3656
Sök

Mc Tråden ! En början på en ny forumsdel?

That Shit Cray
1 087 Inlägg
24 februari 2013

Ohana means family. Family means nobody gets left behind or forgotten!
Insta @ HAST

Administratör
2 981 Inlägg
24 februari 2013
Trådstartare
http://www.sporthoj.com/galleri/bild?id=131802&header=1 

http://www.sporthoj.com/galleri/bild?id=131797&header=1

http://www.sporthoj.com/galleri/bild?id=131794&header=1

http://www.sporthoj.com/galleri/bild?id=131796&header=1

http://www.sporthoj.com/galleri/bild?id=131799&header=1

En kopp av den svarta såsen...

That Shit Cray
1 087 Inlägg
24 februari 2013
Hur är ljusbilden på R1an Goffen? Såg för ett tag sen att projektorlampor inte var lika bra som hederliga reflektorer, men det var ett tag sedan nu.

Insta @ HAST

I behov av service
39 Inlägg
24 februari 2013

Ja de kallas ju inte för hertigar för inte! tongue  Körde förövrigt med 25kW strypning även jag i början tills jag fick min obegränsade behörighet.

80% av allt jag säger är skitsnack, och 30% är lögn!

Administratör
2 981 Inlägg
24 februari 2013
Trådstartare
Jag har faktiskt ingen aning eftersom jag inte kört i mörker än men mot garageväggen ser det lika starkt ut som vanligt !

V-Power
1 186 Inlägg
24 februari 2013

Jävla fin R1:a du har samlat på dig Goffen! Grattis!! Det är underbart med ny hoj big_smile

Ska bli kul att höra hur du tycker den går jämfört med den gamle på bana sen när det drar igång. smile

/ ///______]
.) . /(_)
/__/

Administratör
2 981 Inlägg
24 februari 2013
Trådstartare
Tack tack ja det ska bli roligt! Se om jag vågar vrida på så TCn får jobba smile

Saabifierad
2 031 Inlägg
25 februari 2013
Goffen skrev:
Givetvis älskar man dom ! Som sagt fick en bra deal så va tvungen... spanade rätt länge efter en bmw dock

Skönt att du tog R1:an big_smile BMW S1000RR (om det var den du letade efter) är alltför överskattad tongue

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!

Dr Snuggles
956 Inlägg
25 februari 2013
Undrar när garaget skall tillåta att lägga upp andra fordon än just bilar. Finns ju folk som har mycket annat än bilar i sitt garage. Chrizz? roll

- "Lämnar dig lika förvirrad som fyra blinda flator i en fiskaffär"

That Shit Cray
1 087 Inlägg
25 februari 2013
Racso skrev:
Undrar när garaget skall tillåta att lägga upp andra fordon än just bilar. Finns ju folk som har mycket annat än bilar i sitt garage. Chrizz? roll

Ja det hade varit något, en liten mc kolumn också smile

Insta @ HAST

Dr Snuggles
956 Inlägg
25 februari 2013
_Hast_ skrev:
Racso skrev:

Ja det hade varit något, en liten mc kolumn också smile

Tycker jag verkligen! smile

- "Lämnar dig lika förvirrad som fyra blinda flator i en fiskaffär"

412 Inlägg
25 februari 2013
Håller med er, hade varit trevligt! Dock kommer det ju aldrig bli så bra support som på Sporthoj.

En häst har en hästkraft! Eller..?!

Ubåtsingenjör
7 373 Inlägg
25 februari 2013
Håller med om att mn skulle kunna lägga upp annat än bilar här ! MC och vattenleksaker är det nog många som har här och snöskotrar

V-Power
1 186 Inlägg
25 februari 2013
Slash skrev:
Goffen skrev:
Givetvis älskar man dom ! Som sagt fick en bra deal så va tvungen... spanade rätt länge efter en bmw dock

Skönt att du tog R1:an big_smile BMW S1000RR (om det var den du letade efter) är alltför överskattad tongue

wink

/ ///______]
.) . /(_)
/__/

That Shit Cray
1 087 Inlägg
25 februari 2013
Puttejohnsson skrev:
Håller med er, hade varit trevligt! Dock kommer det ju aldrig bli så bra support som på Sporthoj.

Dock så tycker jag att gränssnittet är katastrofalt på SH, skulle garaget ha en mc del i sin profil och en topplista skulle dom garanterat rekryterat folk från SH hit.

Insta @ HAST

Administratör
2 981 Inlägg
25 februari 2013
Trådstartare
Tanken har aldrig varit att konkurera med sporthoj men SHs garagedel tycker i alla fall jag är jättedålig så jag har försökt bearbeta chrizz till att göra en mc-del "bilder" likt så som det är på bilarna här idag men han tycker marknaden är för liten.
Så det är nog inget vi får se i det närmsta tyvärr dock tycker jag denna tråden är rätt trevlig och bättre stämning än i många trådar på SH och jag kan administrera den precis som jag vill med !

That Shit Cray
1 087 Inlägg
25 februari 2013
Goffen skrev:
Tanken har aldrig varit att konkurera med sporthoj men SHs garagedel tycker i alla fall jag är jättedålig så jag har försökt bearbeta chrizz till att göra en mc-del "bilder" likt så som det är på bilarna här idag men han tycker marknaden är för liten.
Så det är nog inget vi får se i det närmsta tyvärr dock tycker jag denna tråden är rätt trevlig och bättre stämning än i många trådar på SH och jag kan administrera den precis som jag vill med !

Jag kan iaf säga att jag skulle kunna tänka mig sponsra med en peng för arbetet ifall det skulle underlätta smile

Insta @ HAST

fyrkrafsare
1 443 Inlägg
26 februari 2013
Goffen skrev:

Denhär tråden är mycket trevlig! det enda jag pallar med att läsa på sporthoj numera är vissa projekttrådar som aldrig tar slut, de bara spårar ur värre och värre in absurdum och det blir aldrig nån körklar hoj av allt hårt arbete, samt den modellspecifika tråden för min hoj, allt annat har en tendens att spåra ur och gå helt off topic inom 4 inlägg (goffen och hans lilla tråd om alpen tour har dock fått vara hyfsat ifred som tur är). dessutom så verkar sporthoj vara påväg längre och längre ner, deras "sponsorer" eller "ägare" eller vafasen man ska kalla det la ju ut en undersökning bland användarna i somras som gick ut på att det var ju onödigt att skriva EGNA foruminlägg, det var ju bättre att "FÅ" färdiga inlägg i forumet som man sedan skulle kunna kommentera, jovisst, kul forum om man inte kan starta nya trådar  -.-

Riktiga bilar är fyrhjulsdrivna...
Numera leg. grusligist!

2 Inlägg
26 februari 2013
Idag har det varit 10 grader varmt i Piteå så nu jäklar är nog våren här snart cool
Någon som är sugen på att köra hoj tongue  ?

Masterworks
26 februari 2013
Goffen skrev:

Det e ju kul att Kris erkänner att det är pengarna som styr honom och hela gorg! roll

Sök