Jo men de blir så mycket på engång då en hel låda under några timmar slutar ALLTID av nån konstig anledning i en snurrande säng och en hel kass dag där efter ) , kommer från Lilla edet hållet
Phew precis knött i mig 2 tallrikar på kina buffen, får se om jag orkar tvätta av biljäkeln, känner mig lagom lökig nu hehe. Rassan följ med och motivera mig!!!
Phew precis knött i mig 2 tallrikar på kina buffen, får se om jag orkar tvätta av biljäkeln, känner mig lagom lökig nu hehe. Rassan följ med och motivera mig!!!
hallå fjoppas. jaa vi ses på tvätten typ kvar över sex ja du sporre å rickard. så kika dit bara :d å jaaaa du ska tvätta
fan det verkar som om jag får komma dit en snabbis bara å plåta lite snabbt, så ställ upp er snyggt=) e inte så jätte grym på att fota men det e kul, lägger ut bilderna när jag kommit hem.
fan det verkar som om jag får komma dit en snabbis bara å plåta lite snabbt, så ställ upp er snyggt=) e inte så jätte grym på att fota men det e kul, lägger ut bilderna när jag kommit hem.
varför bara en snabbis nu får du inte svika oss ju!!!
Fan ja måste ju med tvätt min bil isf, för ja bor på en grusväg mitt inne i skogen serru !! ja ska faktist ta och kolla om ja hinner kika för bi , verkar intressant
mysa i kärchen de låter faktist lite farligt de Men de e klart att följer flickorna du har som "hänger" vid din bil så e de klart att mysa vi kärchen e vad man ska göra !!!
Haha låter nästan som att man ska dit å tvätta Ska på bio klockan 21:00 Så de får itne ta för lång tid ;D Jaru ingen aning om vart den tvätten ligger Får tvätta hemma på grsämattan ist i min ensamhet haha
இஇஇ Man lär så länge man leker இஇஇ