Vi har fått rabbat hos Dekaltrim, denna rabbat gäller alla som deltar i Touren, kontakta någon i Crew för att få rabbattkoden som ska användas vid beställning.
Det verkar inte vara speciellt tryck på detta eventet... Hur många förväntas komma?
Vi har blivit tillsagda av Digital_Kicker att inte skriva i tråden om vi inte har något viktigt angående eventet att skriva, så därför ser det tomt ut här.
"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."
P7 - Södra Skånska Regementet
Jobbar just nu på ett par stora grejor till touren som kommer gynna oss alla och bli riktigt bra om jag får igenom det. Kommer skriva mer om det så fort jag vet mer, mer vill jag inte säga än!
skönt att det har börjat hända lite på hemsidan första start sidan e ju så bara sköön
en gång Corrado alltid Corrado ;) www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.
Vill passa på att önska alla ett riktgt gott nytt år o ett gott slut! PS Akta nu förfan fingrar o ansikte! Alco + Fyrverkerier är inte en direkt bra kombi! (men de e kul att leka med döden lite hehe) PS //Lillen
Nytt år nya tag! Nu lägger crewn in högsta växlen på touren Vi gör allt för att detta skall bli en så rolig, trevlig och minnesvärd tour som de bara kan bli! God fortsättning på 2009
Är skapligt intresserad men vet inte om man får köra med en orginal bil tror inte jag hinner fixa till den innan sommaren mer änn lite smått med lysena m.m., Det är en Mazda Rx-7 Type RZ. Finns där möjlighet att köra med den orginal?
Är skapligt intresserad men vet inte om man får köra med en orginal bil tror inte jag hinner fixa till den innan sommaren mer änn lite smått med lysena m.m., Det är en Mazda Rx-7 Type RZ. Finns där möjlighet att köra med den orginal?
Det finns jy en tävlingskategori som heter Best Clean Car så den kan du nog ställa upp i! Men kan du fixa lite bilder på bilen så blir det lite lättare
Det finns jy en tävlingskategori som heter Best Clean Car så den kan du nog ställa upp i! Men kan du fixa lite bilder på bilen så blir det lite lättare
Ligger 3 bilder på galleri dock så är bilden på bilen lite suddig och skitig :S
Ligger 3 bilder på galleri dock så är bilden på bilen lite suddig och skitig :S
om du kan så vill jag att du mailar in lite fler bilder, martin@skanecrazytour.se
och slriv även vad det är du vet att du kommer att ha fixat till touren!. Tack för visat intresse!. mvh
Har precis snackat lite med Arrangören av Street Cars Fest, och det är ganska troligt att vi i Skåne Crazy Crew kommer ha något gemensamt med dom i sommar, utöver denna touren! håll ögona öppna för 2009 är Skåne Crazy Year!!! Så framför allt missa inte Touren, den kommer blir stor!