Kanske kommer om jag får på nya däck... Hade däck i nära nyskick i lördags, men det ändrades av någon konstig anledning under dagen på 402m strippen...
Hårt ställda vinklar för bankörning ger lite snett slitage... Vad gör man inte för det lilla extra greppet?
Bara att vända dom. går en kväll till kan vi inte hitta på något sköj till fredagen? ska ta och börja göra film nu igen och funderar på att ha kamera klar tills dess.
Bara att vända dom. går en kväll till kan vi inte hitta på något sköj till fredagen? ska ta och börja göra film nu igen och funderar på att ha kamera klar tills dess.
kommer ej denna fredagem grabbar:/ då vi skall åka till helsingborg, vallåkra helgen nu ju:D
Hittar inte svar någon annanstans så jag är busig och går lite OT... Är det någon form av körning på Vallåkra eller är det bara titta på bling-bling och supa?
det är "stå i klungor på fem om fem med händerna så djupt ner i fickorna som bara går å blänga runt" träff med regn.
Gött, drar idag då! Ska ha en bra plats! 4st frivilliga som hänger på? Egentligen lever jag efter mottot "testa allt en gång, gillar du det inte så ge fan i det" men att bara glo på stillastående bilar känns fel på något sätt... Är ju som att stå hungrig och titta på en god buffé och inte få äta den... Dålig jämförelse, jag vet.. skyller på att jag är trött..
Ja men de e alltid bra å skylla på att man e trött Ibland e förstår dom å ibland får man sig en smäll xD Klart man ska till Vallåkra Men de e mycket som e "se men inte röra" (A)
இஇஇ Man lär så länge man leker இஇஇ
ja kommer inte på fredag å inte sporre heller ska åka till småland å hämta lite bil delar ! sen står hela bilen ner blockad.. hoppas ni får en fin liten träff.. putte jaa film låter trevligt men ta de nästa fredag igen.. så kanske de e lite finare väder också
ja kommer inte på fredag å inte sporre heller ska åka till småland å hämta lite bil delar ! sen står hela bilen ner blockad.. hoppas ni får en fin liten träff.. putte jaa film låter trevligt men ta de nästa fredag igen.. så kanske de e lite finare väder också
Varför har du plockat ner bilen nu da De va la ganska dumt tillfäller eller Ja får se om ja kommer på fredag men troligtvis göra ja de
Varför har du plockat ner bilen nu da De va la ganska dumt tillfäller eller Ja får se om ja kommer på fredag men troligtvis göra ja de Sitter för tillfället på Motorkurs i Södertälje men kommer hem ikväll / natt... Så aah, hinner ja tvätta efter jobbet imorn så kommer ja
Varför har du plockat ner bilen nu da De va la ganska dumt tillfäller eller Ja får se om ja kommer på fredag men troligtvis göra ja de Sitter för tillfället på Motorkurs i Södertälje men kommer hem ikväll / natt... Så aah, hinner ja tvätta efter jobbet imorn så kommer ja
ska bygga om ni håller på å dra lite baklar i bilen komma inte projekt tråden på min sida så ser du... men de kommer nog rulla till nästa fredag igen om de blir som ja vill.. ha de gött
Yes då fixar jag kamera till nästa fredag istället. letar efter bullet-cam med sugpropp att sätta på bilen blir nog inköp av 2st kameror så det kan filmas från fler håll.