Kluck när man svänger volvo 940

Moberger
10 juli 2008 · 30 Inlägg

Heej smile nu e de så att när jag svänger  vänster säger de kluck sen när jag svänger tillbaka säger de kluck neutral Undrar om de e någon av er där ute som har nån aning va detta kan va? Mvh Anders wink Väldigt störande Btw hmm

Mido__
10 juli 2008 · 276 Inlägg

nån bussning i framvagnen antagligen spindelleden

Volvo 360 GL "Douchebag" (1987)
_fillan_ med lem
10 juli 2008 · 1 925 Inlägg

fjädern som inte ligger i spåret riktigt

all affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden !
kajpirken
13 juli 2008 · 10 Inlägg

Kolla att fästena på styrväxeln är hela. Det ena kan korrodera bort på 940-orna. Volvo har t.o.m repsats så att man inte behöver byta hela styrväxeln.

kim89
13 juli 2008 · 112 Inlägg

sänkt bilen genom att kapa fjädrarna? kan vara därför... finns många möjligheter..

Jag hatar fwd = felwheeldrive...
MrEricsson Ratthållare PÅ Elite Nivå
13 juli 2008 · 5 650 Inlägg

Moberger skrev:
Heej smile nu e de så att när jag svänger  vänster säger de kluck sen när jag svänger tillbaka säger de kluck neutral Undrar om de e någon av er där ute som har nån aning va detta kan va? Mvh Anders wink Väldigt störande Btw hmm

har samma problem med min de märks på beskintingen

Volvo 142 "De Luxe" (1974)
Moberger
24 juli 2008 · 30 Inlägg

volvo_dude skrev:

Moberger skrev:
Heej smile nu e de så att när jag svänger  vänster säger de kluck sen när jag svänger tillbaka säger de kluck neutral Undrar om de e någon av er där ute som har nån aning va detta kan va? Mvh Anders wink Väldigt störande Btw hmm

har samma problem med min de märks på beskintingen

Min e precisi nybesiktigad å dom sa inget om de:)

Moberger
24 juli 2008 · 30 Inlägg

kajpirken skrev:
Kolla att fästena på styrväxeln är hela. Det ena kan korrodera bort på 940-orna. Volvo har t.o.m repsats så att man inte behöver byta hela styrväxeln.

Okok får ta en titt:P

H3dlund Med lem
27 juli 2008 · 1 127 Inlägg

Kolla stagen som kränghämmarstaget sitter i. Både dom stagen och bussningarna brukar vara sopslut på 700 och 900. tongue

Moberger
1 augusti 2008 · 30 Inlägg

H3dlund skrev:
Kolla stagen som kränghämmarstaget sitter i. Både dom stagen och bussningarna brukar vara sopslut på 700 och 900. tongue

vart sitter de roll

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang