1590
Sök

Eftersnack: Skåne Crazy Tour 2009>>26-28 Juni<<

293 Inlägg
5 november 2008
har skickat info om bilen och vad som kommer hända under närmsta tiden för den till eX3Me hoppas han blir nöjd :d

Lillen
101 Inlägg
5 november 2008
eX3Me skrev:
Just nu är det bilder som är det intressanta, info länkar jag till era garaget.org sidor istället.
kommer även på något sätt lägga in en blogg som vi kan blogga till med bilder under touren, för direkt uppdateringar, men den kommer när det närmar sig som sagt!
Men bilder på era bilar, döp bilderna till ert gorgnamn+nummer om ni skickar mer än en bild
skicka till
tommy@skanecrazytour.se

Jag skickar lite bilder till dig så fårt jag har tagit lite nya! smile

Full Gas Sparar Tid!!! :D

Svensk Mästare i billjud 2009 & 2010
961 Inlägg
5 november 2008
Owla skrev:
Kom o tänka på en bra sak smile Bor i Ystad på somrarna och vet att det anordnas en del träffar på parkeringen utanför el-giganten och ica. Sålänge ingen bränner gummi ska det nog inte vara några problem att hålla till där. Kolla med någon som bor i ystad trakterna hur dem gör för att få hålla till där smile

MVH
Owla

Det kan jag svara på!

När jag skapade den träffen så var det mest för att se om intresse fanns, och det gjorde det tydligen, dock tog nån annan över så vet inte hur det är nu, men från början så var där inget tillstånd iaf.

Mvh
Magnus

751 Inlägg
5 november 2008
Stickan skrev:
Owla skrev:
Kom o tänka på en bra sak smile Bor i Ystad på somrarna och vet att det anordnas en del träffar på parkeringen utanför el-giganten och ica. Sålänge ingen bränner gummi ska det nog inte vara några problem att hålla till där. Kolla med någon som bor i ystad trakterna hur dem gör för att få hålla till där smile

MVH
Owla

Det kan jag svara på!

När jag skapade den träffen så var det mest för att se om intresse fanns, och det gjorde det tydligen, dock tog nån annan över så vet inte hur det är nu, men från början så var där inget tillstånd iaf.

Mvh
Magnus

Okej, men du som känner till de! Tror du inte det är en lämplig plats smile???

3 722 Inlägg
6 november 2008
Trådstartare
Eberlund skrev:
Digital_Kicker skrev:
Kan alla ni som anmält er till touren skicka bilder + info om era bilar till eX3Me. Han behöver detta för att lägga upp på hemsidan! Viktigt att ni gör detta nu!.

Skriv info så som: Vad har gjorts på bilen, och vad som kommer att göras på den till Touren.

Men eX3Me kommer förmodilegn gå ut med vad han vill att ni ska skriva!.

Kan jag vänta med att skicka in det till helgen för då har jag hunnit hänga på kjolpaketet provisoriskt. Just nu ser inte bilen så skoj ut:
http://www.v6syncro.se/bilder/naken_front.jpg

får halva kjolpaketet idag och ska börja provmontera ikväll. Så till helgen borde jag kunna få fram en bild på hur den kommer se ut lite mer än nu iallafall.

ojdå!. Här händer det grejer!! Kul!! smile När man ser sånna bilder blir man mer och mer sugen på att skaffa kjolpaket igen!. Får se om det blir något till April eller maj!.

Eclipse1: Vikken tid blev det den 22November?

Lillen
101 Inlägg
6 november 2008
Digital_Kicker skrev:
Eberlund skrev:
Digital_Kicker skrev:
Kan alla ni som anmält er till touren skicka bilder + info om era bilar till eX3Me. Han behöver detta för att lägga upp på hemsidan! Viktigt att ni gör detta nu!.

Skriv info så som: Vad har gjorts på bilen, och vad som kommer att göras på den till Touren.

Men eX3Me kommer förmodilegn gå ut med vad han vill att ni ska skriva!.

