3590
Sök

Mc Tråden ! En början på en ny forumsdel?

Båtmek
720 Inlägg
1 maj 2012
Blev en runda på ca 25 mil både i söndags och idag big_smile

Hur mycket man använder sina saker är upp till var och en. Körde tex. bara 10h med min båt förra säsongen, går inte ihop sig för fem öre. Har massa saker som man inte använder så mycket, men som man inte vill sälja för det. Pappas Gold Wing köpte han ny -97, har gått 1700 mil.

Gillar för det mesta inte styling, men däremot "original-styling" brukar var trevligt.

Amatör
444 Inlägg
3 maj 2012
Första gången med Duccen på bana. Inte så snabbt som jag ville att det skulle gå men jävligt skoj, kändes som man fick rätt bra flyt i körningen ialf nu ska jag bara hitta farten.

248 Inlägg
3 maj 2012
beathacker skrev:
Första gången med Duccen på bana. Inte så snabbt som jag ville att det skulle gå men jävligt skoj, kändes som man fick rätt bra flyt i körningen ialf nu ska jag bara hitta farten.
[youtube]httf://www.youtube.com/watch?v=NszNKoHaGgM&feature=youtu.be[/youtube]

Ta bort bromsarna så går det snabbare.big_smile
Senast redigerat av yamazuki (3 maj 2012)

You can´t write fun with a straight line.

Administratör
2 981 Inlägg
3 maj 2012
Trådstartare
beathacker testa häng av lite med överkroppen tänk att axeln helst ska först in i kurvan före hojjen tillochmed!

En kopp av den svarta såsen...

Amatör
444 Inlägg
3 maj 2012
Försöker komma ut med överkroppen och trodde jag gjorde det också tills man fick se bilder och ens huvud på filmen. Har en 2 dagars smc kurs bokad och då ska det nötas kroppsposition!!
Bjuder på en bild också   
https://www1.garaget.org/gallery/images/19/18304/18304-08a42dc99e688e67ab4f3ebc484a0f5e.jpg

V-Power
1 186 Inlägg
4 maj 2012
beathacker skrev:

Ska du bli instruktör för SMC? smile dem hade väl körning för blivande instruktörer den dagen..

/ ///______]
.) . /(_)
/__/

Amatör
444 Inlägg
4 maj 2012
Ska du bli instruktör för SMC? smile dem hade väl körning för blivande instruktörer den dagen..

Nä detta var på onsdagen med Svenska Ducati klubben wink
R1kard körde du Rookie 600 tävlingen på Anderstorp ?
Senast redigerat av beathacker (4 maj 2012)

V-Power
1 186 Inlägg
5 maj 2012
beathacker skrev:

Nä detta var på onsdagen med Svenska Ducati klubben wink
R1kard körde du Rookie 600 tävlingen på Anderstorp ?

Jaha med Ducati klubben ok trevligt! big_smile

Japp körde på Anderstorp och kom näst sist i båda racen, behöver lite mer träning på den banan + det var första race helgen smile

Sedan kom jag precis hem från Falkenberg nu där jag har kört ERF Sprint och där blev jag sist i race 1 och en 2:a plats i race 2 när jag hade lärt mig banan lite, hehe. Så börjar kanske komma in i race-tempot nu lite tongue

Ses vi på knudan på måndag?

/ ///______]
.) . /(_)
/__/

V-Power
1 186 Inlägg
5 maj 2012
Däcket var helt nytt när jag körde upp till Falkenberg, haha nu är det lite sletet på högersidan smile

https://www1.garaget.org/gallery/images/60/59900/59900-b2bbb3a6a1357853f8debaa6244867fe.jpg

/ ///______]
.) . /(_)
/__/

Amatör
444 Inlägg
6 maj 2012
Nästa körning för mig blir 30 och halva 31 maj på knutstorp.
Lycka till med RR satsningen! Kan tänka mig hur jävla skoj det måste vara :0)

V-Power
1 186 Inlägg
6 maj 2012
beathacker skrev:
Nästa körning för mig blir 30 och halva 31 maj på knutstorp.
Lycka till med RR satsningen! Kan tänka mig hur jävla skoj det måste vara :0)

Ok är det Ducati klubben igen då?

Tackar tackar, det är riktigt roligt MEN mycket svårare än jag hade räknat med på rookie-nivå smile

/ ///______]
.) . /(_)
/__/

Amatör
444 Inlägg
6 maj 2012
30e Suzuki Dunlop days och 31e Bröderna Hörbergs.
Har dubbeldagarna som är med smc på knutstorp bokade också.
Sen får man se om semesterkassan räcker till några bankörningar på nån annan bana också smile

Administratör
2 981 Inlägg
6 maj 2012
Trådstartare
20maj äre knutan med smc ska bli jätteroligt hoppas på bra väder bara !

Masterworks
6 maj 2012
Goffen skrev:

Vad kostar det att köra? smile

V-Power
1 186 Inlägg
6 maj 2012
Masterworks skrev:
Goffen skrev:

Kostar 1800 kr, men det är fullbokat. MEN jag tänkte avboka min plats och får då inga pengar tillbaka eftersom jag avbokar så sent. Så tänkte ringa och fråga SMC om någon annan kan komma på min anmälning. I så fall kan du få köpa min plats till ett bra pris smile

/ ///______]
.) . /(_)
/__/

Masterworks
6 maj 2012
R1kard skrev:
Masterworks skrev:
Goffen skrev:

Kostar 1800 kr, men det är fullbokat. MEN jag tänkte avboka min plats och får då inga pengar tillbaka eftersom jag avbokar så sent. Så tänkte ringa och fråga SMC om någon annan kan komma på min anmälning. I så fall kan du få köpa min plats till ett bra pris smile

Jag kan inte det datumet, var mer nyfiken på vad det kostar bara! 

Men tack iallafall! smile

V-Power
1 186 Inlägg
6 maj 2012
Masterworks skrev:
R1kard skrev:
Masterworks skrev:

Jag kan inte det datumet, var mer nyfiken på vad det kostar bara! 

Men tack iallafall! smile

Jaha ok smile

Här har du priserna för SMC https://www2.svmc.se/school

/ ///______]
.) . /(_)
/__/

Administratör
2 981 Inlägg
6 maj 2012
Trådstartare
verkligen värt vartenda krona med tycker jag försäkringen gäller "vid hel" och massor av bra teori och praktik och input ifrån instruktörer hela dagen ! Mat ingår med. Jag ska gå steg 3 på knutan och steg 4a på anderstorp 16juni och där finns det platser kvar sist jag kollade !

fyrkrafsare
1 443 Inlägg
6 maj 2012
satt själv och kollade runt lite bland SMC-kurserna, får ta tag i nån av gruskurserna till nästa år tror jag, skulle vara kul om man hade någon mer att åka dit med dock, känns kanske lite off att åka dit själv då de flesta gruskurser verkar anordnas i typ värmland...

Riktiga bilar är fyrhjulsdrivna...
Numera leg. grusligist!

318 Inlägg
6 maj 2012
Ska ut med farsan och övningsköra en sväng nu! härligt:D

Sök