och ännu mer om ni kollar era nya mailkonto så har jag SPAMMAT er med massa saker och info. och ja jag satt hela söndagen och BRÅKADE med websidan, snart har jag fått koll på det sista.
Dammit jag har en hat/kärlek till trial&error eller GöromGörrätt
och ännu mer om ni kollar era nya mailkonto så har jag SPAMMAT er med massa saker och info. och ja jag satt hela söndagen och BRÅKADE med websidan, snart har jag fått koll på det sista.
Dammit jag har en hat/kärlek till trial&error eller GöromGörrätt
faan vad gött då inväntas bara en inbetalning då ja har slängt iväg ett mail från mig till dig Tommy! maila tillbakak d jag ska fixa ang Kristinstad
en gång Corrado alltid Corrado ;) www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.
haah vilken info?? man blir faan förvirrad utav att titta på sidan bara
ja betalning sker i dagarna!
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.
Tror digital menar första sidan i tråden, där all info om touren står första sidan på siten är fortfarande under uppbyggnad och känns kan jag hålla med dig lite plottrig
vaa fixa egna privata loggor?? då har jag en på g då