska öppna ögonen och bry dig lite mer kanske börja tänka på henne lite mer för ni killar är bra på och inte visa uppskattning och med att säga de när hon är utomlands kan det vara för att du ska börja tänka eller öppna ögonen innan hon kommer hem för att det inte är slut hon vill göra.. tror ju inte hon vill att de tar slut för då hade hon väntat te hon hade sett dig och gjort slut direkt när du träffar henne hon hade nog inte brytt sig om och sagt nått innan..

låg lite vettigt spekulation i d du säger tjejen..
fast du e ju en tjej också o allt.. wink

men jo... stämmer nog d som e sagt..

hedley Saaboholic
1 juli 2008 · 3 129 Inlägg

Just därför gör man kompromisser osv FÖRE någon åker utomlands och jobbar osv.. hade nån gjort så mot mig hade jag sagt åt dem att dra åt ****** direkt.. så gör man bara inte, anser då jag iallafall.

"Liberty of thought is the life of the soul"
Saab 9-5 Aero SC "Clean" (2005)
hedley Saaboholic
1 juli 2008 · 3 129 Inlägg

Smedhult skrev:
man kan inte leva med dom och inte utan dom, eller jofan, utan går rätt fint. sålänge man har en kk så går allt;)

haha klockren!
Dessvärre blir t.om det ganska drygt i längden wink

"Liberty of thought is the life of the soul"
Saab 9-5 Aero SC "Clean" (2005)
Zpira Polack
1 juli 2008 · 61 Inlägg

förmodligen har hon insett att det är roligare och vara ensam och leka rundor, och vill inte göra slut över telefon, utan påstår att hon behöver "tänka", vilken hon redan gjort.
vänj dig vid tanken och gå vidare. finns fler fiskar i sjön.

dakito:
så enligt dig är alla killar dåliga på att visa uppskattning? och du har träffat 3 eller 4 som inte visat sin uppskattning för dig och nu är "vi killar" dåliga på det? 
ungefär som att säga att "ni tjejer är bra på att ge falska förhoppningar och hoppa rundor" bara för att man träffat 3 brudar som fått smak på köttpålen.
och sedan, hur jävla många säger inte att dem älskar någon utan att mena det? en persons känslor kan svalna och man kan sluta älska någon, men man kan säga det ändå för att man inte riktigt vet hur man ska hantera situationen.
och hur fan får du "jag behöver tänka" till "du behöver öppna ögonen och bry dig lite mer om mig"
är du 18 eller?

My Life - My Way
Saab 9-3 Aero 2.8T SC "StorGripen" (2006)
Zpira Polack
1 juli 2008 · 61 Inlägg

Smedhult skrev:
man kan inte leva med dom och inte utan dom, eller jofan, utan går rätt fint. sålänge man har en kk så går allt;)

tills kk'n får känslor och vill utvidga "förhållandet"

My Life - My Way
Saab 9-3 Aero 2.8T SC "StorGripen" (2006)
Jimm
1 juli 2008 · 1 661 Inlägg

Zpira skrev:

Smedhult skrev:
man kan inte leva med dom och inte utan dom, eller jofan, utan går rätt fint. sålänge man har en kk så går allt;)

tills kk'n får känslor och vill utvidga "förhållandet"

Haha, standard.

Digital_Kicker
1 juli 2008 · 3 721 Inlägg

LuddeJ skrev:
jag och min flickvän har varit tillsammans i över 3 år...nu är det så att hon säger att det är slut för att hon behöver tänka. hon säger att hon älskar mig och önskar att allt vore som förut, vad ska jag göra? sitta och vänta på att hon bestämmer sig?..hon är förövrigt utomlands och jobbar och kommer inte hem förens 2 veckor. hon vill träffas och prata om det när hon kommer hem..

säkert träffat någon annan. Jag hade inte väntat iaf!. Osäker kärlek är ingen kärlek!

VictorW Medlem 34530
1 juli 2008 · 908 Inlägg

Tyvärr, för trådskaparen, så måste jag hålla med er som tror att det är kört.

Oavsett hur ärlig eller hur länge du kännt en tjej, så förstår man dem ALDRIG. Jag har varit gift i snart 11år och jag förstår mig fortfarande inte på min fru, men så'na är det kvinnliga släktet wink

Av erfarenhet så är det fara å färde, när en tjej säger att hon vill tänka. Då börjar hon fundera på hur förhållandet är och vill ändra på dig eller slå sig fri och pröva lyckan någon annanstans sad

Mitt tips till dig är att försöka ta det lungt tills hon kommer hem, måla inte fan på väggen (även om vi gör det). Sätt er ner och prata igenom er situation och berätta för henne hur du känner och hur du vill ha det, men glöm inte bort att lyssna på henne. Gör du inte det, så är du körd - har nämligen missat det några gånger....

Men var glad att hon förvarnar dig om att hon är osäker över något, för det är inget roligt att hitta tjejen i säng med en annan kille. Tro mig, det är värre mad

Jag hoppas verkligen att det löser sig för dig, men pressa henne inte per telefon utan ta det lungt och vänta med att prata igenom allt tills hon kommer hem.

Lycka till!!!!!
Victor

Mitt nya projekt, Brother Edition
"Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
-citat Thomas Treshold, Tågingenjör (1835)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang