Felet är ju att man "tröttnar" på effekten efter nån vecka och vill ha mer
Fördelen är att jag inte har kortet än, utan ska bli klar med det i sommar. Så lär nog fega lite ett tag. Vågade aldrig dra den mer än till ca 6500rpm igår, och aldrig fullgas. Så ska förhoppningsvis klara sig ett tag. Annars får jag väl trimma, hade varit skoj med en 200-220hk i den. Om det nu ens är möjligt?
Fick ett brev idag där dom sa att KTM lägger ner sin märkesförsäkring, får ha den i en månad till sen ryker min helförsäkring och går ner på trafik (Svedea) så nu får man börja leta!
Ohana means family. Family means nobody gets left behind or forgotten! Insta @ HAST
Fick ett brev idag där dom sa att KTM lägger ner sin märkesförsäkring, får ha den i en månad till sen ryker min helförsäkring och går ner på trafik (Svedea) så nu får man börja leta!
Trygghansa är billigast på min ktm 1353 kr /hel/halvår avställningsbar. Bil sport MC tar ju ändå 7k helår /hel
Annars får jag väl trimma, hade varit skoj med en 200-220hk i den. Om det nu ens är möjligt?
Ett ord... Turbo.
Har tänkt tanken. Men känns som att det blir jävligt dyrt och omständigt. Hur blir skillnaden med bra avgas, större förgasare och en riktigt bra justering/bromsning?
Mitt tips är att köra med den som den är gå alla fyra stegen med smc på bana och sen köper du dig nått snabbare... 04- har ca 180häst i motorn med powercommander o det brukar räcka ett tag!
Mitt tips är att köra med den som den är gå alla fyra stegen med smc på bana och sen köper du dig nått snabbare... 04- har ca 180häst i motorn med powercommander o det brukar räcka ett tag!
Tror jag väntar minst sommaren ut då innan jag funderar vidare!