3398
Sök

Angående: Tjörnbrons Träffen, Fredagar på ojämna veckor framöver!

42 Inlägg
16 juli 2009
Gött gött men då kör vi en träff i morgon då smile

Mvh Jackssonen

Installatör
773 Inlägg
16 juli 2009
snackar vi om imon eller alltså den 17/7?

"Ölen In, Böseblicken på"

I didn't spank you. I high fived your ass!
963 Inlägg
16 juli 2009
Jackssonen skrev:
Gött gött men då kör vi en träff i morgon då smile

Woot?! Är det fredag imorgon? Menar du att jag ska behöva tvätta bilen? yikes

Vet inte om jag hinner förvisso... men OM...

Vilken tid är det tänkt?

42 Inlägg
16 juli 2009
Vilket passar er bäst. imorgon eller 17/7 ?hahahaha fan har inte vaknat än ser jag. Japp i morgon eller är de någon annan fredag eller dag som passar bättre så kör vi den smile
Senast redigerat av Jackssonen (16 juli 2009)

Mvh Jackssonen

Installatör
773 Inlägg
16 juli 2009
ja tycker vi kan sikta på nästa fredag för då e de hamnfestivalen på torget så då kan du mötas där uppe å sen glida in till st-sundet å kanske  ställa upp ossl ite fint för lite fotto å så.. big_smile

42 Inlägg
16 juli 2009
De lät inte som någon dum idé jag är helt på den smile

Mvh Jackssonen

Installatör
773 Inlägg
16 juli 2009
nee ja vet ja e rätt smart.! big_smile

Mekaniker
181 Inlägg
16 juli 2009
Nästa fredag då big_smile

Det finns två sätt att göra saker på
Fel sätt och mitt sätt ^^

Truck förare
273 Inlägg
16 juli 2009
men skall vi inte köra på ojämna fredag lr?? har vi gått ifrån det helt nu oxå lr skall vi köra när det passar några så får man bara skriva när man åker dit upp...

Truck förare
273 Inlägg
16 juli 2009
ja kommer va där imon kl 19.00 är det någon/några som vill så titta upp....

42 Inlägg
16 juli 2009
Jag dyker upp i morgon med smile Jag tänkte om de finns ett intresse att starta en ny tråd gällande tjörnbroträff. har lite planer på hur man kan få de till å bli nåt riktigt kul. tänkte att snacka med ägarn till platsen så att de är ok att ha en lite större träff där  plus att ta dit en av mina polare som är fotograf å lite annat smått å gott. så förhoppningsvis få till en hyfsat bra träff.Inte som de större träffarna givetvis men den kan ju bli rätt rolig ändå. vad tror ni om de? Ni som har intresse för att jag ska göra de hojta till på pm till mig smile

Mvh Jackssonen

Mekaniker
181 Inlägg
16 juli 2009
jag är intresserad av det !! men kan ej komma upp i morgon tyvärr!.. men vi kan väll snacka om det ! min msn : eric_karlsson90@hotmail.com adda !!!!!!!!big_smile

Det finns två sätt att göra saker på
Fel sätt och mitt sätt ^^

Truck förare
273 Inlägg
16 juli 2009
Jackssonen skrev:
Jag dyker upp i morgon med smile Jag tänkte om de finns ett intresse att starta en ny tråd gällande tjörnbroträff. har lite planer på hur man kan få de till å bli nåt riktigt kul. tänkte att snacka med ägarn till platsen så att de är ok att ha en lite större träff där  plus att ta dit en av mina polare som är fotograf å lite annat smått å gott. så förhoppningsvis få till en hyfsat bra träff.Inte som de större träffarna givetvis men den kan ju bli rätt rolig ändå. vad tror ni om de? Ni som har intresse för att jag ska göra de hojta till på pm till mig smile

jag är på det låter skoj...

658 Inlägg
16 juli 2009
jag e på imon wink lungt om man kommer med en Laguna jänfört med era Volvo wink????

Adda min msn oxå!!!!! mattias69@hotmail.com
Senast redigerat av Mr_Rustler (16 juli 2009)

127 Inlägg
16 juli 2009
jag kanske kollar förbi en sväng imorgon om de e nån där.

9 Inlägg
16 juli 2009
Brukar det komma mycket bilar på träffen?

658 Inlägg
17 juli 2009
Jag har aldrig varit där men hoppas att det kommer mycket!!!

Installatör
773 Inlägg
17 juli 2009
se på fan de verkar ju bli lite folk ju! big_smile tyvärr dyker ja inte upp imon eftersom vi måste få ihop bilarna för vi åker till västervik på utställning imon natt. men nästa fredag dyker ja upp då händer de ju lite så de kan ju vara kul!! så ska alla få se min bil nästan färdig.. big_smile

Truck förare
273 Inlägg
17 juli 2009
Fredde__85 skrev:
Brukar det komma mycket bilar på träffen?

det e lite olika men e det sol så brukar det komma några stycken

men det kan ju alltid va trevligt att komma ut till öarna

Sök