Angående: Vallåkra, vilken dag är bäst ?!

trollfar1
20 juli 2008 · 107 Inlägg

Vilken dag åker ni till vallåkra? Lördag eller söndag ? Vilken dag brukar det vara mest folk osv ?

Senast redigerat av WeDo (21 juli 2008)

Geiros Low is a lifestyle
20 juli 2008 · 956 Inlägg

Alla :d

Inredningsverkstaden.nu
Bilradiohuset.se
Audi A4 "Bagged" (2005)
Braather (none)
20 juli 2008 · 1 725 Inlägg

Söndag var nog bäst förra året. De brukar var bäst då säger folk. Själv var jag bara där på lördagen förra året och tyckte det var kanon de med. Denna gång blir det att slagga över från lör-sönd. Varför kör du inte på de?

//Jonas

--Lev i går som det vore i morgon--
Takashi Got VTEC?
20 juli 2008 · 1 593 Inlägg

Lördag är det ju mest en massa jänk o gamla veteranare o skit där har jag för mig, söndag är det "streetcars" som ställer ut, eller hur man ska säga ^^ Har för mig det är så iallafall smile

JDM - can't beat that with a baseball bat
http://www.hondaklubben.com/forum/
Honda Civic Type R "Function over Form" (2003)
snurbo_diesel Egen företagare
20 juli 2008 · 864 Inlägg

Takashi skrev:
Lördag är det ju mest en massa jänk o gamla veteranare o skit där har jag för mig, söndag är det "streetcars" som ställer ut, eller hur man ska säga ^^ Har för mig det är så iallafall smile

Det stämmer bra det, men man får ställa ut även på lördag om man vill.

Riktiga män luktar DIESEL
Patrik´s Maskintjänst
www.skogsforum.se
annie-a
20 juli 2008 · 165 Inlägg

Båda är bra i sig wink

FLindgren
20 juli 2008 · 5 089 Inlägg

Du åker ner till helsingborg på lördag för diverse aktiviterer på kvällen, sen sover du någonstanns där och stället ut bilen på söndagen. är så dom flesta gör skulle jag tro;P lördagen är det väll bara gammelskit som är där;P

\Lindgren
Toyota Cressida Rx30 "Westcoast Motorsport" (1979)
Volvo Xc70 "3.2L" (2008)
Volvo S70 "Autotech Motorsport" (1999)
Klaesson
20 juli 2008 · 399 Inlägg

FLindgren skrev:
Du åker ner till helsingborg på lördag för diverse aktiviterer på kvällen, sen sover du någonstanns där och stället ut bilen på söndagen. är så dom flesta gör skulle jag tro;P lördagen är det väll bara gammelskit som är där;P

Exakt så gjorde ja å polarn förra året funkar kanon bra big_smile

VOLVO for life
TLO
20 juli 2008 · 1 062 Inlägg

Fredag och Lördag kväll brukar vara kul nere på stan då det är cruising, och rätt bra party. På Söndagen är det stora utställningsdagen, som dock Volvobilar dominerar som sig bör.... Lördagen är det mycket jänkare mm som ställer ut.
Brukar själv vara nere alla dagarna då hela arrangemanget brukar vara en av årets höjdpunkter.

"You Go, we go!"
Volvo_Mannen Volvoskadad
20 juli 2008 · 6 017 Inlägg

åker man dit så är man ju där båda dagarna! dessutom brukar det ju vara roliga aktiviteter på natten mellan lördag o söndag

Jonas
ESTRANDBERG88 Hojmek
21 juli 2008 · 748 Inlägg

Var där i fjol å ska dit i år igen, grymt kul att vara där! smile

WeDo
21 juli 2008 · 3 390 Inlägg

Tänk på rubriken nästa gång.

Ändrar så det blir rätt...

MVH
Mod

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
dj_aggwa El- och Instrumenttekniker
21 juli 2008 · 2 933 Inlägg

Jag å polaren drar ner på fredag morgon och åker hem på måndag dag. Måste ju unna sig nåt ibland cool

240n Goes Inzane!!?PROJEKTTRÅDEN
Volvo V70n 2,4t + BSR STEG 1 = VÄNSTERTRAFIK
Volvo 244 (1985)
Volvo 744 "T5 RWD" (1992)
trollfar1
21 juli 2008 · 107 Inlägg

Hehe okej okej, anledningen till att jag frågar är att jag jobbar på lördagen, och ville mest veta så att det är minst lika bra på söndagen iaf smile jänkarbilar och veteranbilar och sånt tilltalar väl inte mig så mycket, då verkar ju nästan söndan vara bäst, läste även att det skulle vara nån drifting show på söndan med smile

ROE
21 juli 2008 · 336 Inlägg

trollfar1 skrev:
Vilken dag åker ni till vallåkra? Lördag eller söndag ? Vilken dag brukar det vara mest folk osv ?

åker redan dit på fredagen öss i helsingborg på fredagen ju smile

//
Roe
Turbo_Diezel
21 juli 2008 · 93 Inlägg

söndan brukar la va den bästa men drar dit redan på fredan wink

Jill Bilvårdstekniker & Fotograf
21 juli 2008 · 4 418 Inlägg

Vi kommer att vara nere och fota under lördag & söndag!

apoteket00 trucken
21 juli 2008 · 563 Inlägg

själva streetcars utställningen är på söndagen. pålördagen är det mest old school bilar. men det är lördagskvällen som blir ett jävla stort party! typhalva vallåkraträffen åker runt i helsingborg. så det är grymt värt att åka ner till lördag kväll!

member of team ljudbyggaren, O vaddå dansband e töntigt=)
Vilden
22 juli 2008 · 223 Inlägg

Åker fredag förmiddag ifrån trelleborg, in på campingen och senare på kvällen gör man stan osäker i byn wink lör-sön fest och vallåkra träffen wink

Xioz
24 juli 2008 · 122 Inlägg

har en biljette till vallåkra  som gäller för 1 dag om nån är intresserad pm mig.  SKa inte åka ner så har den över flödigt...

What you doing?
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang