Tyvärr, för trådskaparen, så måste jag hålla med er som tror att det är kört.
Oavsett hur ärlig eller hur länge du kännt en tjej, så förstår man dem ALDRIG. Jag har varit gift i snart 11år och jag förstår mig fortfarande inte på min fru, men så'na är det kvinnliga släktet

Av erfarenhet så är det fara å färde, när en tjej säger att hon vill tänka. Då börjar hon fundera på hur förhållandet är och vill ändra på dig eller slå sig fri och pröva lyckan någon annanstans
Mitt tips till dig är att försöka ta det lungt tills hon kommer hem, måla inte fan på väggen (även om vi gör det). Sätt er ner och prata igenom er situation och berätta för henne hur du känner och hur du vill ha det, men glöm inte bort att
lyssna på henne. Gör du inte det, så är du körd - har nämligen missat det några gånger....
Men var glad att hon förvarnar dig om att hon är osäker över något, för det är inget roligt att hitta tjejen i säng med en annan kille. Tro mig, det är värre

Jag hoppas verkligen att det löser sig för dig, men pressa henne inte per telefon utan ta det lungt och vänta med att prata igenom allt tills hon kommer hem.
Lycka till!!!!!
Victor