Ja imorgon ska jag åka med en polare o hämta sin 690 smc-r med evo 2kit monterat ! Snart kommer det gå 3st sånna i bekantskapsgänget ! För att inte glömma det livsfarliga motorcyklistgänget PickenOutlaws !
var ute och kände på underlaget idag igen, fortfarande lite kallt, men när spisen blir varm så lyfter framhjulet lika glatt och lätt som alltid, ge mig sommar och rensopade vägar nu!
Riktiga bilar är fyrhjulsdrivna...
Numera leg. grusligist!
20:25 +11*C blir nog mc premiär till jobbet ikv. tur de sopade parkeringen igår
Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra
Varför ska alltid jag hitta vägarna som är gjorda av hälften lera och hälften snöblask??
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Nu är min helt ihopsatt. Hade av alla kåpor i höstas men haft så sjukt mycket att göra så har inte haft tid att göra vid dem, förrän idag. Tvättade och vaxade. Sen ihop med allt nu ikväll. Besiktning i veckan sen en tur till Ljungbyhed på söndag och testa några hojar, ska bli kul
Efter ett par års uppehåll utan hoj så var det dags igen. Orkar inte pröjsa försäkringspremie för en sporthoj igen och har testat många motarder men ingen streetfighter så tyckte det var dags. Billig att försäkra och kanonpris genom jobbet så det blev en halvfjollig moppe Kommer om ca 1 vecka.