2202
Sök

FULASTE bilen enligt dig????

242 Inlägg
13 december 2010
Thunderbird88 skrev:
Phed skrev:
Det mesta opel petat ut innan dagens generation av OPC-modeller
I princip varenda volvobil som någonsin tillverkats förutom P1800. Förstår verkligen inte hur folk kan kommentera volvobilarna av modell 240 - 945 som "rå" och "läcker". Det finns nog ingenting fint hos dessa likbilar, tyvärr.
Avskyr alla gamla snuskiga mercedesmodeller som numera körs av löst folk. Corvette är en asful bil oavsett årsmodell, den känns för mkt bonnig finnraggare oavsett prisklass. Nissans kombimodeller är GRÄSLIGA. Det finns ingen fin mazda innan dagens generation, det finns heller ingen snygg toyota hur man än vänder och vrider på det. Supra i all ära, men det är ytterst få som ser ok ut.

Ford ska enligt mig bara bygga mustanger då alla andra modeller är pest och pina.

Det finns tyvärr inte många bilmodeller jag uppskattar, lyfter inte ögonbrynet för särskilt många heller.

Verkar inte vara någon bilfantast där inte! smile
Alla har sina åsikter!
Måste då säga att saaben du har är inte särskilt fin. Eller mja, helt okej förutom framlyserna som slutar helt plötsligt för där kommer skärmen! smile

Jag tycker själv att den är ohyggligt skitful så det gör ingenting. Dock ska de som får rostlaga sina bilar 1ggr/år, de som kör med ballongdäck och tycker att det är värt att köra 240 idag för "den har ju bannemig bakhjulsdrift" hålla käft för evigt. Det här är nog det mest underliga forumet jag någonsin varit medlem på.

Jag tycker nog att alla bilar är skitfula faktiskt.
Senast redigerat av Phed (13 december 2010)

Egenföretagare
2 496 Inlägg
13 december 2010
Phed skrev:
Thunderbird88 skrev:
Phed skrev:
I princip varenda volvobil som någonsin tillverkats förutom P1800. Förstår verkligen inte hur folk kan kommentera volvobilarna av modell 240 - 945 som "rå" och "läcker". Det finns nog ingenting fint hos dessa likbilar, tyvärr.
Avskyr alla gamla snuskiga mercedesmodeller som numera körs av löst folk. Corvette är en asful bil oavsett årsmodell, den känns för mkt bonnig finnraggare oavsett prisklass. Nissans kombimodeller är GRÄSLIGA. Det finns ingen fin mazda innan dagens generation, det finns heller ingen snygg toyota hur man än vänder och vrider på det. Supra i all ära, men det är ytterst få som ser ok ut.

Ford ska enligt mig bara bygga mustanger då alla andra modeller är pest och pina.

Det finns tyvärr inte många bilmodeller jag uppskattar, lyfter inte ögonbrynet för särskilt många heller.

Alla har sina åsikter!
Måste då säga att saaben du har är inte särskilt fin. Eller mja, helt okej förutom framlyserna som slutar helt plötsligt för där kommer skärmen! smile

Jag tycker själv att den är ohyggligt skitful så det gör ingenting. Dock ska de som får rostlaga sina bilar 1ggr/år, de som kör med ballongdäck och tycker att det är värt att köra 240 idag för "den har ju bannemig bakhjulsdrift" hålla käft för evigt. Det här är nog det mest underliga forumet jag någonsin varit medlem på.

JÄVLAR vad bitter du är.

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal

Jodå satt e!!!
79 Inlägg
13 december 2010
Merca w124 as ful!!!! Specielt invändigt... Dock en bra bil!!!

volvoraggare
4 776 Inlägg
13 december 2010
Phed skrev:
Thunderbird88 skrev:
Phed skrev:

Alla har sina åsikter!

om du nu tycker att forumet är så underligt vad gör du då här..ursäkta offtopic

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

Egenföretagare
2 496 Inlägg
13 december 2010
Richard-940T skrev:

Fan där slog du mig i bröstet! big_smile En av mina drömbilar är just W124 wink
Senast redigerat av tsdi (13 december 2010)

Tvivlare
2 266 Inlägg
13 december 2010
Richard-940T skrev:

Där måste jag hålla med faktiskt smile Urusel design tongue

You can't polish a turd, but you can roll it in glitter.
Med reservation för ev. felskrivningar.

242 Inlägg
13 december 2010
tsdi skrev:
Phed skrev:
Thunderbird88 skrev:

Alla har sina åsikter!

JÄVLAR vad bitter du är.

Du anar inte vilken sanslös antagonist jag är. Ska vi återgå till topic så kan nästkommande 3 sidor handla om hur extremt ful min bil är, it makes total sense. Nästa gång en ägare till en 240 yttrar sig om en ful bil ska jag köpa en 240 och sedan skrota den för evigt.

