har 1 ärr vid svanken, fick någon skit som liten som dem opererade bort. häftigt ärr iafl är som ett kors ramlade från bokhyllan när jag va liten och rakt på en grej som låg på golvet, hack igenom läppen. klättrade en gång till i bokhyllan och ramlade igen rakt på kanten på storarumsbordet. fint ärr efter det sen lite skador sen man har skärt sig mm.
har tyvärr inga bilder
Svårt att sitta still som barn?
"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart "Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
Har ett ärr på knät efter jag och en polare åkte kundvagn i en pool, kundvagnen välte så den gick sönder eller om den var trasig innan, fick iaf en av järnpinnarna från vagnen rakt in i knät. Ett ärr på knogen efter jag slant med osthyvel och drog av allt skinn på knogen. Sen är det bara massa småskit
har 1 ärr vid svanken, fick någon skit som liten som dem opererade bort. häftigt ärr iafl är som ett kors ramlade från bokhyllan när jag va liten och rakt på en grej som låg på golvet, hack igenom läppen. klättrade en gång till i bokhyllan och ramlade igen rakt på kanten på storarumsbordet. fint ärr efter det sen lite skador sen man har skärt sig mm.
har tyvärr inga bilder
hehe jepps
köp en beemer bli belåten se naturen ovanpå plåten:P
har tyvärr inga bilder
Haha, jag hade nog också lite svårt att sitta stilla.. Som 2åring så släpade jag upp en trehjuling i dagisets lekställning och åkte på den nerför rutschkanan Hade fina skrapsår i ansiktet efteråt Men inga ärr
Har ingen bild, men blivit huggen med en blyerts på axeln så där är de ett 5cm ärr:P
haha! blev huggen av en polare i handflatan, mellan pek och långfingret med en blyerts, halva spetsen sitter kvar (typ 3 år sen), samma kille högg mig i överarmen också ^^
va med om en olycka när jag va ca 7 år tror jag. hade jag änglavakt tro? flög ut genom en ruta och fick ett blåmärke och lite glas splitter i ögat bara.
har ingen bild på mej sen olyckan.
Senast redigerat av skumtezz (11 juli 2008)
va med om en olycka när jag va ca 7 år tror jag. hade jag änglavakt tro? flög ut genom en ruta och fick ett blåmärke och lite glas splitter i ögat bara.
har ingen bild på mej sen olyckan. men hur bilen ser ut säger ju mycket,
Ajajaj.. man klarar sig ju bättre när man e mindre sägs det.
Krockade 2003 och fick tre revben knäckte, men bilen blev skrot... Bilder på den finns i mitt galleri..
"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart "Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
Krockade 2003 och fick tre revben knäckte, men bilen blev skrot... Bilder på den finns i mitt galleri..
glömde även säga att jag va utan bälte
Var med om en ruggig olycka i början av året. Fick besök av en audi a4 i kupen. Han färdades i ca 110km/h enligt skadeteknikerna. Skulle inte killen i a4an hafft släpvagn skulle jag hafft 1 ben mindre.
Blev fastklämd mellan dörr och stol och fick lyftas ur bagagedörren, krossade rutan med huvudet och har nu ca 40 ärr i ansikte och huvud, skar sönder örat och förlorade mycket hörsel. Ska se om jag kan ta en bild på skadorna efter olyckan.
Mvh
Edit: satt höger bak för dom som inte förstod det.
ne aldrig. det är de första som åker på nu när jag sätter mej i en bil
Jag har alltid bälte.. Uppvuxen med det så..
jo jag är också uppvuxen med det. men innan vi lämnade affären tänkte jag för mej själv, eh jag behöver ju inget bälte det händer ju inget ändå, men visst fan hände det något
jag har ingen bild på det(och bra är nog det), men har ett ärr på pungen... vaknade upp då var man var 13-14 kanske och bara skrek och det var ngt hade som fått spel och fick operera bort som var felet.. jag kmr inte ihåg vad det var men ont hade jag iaf...
Edit: det var ett bihang, som blev infekterat, det som avgör om man blev kille eller tjej vid födseln...
haha! blev huggen av en polare i handflatan, mellan pek och långfingret med en blyerts, halva spetsen sitter kvar (typ 3 år sen), samma kille högg mig i överarmen också ^^
haha samma som mig:P jag har en blyerts spets i mig, dock har den suttit i minst 10 år så vi får nog leva med våra mén:P
Haha sjukt att jag också har det, på precis samma ställe
Har suttit där i 11 år nu, den verkar sitta bra
LOL? Det verka poppis med blyerts i handen ^^ Precis när det hade hänt sa några klasspolare att jag borde tagit ut den då det innehöll skadliga ämnen?
ääh, sitter typ 2mm under huden så tänker fan inte ta ut den nu! xD Hur fick ni era spetsar där?
Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i." http://www.youtube.com/ZonephoX