nicnir90 skrev:
leksak skrev:
MrNinja skrev:
En liten fråga bara, har alltid älskat att friheten med att åka runt på 2 hjul så jag e riktigt sugen på att ta mc-kort när tillfället kommer.
Om man väl redan har körkort. Hur svårt är de då att ta mc-kort?
Beror ju helt på, jag tog 3 lektioner.
Bror ju som sagt på hur mycket du behöver lära dig om själva körningen. Har du B-kort kan du ju förhoppningsvis den mesta teorin redan.
Jag gick på körskola bara för att jag inte kunde köra upp med min egen motorcykel:( Och då ville de ju naturligtvis att jag skulle ta några lektioner också, helt meningslöst i detta fall då den trafikläraren inte verkade kunna köra motorcykel själv(deras ordinarie lärare hade precis slutat).
En sak jag kom att tänka på hur många av er är det som vet vad "mot styrning" är för någon? Har märkt att det ofta förekommer att mc-förare inte har en aning om vad det är. Bland annat denna trafik-läraren.
har ingen aning

kan det vara att man styr åt motsatt håll för att räta hojen och lägga ner i kurvor?
Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!