Jodå satt e!!!
79 Inlägg
13 december 2010
tsdi skrev:
Richard-940T skrev:

Fan där slog du mig i bröstet! big_smile En av mina drömbilar är just W124 wink

Kan iof förstå om det är en E500!!!

242 Inlägg
13 december 2010
ironhead skrev:
om du nu tycker att forumet är så underligt vad gör du då här..ursäkta offtopic

Söker visdom!? Dock tycks jag ha förpassat mig till helt fel forum, ledsen att jag skapade ett konto här, återgår till flashback. *POFF*

Sry mod, men det går inte att hålla sig till topic när alla här är syskon.

Tvivlare
2 266 Inlägg
13 december 2010
Denna kvalar in högt på min lista också. http://www.garaget.org/?car=221039&image=2088847

You can't polish a turd, but you can roll it in glitter.
Med reservation för ev. felskrivningar.

Jodå satt e!!!
79 Inlägg
13 december 2010
MantaRobin skrev:
Richard-940T skrev:

Där måste jag hålla med faktiskt smile Urusel design tongue

Ett ansikte som bara en mamma kan älska!! big_smile

Egenföretagare
2 496 Inlägg
13 december 2010
Ja precis! smile Den dagen S4'n ska ersättas så vet iaf jag vad jag ska bygga på!

DOCK säger jag inte att ni andra måste hålla med mig smile

http://germancarsforsaleblog.com/wp-content/uploads/2009/07/500e1992016.jpg

http://bringatrailer.com/wp-content/uploads/2010/06/1992_Mercedes_Benz_500E_W124_For_Sale_Front_1.jpg
Senast redigerat av tsdi (13 december 2010)

Jodå satt e!!!
79 Inlägg
13 december 2010
tsdi skrev:
Ja precis! smile Den dagen S4'n ska ersättas så vet iaf jag vad jag ska bygga på!

http://germancarsforsaleblog.com/wp-con … 992016.jpg

http://media.photobucket.com/image/500E … fe/lms.jpg

Den där var jävligt fett faktist!neutral

erixon89
13 december 2010
tsdi skrev:

http://germancarsforsaleblog.com/wp-con … 992016.jpg

http://bringatrailer.com/wp-content/upl … ront_1.jpg

Den va inte dum:)

volvoraggare
4 776 Inlägg
13 december 2010
MantaRobin skrev:
Denna kvalar in högt på min lista också. http://www.garaget.org/?car=221039&image=2088847

varför köper man en saab om det var en subaru man var ute efter hmmmmm

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

242 Inlägg
13 december 2010
ironhead skrev:
MantaRobin skrev:

Varför utger man sig öppet för att vara en volvoraggare? Är det här forumet till för att kasta bajs på varandra? Samma skit i tråden om "stylade bilar och hur ägarna egentligen tänkte" (minns inte titeln på tråden, men ni vet vilken jag pratar om). Där kastas det bajs konstant åt alla håll, och oftast dyker det upp bilar direkt från garaget och då spädes det på ordentligt med glåpord fram och tillbaks. Kom igen nu alla som bombarderar med idiotism, upp till bevis, släng upp lite bilder på era fantastiska lyxåk.

Edit 1: Slut med offtopic nu.

Edit 2: Och nej, jag är ingen saabfantast, jag avskyr som sagt alla bilar.
Senast redigerat av Phed (13 december 2010)

erixon89
13 december 2010
Phed skrev:
ironhead skrev:
MantaRobin skrev:

Varför utger man sig öppet för att vara en volvoraggare? Är det här forumet till för att kasta bajs på varandra? Samma skit i tråden om "stylade bilar och hur ägarna egentligen tänkte" (minns inte titeln på tråden, men ni vet vilken jag pratar om). Där kastas det bajs konstant åt alla håll, och oftast dyker det upp bilar direkt från garaget och då spädes det på ordentligt med glåpord fram och tillbaks. Kom igen nu alla som bombarderar med idiotism, upp till bevis, släng upp lite bilder på era fantastiska lyxåk.

Haha vaknat på fel sida?smile

4 637 Inlägg
13 december 2010
Finns ingen snygg eller ful bil. Alla har olika smak. Denna tråd är som gjord för dålig stämning och varför bråka när vi delar samma intresse, bilintresset?
Har sett betydligt vettigare trådar en denna som blivit låsta direkt.

242 Inlägg
13 december 2010
erixon89 skrev:
Phed skrev:
ironhead skrev:

Haha vaknat på fel sida?smile

Jag är sådan av naturen, vi skulle säkert komma överens.

242 Inlägg
13 december 2010
EmilHammarlund skrev:
Finns ingen snygg eller ful bil. Alla har olika smak. Denna tråd är som gjord för dålig stämning och varför bråka när vi delar samma intresse, bilintresset?
Har sett betydligt vettigare trådar en denna som blivit låsta direkt.

Otroligt vettig kommentar. smile

Sök