Är det någon som ska köra från Malmö/Trelleborg? samt hur är vädret i Helsingborg?` jag upptäckte nämligen precis att mina vinterdäck inte räcker mkt till så jag har bara sommardäck! slå mig en signal eller SMS till 0732770110
Mötet är endast satt för Crew. Och som Tommy nämnt så kommer det läggas körplan, framgång hos crew m.m.
Men möte med alla deltagare kan göras i form av träffar innan Touren, hade varit trevligt och göra lite reklam för Touren. Då med färdiga dekaler till bilarna.
Ola jag vet inte hur länge den sociala biten kommer att hållas. Men det är inget tvång/krav att stanna kvar efter mötet.
Nä, då tror jag nog att jag tar bil dit. Kan ju plocka upp dig David, kör ju ändå förbi ditt håll på vägen.
du kan slagga hos mej om du inte pallar köra hem / tåga hem.. så hoppar jag isf bara på tåget du kommer med.
Nä, jag bilar. Men hämtar upp dig på vägen.
Ska ju åka Evo på söndag.
"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."
P7 - Södra Skånska Regementet
Känns som om det inte dykter upp en bra lösning till mig snart! med tanke på att jag kan inte köra bilen, blir jag stoppad eller det fryser på så är det kört för mig! så om jag inte hittar en lösning att ta mig från Trelleborg till Helsingborg snart så måste jag tyvär hoppa detta! men ska någon dit som jag kan åka med så ring mig, nummret ligger längre upp i tråden! //Tommy
hehe kunde ju stannat, missade ändå tåget som jag var tvungen att ta för att hinna med bussen från malmö. fick bli hämtat i malmö av mitt ex för att ta mig hem hmm, skulle sattsat på den där iden om att ta en bänk på knutpunkten istället hehe
Men mycket bra möte, fick ju trots all öl fixat det viktigaste som var ett körschema! kommer upp på den officiella sidan så snart jag fått det av Ola håller på idag med sidan så med lite tur så har vi en väl uppdaterad officiell sida i veckan!
haha hörde dte var lyckat igår hahaha! fick en massa fulle smsm igår ingen av er som känner er skyldiga?? haha!
en gång Corrado alltid Corrado ;) www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.
Får sen se till att få upp nyheterna från gårdagens möte snarast här! tror det är många som vill veta! ska även slänga upp det under nyhetstråden på www.skanecrazytour.se/sct