2222
Sök

Angående: Tjörnbrons Träffen, Fredagar på ojämna veckor framöver!

Installatör
773 Inlägg
8 augusti 2008
FULLGAS skrev:
Hehe ja de e klart de är kul att träffa nytt folk

jaa som sagt va så kika dit nu big_smile

"Ölen In, Böseblicken på"

Mångsysslare
303 Inlägg
8 augusti 2008
kikar ja ut får ja ju se till att ta med någon polare segt att åka sj , eller ennu bättre nån som kör min bil såja kan inta veckans ranson av ÖL smile

Installatör
773 Inlägg
8 augusti 2008
haha jaa de e inte fel de heller. man kan ju ta igen de senare på kvällen annars big_smile hehe vart ifrån kommer du då?

Mångsysslare
303 Inlägg
8 augusti 2008
Jo men de blir så mycket på engång då smile en hel låda under några timmar slutar ALLTID av nån konstig anledning i en snurrande säng och en hel kass dag där efter ) , kommer från Lilla edet hållet

Installatör
773 Inlägg
8 augusti 2008
jaa den e la sånt som hör till elle? man ska må lite dåligt dagen efter så man känner att man haft de bra tongue hehe big_smile ha d

Stolt RHD Fjant
130 Inlägg
8 augusti 2008
Phew precis knött i mig 2 tallrikar på kina buffen, får se om jag orkar tvätta av biljäkeln, känner mig lagom lökig nu hehe. Rassan följ med och motivera mig!!!

41 Inlägg
8 augusti 2008
de va klockan 19:00 i dag va? ha de

287 Inlägg
8 augusti 2008
Trådstartare
mackis100 skrev:
de va klockan 19:00 i dag va? ha de

yeap

Installatör
773 Inlägg
8 augusti 2008
Koxen skrev:
Phew precis knött i mig 2 tallrikar på kina buffen, får se om jag orkar tvätta av biljäkeln, känner mig lagom lökig nu hehe. Rassan följ med och motivera mig!!!

hallå fjoppas. jaa vi ses på tvätten typ kvar över sex ja du sporre å rickard. så kika dit bara :d
å jaaaa du ska tvätta

Köss i röva

287 Inlägg
8 augusti 2008
Trådstartare
fan det verkar som om jag får komma dit en snabbis bara å plåta lite snabbt, så ställ upp er snyggt=) e inte så jätte grym på att fota men det e kul, lägger ut bilderna när jag kommit hem.

Stolt RHD Fjant
130 Inlägg
8 augusti 2008
Förspel på KÄRCHEN då. jag tar med några småbrudar i àldelles för små vita t-shirt och hot pants. annars blir det aldrig rent. eller?

Installatör
773 Inlägg
8 augusti 2008
japp kasta in några till mig me.. ja har inga säten i bilen så ja får in många hahah !!

Installatör
773 Inlägg
8 augusti 2008
Gendich skrev:
fan det verkar som om jag får komma dit en snabbis bara å plåta lite snabbt, så ställ upp er snyggt=) e inte så jätte grym på att fota men det e kul, lägger ut bilderna när jag kommit hem.

varför bara en snabbis nu får du inte svika oss ju!!!

I didn't spank you. I high fived your ass!
963 Inlägg
8 augusti 2008
Koxen skrev:
Förspel på KÄRCHEN då. jag tar med några småbrudar i àldelles för små vita t-shirt och hot pants. annars blir det aldrig rent. eller?

Fan att man har kvällen bokad! wink Bildbevis! tongue

Mångsysslare
303 Inlägg
8 augusti 2008
Fan ja måste ju med tvätt min bil isf, för ja bor på en grusväg mitt inne i skogen serru !! ja ska faktist ta och kolla om ja hinner kika för bi , verkar intressant

// Grusbilen

Installatör
773 Inlägg
8 augusti 2008
jaaa vi ska mysa i KÄRCHEN.! fy fna så snygga bilder de kommer hahaha

Mångsysslare
303 Inlägg
8 augusti 2008
mysa i kärchen de låter faktist lite farligt de smile Men de e klart att följer flickorna du har som "hänger" vid din bil så e de klart att mysa vi kärchen e vad man ska göra !!!

41 Inlägg
8 augusti 2008
asså då kommer jag runt 6 med å tvättar bilen behöver göra de nu den börjar bli skitig;)  den måste ju va ren om man ska ta bilder på den:P ha de

155 Inlägg
8 augusti 2008
Haha låter nästan som att man ska dit å tvätta tongue Ska på bio klockan 21:00 Så de får itne ta för lång tid ;D Jaru ingen aning om vart den tvätten ligger tongue Får tvätta hemma på grsämattan ist i min ensamhet haha tongue

இஇஇ Man lär så länge man leker இஇஇ

Sök