2987
Sök

Eftersnack: Skåne Crazy Tour 2009>>26-28 Juni<<

Skåne Crazy Crew
701 Inlägg
10 december 2008
Vi har fått rabbat hos Dekaltrim, denna rabbat gäller alla som deltar i Touren, kontakta någon i Crew för att få rabbattkoden som ska användas vid beställning.
Senast redigerat av eX3Me (10 december 2008)

3 722 Inlägg
15 december 2008
Trådstartare
blir förmodligen fler rabbater snart!

203 Inlägg
17 december 2008
7. Larssonn http://www.garaget.org/?car=69817(Peugeot 206 RC)

Jag hoppar touren..

3 722 Inlägg
17 december 2008
Trådstartare
Larssonn skrev:
7. Larssonn http://www.garaget.org/?car=69817(Peugeot 206 RC)

Jag hoppar touren..

Fixat!

Med lem
624 Inlägg
18 december 2008
Det verkar inte vara speciellt tryck på detta eventet... Hur många förväntas komma?

Somliga kallar det lyx, Lexus kallar det för standard. &#9824;
LexusOwnersClub.se

Reservdansk
6 271 Inlägg
18 december 2008
MrL skrev:
Det verkar inte vara speciellt tryck på detta eventet... Hur många förväntas komma?

Vi har blivit tillsagda av Digital_Kicker att inte skriva i tråden om vi inte har något viktigt angående eventet att skriva, så därför ser det tomt ut här. tongue

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet

Med lem
624 Inlägg
18 december 2008
Jaha ja, chefen då eller? tongue Jaja bara checkade lite..

Somliga kallar det lyx, Lexus kallar det för standard. &#9824;
LexusOwnersClub.se

3 722 Inlägg
18 december 2008
Trådstartare
MrL skrev:

meningen med tråden är att folk som är intresserade kan skriva i den, med varandra eller till oss. Vi i Crew använder oss av e-mail och msn.

Första sidan här inne uppdateras såfort något händer, tex ny anmälda bilar och nyheter.

kolla gärna in hemsidan istället www.skanecrazytour.se

PS: Juletiden är här.
Senast redigerat av Digital_Kicker (18 december 2008)

Skåne Crazy Crew
701 Inlägg
19 december 2008
Jobbar just nu på ett par stora grejor till touren som kommer gynna oss alla och bli riktigt bra om jag får igenom det.
Kommer skriva mer om det så fort jag vet mer, mer vill jag inte säga än!

3 722 Inlägg
25 december 2008
Trådstartare
God Jul på er alla! Önskar S.C.C

367 Inlägg
27 december 2008
skönt att det har börjat hända lite på hemsidan smile första start sidan e ju så bara sköön smile

en gång Corrado alltid Corrado ;)
www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.

3 722 Inlägg
28 december 2008
Trådstartare
Biiatchen skrev:
skönt att det har börjat hända lite på hemsidan smile första start sidan e ju så bara sköön smile

Jaop!, händer alltid något nytt!, hehe. Väntar fortfarande på en grej av dig.

Lillen
101 Inlägg
30 december 2008
Vill passa på att önska alla ett riktgt gott nytt år o ett gott slut!
PS Akta nu förfan fingrar o ansikte! Alco + Fyrverkerier är inte en direkt bra kombi! (men de e kul att leka med döden lite hehe) PS
//Lillen

Full Gas Sparar Tid!!! :D

3 722 Inlägg
30 december 2008
Trådstartare
Vill Önska alla en god nyårsafton!

Lillen
101 Inlägg
2 januari 2009
Nytt år nya tag! smile
Nu lägger crewn in högsta växlen på touren big_smile Vi gör allt för att detta skall bli en så rolig, trevlig och minnesvärd tour som de bara kan bli!
God fortsättning på 2009

24 Inlägg
6 januari 2009
Är skapligt intresserad men vet inte om man får köra med en orginal bil tror inte jag hinner fixa till den innan sommaren mer änn lite smått med lysena m.m., Det är en Mazda Rx-7 Type RZ. Finns där möjlighet att köra med den orginal?

www.goldentowns.com?i=98263 Ha kul och tjäna en slant samtidigt =)

Lillen
101 Inlägg
6 januari 2009
Frapp3 skrev:
Är skapligt intresserad men vet inte om man får köra med en orginal bil tror inte jag hinner fixa till den innan sommaren mer änn lite smått med lysena m.m., Det är en Mazda Rx-7 Type RZ. Finns där möjlighet att köra med den orginal?

Det finns jy en tävlingskategori som heter Best Clean Car så den kan du nog ställa upp i!
Men kan du fixa lite bilder på bilen så blir det lite lättare big_smile

24 Inlägg
6 januari 2009
Eclipse1 skrev:
Frapp3 skrev:

Det finns jy en tävlingskategori som heter Best Clean Car så den kan du nog ställa upp i!

Ligger 3 bilder på galleri dock så är bilden på bilen lite suddig och skitig :S

www.goldentowns.com?i=98263 Ha kul och tjäna en slant samtidigt =)

3 722 Inlägg
7 januari 2009
Trådstartare
Frapp3 skrev:
Eclipse1 skrev:
Frapp3 skrev:

Ligger 3 bilder på galleri dock så är bilden på bilen lite suddig och skitig :S

om du kan så vill jag att du mailar in lite fler bilder, martin@skanecrazytour.se

och slriv även vad det är du vet att du kommer att ha fixat till touren!. Tack för visat intresse!. mvh

Skåne Crazy Crew
701 Inlägg
8 januari 2009
Har precis snackat lite med Arrangören av Street Cars Fest, och det är ganska troligt att vi i Skåne Crazy Crew kommer ha något gemensamt med dom i sommar, utöver denna touren!
håll ögona öppna för 2009 är Skåne Crazy Year!!!
Så framför allt missa inte Touren, den kommer blir stor!

Sök