3845
Sök

Mc Tråden ! En början på en ny forumsdel?

Med.lem
3 759 Inlägg
1 september 2009
Normark skrev:
asså är det nå fel på sporthoj.com eller? för jag skickas vidare till nån jävla cp sida hela tiden:@

CP sida?

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

3 354 Inlägg
1 september 2009
tkd_rille skrev:
Normark skrev:
asså är det nå fel på sporthoj.com eller? för jag skickas vidare till nån jävla cp sida hela tiden:@

funkar utan problem.

funkar fint här med

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra

I didn't spank you. I high fived your ass!
963 Inlägg
1 september 2009
Vi blev ca. 40st super-/sporthojar som var ute ikväll i/runt Gbg. Jäklar vilken mäktig känsla med så många hojar! Kan inte släppa leendet ännu! smile

http://www.garaget.org/mypage/blog.php? … post=66315

3 354 Inlägg
1 september 2009
TCG skrev:
Vi blev ca. 40st super-/sporthojar som var ute ikväll i/runt Gbg. Jäklar vilken mäktig känsla med så många hojar! Kan inte släppa leendet ännu! smile

ser roligt. synd att jag inte vågar ta ut min hoj.

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra

963 Inlägg
1 september 2009
Seth skrev:
TCG skrev:

Inte vågar? Vad kommer detta sig?

3 354 Inlägg
1 september 2009
TCG skrev:
Seth skrev:
TCG skrev:

Inte vågar? Vad kommer detta sig?

Är rädd om den. hör man ventilerna tissa i 90 så så den har stått nån mån då jag vart tvungen att prioritera bilen till vintern

Administratör
2 990 Inlägg
2 september 2009
Trådstartare
Då ska vi se..... ER6 och speedtriple ducatimonster cbr600f o sen såg jag några till... dom är inga sporthojar för bövelen !

En kopp av den svarta såsen...

963 Inlägg
2 september 2009
Goffen skrev:
Då ska vi se..... ER6 och speedtriple ducatimonster cbr600f o sen såg jag några till... dom är inga sporthojar för bövelen !

Räknar du inte CBR 600F som sporthoj?
http://obchod.motografix.cz/catalog/images/CBR600F5_sb.jpg

Hehe, jaja. Det var en ny Hayabusa där med GP dämpare också, ingen sporthoj det heller kanske men den klassas ju knappast som kromsläde(den var ju mattsvart lol ).
Var även en YZF 125 som inte var långt efter första gruppen, var "riktiga" sporthojar som kom längre bak.

Kul var det iaf. smile

Administratör
2 990 Inlägg
2 september 2009
Trådstartare
Nä F står för touring är det sport så heter det R. wink

Kanon..
1 473 Inlägg
2 september 2009
Goffen skrev:
Nä F står för touring är det sport så heter det R. wink

o Honda är så jävla sportiga så de måste ha RR.

Administratör
2 990 Inlägg
2 september 2009
Trådstartare
mm tvätta bort touringstämpeln.... ändå så har dom både klocka och bränslemätare på sina RR smile doh

963 Inlägg
2 september 2009
Goffen skrev:
mm tvätta bort touringstämpeln.... ändå så har dom både klocka och bränslemätare på sina RR smile doh

Jag har klocka och det tänds en lampa samt börjar blinka "FUEL" i displayen när det börjar tryta på soppan. Är inte ZX-10R heller sporthoj då?
Du är hård när du klassar hojar Goffen. smile

Administratör
2 990 Inlägg
2 september 2009
Trådstartare
mm men hondorna har en stapel som minskar i takt med bensinen..... sen trodde jag vi va överens om att R är sporthoj...

Kanon..
1 473 Inlägg
2 september 2009
Goffen skrev:
mm men hondorna har en stapel som minskar i takt med bensinen..... sen trodde jag vi va överens om att R är sporthoj...

Så jääävla gött är det...
Alla andra står o kollar ner i sina tankar som nå jävla fån i tid o otid, fan va jobbigt.

Med.lem
3 759 Inlägg
2 september 2009
leksak skrev:
Goffen skrev:

Så jääävla gött är det...
Alla andra står o kollar ner i sina tankar som nå jävla fån i tid o otid, fan va jobbigt.

Hade inte du backkamera på din?

:touring

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

558 Inlägg
2 september 2009
Mr_EmCom skrev:
Normark skrev:

CP sida?

ja det kommer upp en vit sida med 2 dekaler som det står sunbike på

Administratör
2 990 Inlägg
2 september 2009
Trådstartare
Rensa dina cookies o grejjer o försök igen för bövelen !

265 Inlägg
3 september 2009
Hej
Jag har länge funderat på att skaffa mc kort och har lite frågor om det:
Vad gör man på halkkörningen med mc?
Är det mycket stor skillnad på att köra en 125 som en crossmoppe?
Måste man ha tagit kort för lätt mc innan man tar för tung?

Vet ej om dessa frågorna har kommit upp innan men jag har inte hunnit läsa igenom tråden än

Alla bilar rostar men Opel har Rekord...

1 723 Inlägg
3 september 2009
Peebo skrev:
Hej

Vet ej om dessa frågorna har kommit upp innan men jag har inte hunnit läsa igenom tråden än

ingen halkbana men däremot ett manöverprov med serpentinkörning och höghastighetsinbromsningar.

Har du fyllt 20 (?) så kan du gå direkt på tung.

3 354 Inlägg
3 september 2009
falloutboy skrev:
Peebo skrev:
Hej

ingen halkbana men däremot ett manöverprov med serpentinkörning och höghastighetsinbromsningar.

Har du fyllt 20 (?) så kan du gå direkt på tung.

21 på tung.
är du 18 så ta för mellan så får du tung automatiskt vid 20
Senast redigerat av Seth (3 september 2009)

Sök