Kan jag vänta med att skicka in det till helgen för då har jag hunnit hänga på kjolpaketet provisoriskt. Just nu ser inte bilen så skoj ut:
http://www.v6syncro.se/bilder/naken_front.jpg

får halva kjolpaketet idag och ska börja provmontera ikväll. Så till helgen borde jag kunna få fram en bild på hur den kommer se ut lite mer än nu iallafall.

ojdå!. Här händer det grejer!! Kul!! smile När man ser sånna bilder blir man mer och mer sugen på att skaffa kjolpaket igen!. Får se om det blir något till April eller maj!.

Eclipse1: Vikken tid blev det den 22November?

Det blev 18.00 smile
Så till ni som anmält er till mötet den 22 tiden är 18.00! Vad sägs om att mötas på knutpungten 17.45????big_smile

Reservdansk
6 271 Inlägg
6 november 2008
Alkotest innan mötet börjar? smile

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet

3 722 Inlägg
6 november 2008
Trådstartare
yes! Jag är där kl 17.30!. Turbola vi får nog göra ett sådant test på dig ja!

Lillen
101 Inlägg
6 november 2008
Digital_Kicker skrev:

jag dycker oxå upp då! big_smile

Elektriker
1 138 Inlägg
6 november 2008
jag dycker upp nån gång runt där^^

[http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=4381741#p4381741]Projekt BMW 330 cab[/url]

bara för jag hamnar över dig ;D
846 Inlägg
7 november 2008
TurbOla skrev:
ralle_boyen skrev:
ärligt hade det varit riktigt kul och hänga med big_smile men hade kännst dumt och va småläning och va på en skåne tour xD

Vi har haft en smålänning innan utan problem. smile
Så jag ser inga problem med en till. tongue

haha ok big_smile bra de ju tongue

846 Inlägg
7 november 2008
Digital_Kicker skrev:
ralle_boyen skrev:
ärligt hade det varit riktigt kul och hänga med big_smile men hade kännst dumt och va småläning och va på en skåne tour xD

alla är välkommna!

hahahah ok big_smile  men muta ni mig men en cola så kan jag nog komma wink

Garaget Video Crew
842 Inlägg
7 november 2008
ralle_boyen skrev:
Digital_Kicker skrev:
ralle_boyen skrev:

alla är välkommna!

Det e du som ska muta oss när du är smålänning wink

Reservdansk
6 271 Inlägg
7 november 2008
Digital_Kicker skrev:

Vi kan tävla om vem som är mest dyngad innan mötet! big_smile

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet

3 722 Inlägg
7 november 2008
Trådstartare
TurbOla skrev:
Digital_Kicker skrev:

Vi kan tävla om vem som är mest dyngad innan mötet! big_smile

Hehe, nej det är inte riktigt sånna tävlingar vi sysslar med här, haha. Bilar!, det är grejer!.

Ska vi i Crew festa till det efter mötet eller vi ska köra lite i Helsingborg?. Hehe. Tror nog alla röstar ner mig på det, att vi ska köra.

846 Inlägg
7 november 2008
Kajlie skrev:
ralle_boyen skrev:
Digital_Kicker skrev:

alla är välkommna!

paah (A) aldrig kommer ju slösa soppa på att åka t skåne ;D en cola annars kommer jag inte big_smile hah

Skåne Crazy Crew
701 Inlägg
7 november 2008
Jag är på att cruisa lite..kommer inte dricka då jag ska köra tillbaka till T-Borg på kvällen/natten/morgonen!

3 722 Inlägg
7 november 2008
Trådstartare
ralle_boyen skrev:
Kajlie skrev:
ralle_boyen skrev:

paah (A) aldrig kommer ju slösa soppa på att åka t skåne ;D en cola annars kommer jag inte big_smile hah

Ja betala nu så får du 1 cola, 33cl burk.

846 Inlägg
7 november 2008
Digital_Kicker skrev:
ralle_boyen skrev:
Kajlie skrev:

hahah xD va brottom ni har tongue finns de bara några platser kvar tongue ?

3 722 Inlägg
7 november 2008
Trådstartare
ralle_boyen skrev:
Digital_Kicker skrev:
ralle_boyen skrev:

hahah xD va brottom ni har tongue finns de bara några platser kvar tongue ?

Men bättre att få en plats nu, eller hur?. Så slipper du tänka på det!

Sök