var inte så jätte mkt frågor där angående de.. men trodde att slipon var orginal.. men de är de visst inte? om den är bänkad med detta vet ja inte. de han sa va att de var grövre och ett helt slutet system från motorn.. den lät även mer med detta på så db kraven klarar den tydligen inte med de..?
Ptja endel kan säkert kalla originalet för slipon men vanligtvis är det en ny dämpare, typ som japsdämpare att ersätta originalet med för lite trevligare ljud Endast slipon så brukar man kunna köra utan bänkning men iom att ett helsystem är ett grövre o öppnare system så blir det ju lite sisådär med luft/bränsleblandningen, speciellt motorer med förgasare som dendär hojen har om jag inte cyklar baklänges på enhjuling o tänker fel. Originaldämparen är ful, extremt tung och hojen låter inget vidare. Säg te han att skicka med allt skit för 35, prutat o klart
hehe ja kan juh göra ett försök.. men kan vi enas om att helsystem är egentligen roligare att ha? ochger mer effekt (om luft/bränsle flöde är bra) än bara slipon den ska besiktigas på tisdag så de verkar bli köp efter de en fin dag.. måste juh testa den lite med!
Ja framför original så väljer ja väl vilket som, men ja helsystem är väl alltid coolast Men har den gått med helsystem utan bänkning o den går för snålt så e de ju inge bra.
Ptja endel kan säkert kalla originalet för slipon men vanligtvis är det en ny dämpare, typ som japsdämpare att ersätta originalet med för lite trevligare ljud Endast slipon så brukar man kunna köra utan bänkning men iom att ett helsystem är ett grövre o öppnare system så blir det ju lite sisådär med luft/bränsleblandningen, speciellt motorer med förgasare som dendär hojen har om jag inte cyklar baklänges på enhjuling o tänker fel. Originaldämparen är ful, extremt tung och hojen låter inget vidare. Säg te han att skicka med allt skit för 35, prutat o klart
hehe ja kan juh göra ett försök.. men kan vi enas om att helsystem är egentligen roligare att ha? ochger mer effekt (om luft/bränsle flöde är bra) än bara slipon den ska besiktigas på tisdag så de verkar bli köp efter de en fin dag.. måste juh testa den lite med!
Ja framför original så väljer ja väl vilket som, men ja helsystem är väl alltid coolast Men har den gått med helsystem utan bänkning o den går för snålt så e de ju inge bra.
får väll fixa en bänkning själv sen då då går den inte för snålt!
hehe ja kan juh göra ett försök.. men kan vi enas om att helsystem är egentligen roligare att ha? ochger mer effekt (om luft/bränsle flöde är bra) än bara slipon den ska besiktigas på tisdag så de verkar bli köp efter de en fin dag.. måste juh testa den lite med!
Ja framför original så väljer ja väl vilket som, men ja helsystem är väl alltid coolast Men har den gått med helsystem utan bänkning o den går för snålt så e de ju inge bra.
får väll fixa en bänkning själv sen då då går den inte för snålt!
Jag tror inte det är några som helst problem. Det viktiga är att man får en körskola i ryggen inför uppkörningen då dom vet precis vad vv är ute efter. Har du kört moped och cross klarar du nog detta utan problem. Vad gäller hojen så är nog vilken hoj som helst ok så länge det är en yamaha hehe
Okej låter ju bra, vart lite överraskad när jag pröva lite tyngre maskiner att dom är ganska lättkörda och framför allt, ROLIGA Men Z750 är ju en Kawa Prata lite med körskolan förra veckan, han sa till mig att det är som att köra moped men ha i åtanke att den är tyngre och när du vrider på handtaget bryter helvetet lös
Ser framemot att börja med kortet ska bara få bort bilen först
kör en z750 på skolan.. (dom har 2 st z750 samt en er6, den sistnämnda är för dom som tar a- begränsad)
och kan bara säga att de är en väldigt lättkörd hoj.. skulle kunna tänka mig en sån
Bara läst positivt om denna hoj och när jag provsatt den kändes de så jäkla bra Rullar 3st i stan men ingen har ju direkt pillat med sina, de ska definitivt jag göra Finns ju hur mkt snyggt som helst till hojar överlag idag
Okej låter ju bra, vart lite överraskad när jag pröva lite tyngre maskiner att dom är ganska lättkörda och framför allt, ROLIGA Men Z750 är ju en Kawa Prata lite med körskolan förra veckan, han sa till mig att det är som att köra moped men ha i åtanke att den är tyngre och när du vrider på handtaget bryter helvetet lös
Ser framemot att börja med kortet ska bara få bort bilen först
kör en z750 på skolan.. (dom har 2 st z750 samt en er6, den sistnämnda är för dom som tar a- begränsad)
och kan bara säga att de är en väldigt lättkörd hoj.. skulle kunna tänka mig en sån
Bara läst positivt om denna hoj och när jag provsatt den kändes de så jäkla bra Rullar 3st i stan men ingen har ju direkt pillat med sina, de ska definitivt jag göra Finns ju hur mkt snyggt som helst till hojar överlag idag
z750n går att få riktigt jävla snygg med nytt styre, magkåpa o lite annat småtjaffs... Skulle lätt kunna ha en sån som gathoj...
Sådär ja, nu har man mekat i ett gäng timmar. Sommarbestyckat hojen o gjort den halvt färdig för lite banåka nästa helg, måste be polaren svarva till en lite bredare distans för framhjulet bara
Man börjar närma sig 100-milastrecket på Ninjan och dags för första servicen. Antar att den måste utföras på auktoriserad Kawasaki-verkstad så alla garantier gäller. Var finns den närmaste i norrort (dvs stockholm)?
Man börjar närma sig 100-milastrecket på Ninjan och dags för första servicen. Antar att den måste utföras på auktoriserad Kawasaki-verkstad så alla garantier gäller. Var finns den närmaste i norrort (dvs stockholm)?
Man börjar närma sig 100-milastrecket på Ninjan och dags för första servicen. Antar att den måste utföras på auktoriserad Kawasaki-verkstad så alla garantier gäller. Var finns den närmaste i norrort (dvs stockholm)?
Man börjar närma sig 100-milastrecket på Ninjan och dags för första servicen. Antar att den måste utföras på auktoriserad Kawasaki-verkstad så alla garantier gäller. Var finns den närmaste i norrort (dvs stockholm)?
Vilken Ninja är det du talar om? Ninjan på bilden är väl inte ny nog att omfattas av någon garanti? Är jag ute och cyklar såhär på morgonen eller är den inte sedans före -98?
Man börjar närma sig 100-milastrecket på Ninjan och dags för första servicen. Antar att den måste utföras på auktoriserad Kawasaki-verkstad så alla garantier gäller. Var finns den närmaste i norrort (dvs stockholm)?
Vilken Ninja är det du talar om? Ninjan på bilden är väl inte ny nog att omfattas av någon garanti? Är jag ute och cyklar såhär på morgonen eller är den inte sedans före -98?
What?! Om du noterar den splitternya svarta hojen där till höger på hans bild möjligen så skulle jag väl vilja påstå att den borde ha lite garantier på sig. Annars lär man ju aldrig köpa en kawa iaf
guuu va gött du pratar Lardi ! Gör oss nu alla en tjänst och gå med i smc "www.svmc.se" och boka en sporthojskurs "shk" direkt så lär du dig utnytja maskinen på 0tid ! Grattis !
guuu va gött du pratar Lardi ! Gör oss nu alla en tjänst och gå med i smc "www.svmc.se" och boka en sporthojskurs "shk" direkt så lär du dig utnytja maskinen på 0tid ! Grattis !