det får ni så länge innan det andra blir redigerat men om någon inte vill vara med får dom säga till och orginalen finns här och kan sickas över om ägaren skulle vilja ha dom=)
trevligt med lite mer å nytt folk i fredags.. kan nog inte på fredag men nästa fredag kanske.. plus att vädret ska la inte bli så bra i helgen heller. men inte en ända bild på min fara!!! fyyy......
trevligt med lite mer å nytt folk i fredags.. kan nog inte på fredag men nästa fredag kanske.. plus att vädret ska la inte bli så bra i helgen heller. men inte en ända bild på min fara!!! fyyy......
det e la bara för att jag inte har laggt ut det än=)
Bäst för dig.. hehe ska ni ses på fredag me elle? ha de!
Bäst för dig.. hehe ska ni ses på fredag me elle? ha de!
tjena tjena.! ett litet förslag tycker vi kör på med varje fredag hela sep ut å har en fin avslutning Fredagen den 26\09 låter inte de vettigt ja kör i alla fall min bil till sista sep sen åker den in i garaget för vinter vila å ombyggnad.
vad sägs om detta? ja tycker de låter kanon nu när de kommer lite folk också men bara ett förslag.. ha de göttt allla gubbar