2392
Sök

Angående: Tjörnbrons Träffen, Fredagar på ojämna veckor framöver!

Saaboholic
3 129 Inlägg
23 augusti 2008
Ska försöka komma till säsongsavslutnings träffen nästa fredag^^

"Liberty of thought is the life of the soul"

287 Inlägg
23 augusti 2008
Trådstartare
hedley skrev:
Ska försöka komma till säsongsavslutnings träffen nästa fredag^^

det låter bra=)

287 Inlägg
23 augusti 2008
Trådstartare
anledningen till att det e dags att av sluta e att uppslutningen var inte speciellt bra igår många som sagt att dom ska komma kommer inte, men det roliga e att det alltid e någon ny bil som hälsar på=)

1 688 Inlägg
23 augusti 2008
Får hoppas på många bilar då, för jag kommer garanterat om inte bilen knasar med något annat. Bromsarna bör vara fixade innan kvällen. big_smile

Varning till er allergiker, inlägget kan innehålla spår av ironi och moralkakor!

41 Inlägg
23 augusti 2008
Nästa helg kommer jag. Asså inte många i går?

Stolt RHD Fjant
130 Inlägg
23 augusti 2008
Nej jag skiter nog i detta, är ju den bästa bärstiden på hela veckan och den spenderar man på att vänta på folk som inte ens dyker upp.

287 Inlägg
23 augusti 2008
Trådstartare
Koxen skrev:
Nej jag skiter nog i detta, är ju den bästa bärstiden på hela veckan och den spenderar man på att vänta på folk som inte ens dyker upp.

äh lägg av ficksa nån som kör då smile

Mekaniker
181 Inlägg
23 augusti 2008
Jag kommer nu sista träffen, helt garranterat om bilen inte går sönder då ^^ haha

Det finns två sätt att göra saker på
Fel sätt och mitt sätt ^^

Mekaniker
181 Inlägg
23 augusti 2008
nästa träff tycker jag att vi skall åka lite då o ta kort osv smile o givetvis korvan eller? tongue hahaha    !!

I didn't spank you. I high fived your ass!
963 Inlägg
24 augusti 2008
Vem fasen la min firmafest den kvällen?! Bah! Trodde jag skulle kommit på varenda en av dessa träffar då de är så nära... jag har varit på EN... skäms... sad
Firmafesten är dessutom av konferanstyp fre-lör så det är inte populärt att smita... sad

Ska vi avsluta fredagsträffarna då? Andra bilträffar börjar ju tunna ut mer och mer, ställer ni av era bilar så snart? Man kan väl ses på ett varmare ställe och sedan dra någonstans och ta kort? Eller vi kanske ska avsluta och ha en comeback om några veckor då alla börjat sakna träffarna? wink

287 Inlägg
24 augusti 2008
Trådstartare
TCG skrev:
Vem fasen la min firmafest den kvällen?! Bah! Trodde jag skulle kommit på varenda en av dessa träffar då de är så nära... jag har varit på EN... skäms... sad
Firmafesten är dessutom av konferanstyp fre-lör så det är inte populärt att smita... sad

Ska vi avsluta fredagsträffarna då? Andra bilträffar börjar ju tunna ut mer och mer, ställer ni av era bilar så snart? Man kan väl ses på ett varmare ställe och sedan dra någonstans och ta kort? Eller vi kanske ska avsluta och ha en comeback om några veckor då alla börjat sakna träffarna? wink

come back blir det så fort alla ställer på sina bilar igen dom som nu ställer av dom=) eller när man sätter på sommar däcken igen=)

Dawndrifter -"The Black Curse"
301 Inlägg
24 augusti 2008
hehe vänta några veckor så jag hinner få i min nya diff.. just nu går bilen inte framåt ens ^^ sen är man inte hemma nästa helg heller sad

har ju faktiskt inte vart förbi nångång, trots jag haft planer på det flera gånger..

963 Inlägg
24 augusti 2008
Gendich skrev:
TCG skrev:

come back blir det så fort alla ställer på sina bilar igen dom som nu ställer av dom=) eller när man sätter på sommar däcken igen=)

Äh, med klimatet som var vintern som gick så kommer jag nog inte ställa av bilen iår. Kanske jan-feb eller nått. Kommer nog bara undvika att köra den då det är salt på vägen... Då tar jag Ninjan... wink

Tesla Senior Technician
2 307 Inlägg
25 augusti 2008
Han inte i fredags nej men ni skall veta att jag stod på för att klara det...  Mötte en del av er på bron ju.

Det gasades rätt friskt såg jag mötte först en M3a på två hjul i kurvan mellaon broarna å sen va Koxen hack i häl

The faster you go the closer you are to heaven. Mitt egna ordspråk
Proud Member of Team Trailer Trash

111 Inlägg
25 augusti 2008
Nu på fredag kommer jag med! förra fredagen kom jag lite sent och klockan var 19.50 typ. då var det ingen där men åkte vidare till korvans och där satt några stycken. haha men nu på fredag kommer jag i tid! tongue

// David Jonsson

1 688 Inlägg
25 augusti 2008
Kommer också på fredag, fixat bromsarna, tvättat och vaxat. Tar med kameran också, så se till att ha rena och blanka bilar!
Tur att den inte blev så blank. big_smile

https://www1.garaget.org/archive/27/26738/103920/large_103920-1014945.jpg

Varning till er allergiker, inlägget kan innehålla spår av ironi och moralkakor!

Mekaniker
181 Inlägg
25 augusti 2008
Många Många Bilar På Fredag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! smilesmile

41 Inlägg
25 augusti 2008
klart;)

1 688 Inlägg
26 augusti 2008
Nå, vilka är bergis på att dom kommer nu då?

1. Losgard
2. ?
3. ?

963 Inlägg
26 augusti 2008
Nå, vilka är bergis på att dom kommer nu då?

1. Losgard
2. _471-David_
3. hedley
4. Erico_4
5. mackis100
6. Gendich

Bara att fylla på! smile
Senast redigerat av TCG (26 augusti 2008)

Sök