2936
Sök

Eftersnack: Skåne Crazy Tour 2009>>26-28 Juni<<

3 722 Inlägg
6 februari 2009
Trådstartare
Det går framåt!. En del möte som skall hållas nu dom närmaste månaderna!. Hoppas bara att vi får fler deltagare också!. Ju fler bilar ju roligare!

293 Inlägg
7 februari 2009
Digital_Kicker skrev:
Det går framåt!. En del möte som skall hållas nu dom närmaste månaderna!. Hoppas bara att vi får fler deltagare också!. Ju fler bilar ju roligare!

nog inga problem o få tag i bilen bara och spam/göra PR 1månad innan så smile

Skåne Crazy Crew
701 Inlägg
7 februari 2009
Har fått in en hel del förfrågningar från de som är intresserade, men vill få klart sina bilar innan, och undrar när "sista" anmälningsdagen är
Jag skulle säga att hoppa på nu så ni inte missar chansen... sista anmälningsdag är ju när sista bilen anmält sig och det inte finns platser kvar!

3 722 Inlägg
8 februari 2009
Trådstartare
eX3Me skrev:
Har fått in en hel del förfrågningar från de som är intresserade, men vill få klart sina bilar innan, och undrar när "sista" anmälningsdagen är
Jag skulle säga att hoppa på nu så ni inte missar chansen... sista anmälningsdag är ju när sista bilen anmält sig och det inte finns platser kvar!

Är ni som är intresserade och vet att ni kommer att bli färdiga med era bilar till touren så är ni hjärtligt välkomna att anmäla er redan nu!

3 722 Inlägg
10 februari 2009
Trådstartare
OBS! Det är inte bara extremt stylade bilar som blir godkända!. Vi tävlar i olika kategorier!. Kolla första sidan eller hemsidan!!. Har fått många mail angående detta. Vill försöka att tillrättavisa lite nu, för er som funderar på att anmäla er bil men som är osäkra på om den blir godkänd.

Reservdansk
6 271 Inlägg
10 februari 2009
Digital_Kicker skrev:
OBS! Det är inte bara extremt stylade bilar som blir godkända!. Vi tävlar i olika kategorier!. Kolla första sidan eller hemsidan!!. Har fått många mail angående detta. Vill försöka att tillrättavisa lite nu, för er som funderar på att anmäla er bil men som är osäkra på om den blir godkänd.

Min är inte särskilt stylad, ska jag erkänna... tongue

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet

3 722 Inlägg
10 februari 2009
Trådstartare
TurbOla skrev:
Digital_Kicker skrev:

Min är inte särskilt stylad, ska jag erkänna... tongue

Nej men du körde ju förra året!, + att du är crew!. Men du kör ju inte runt i en rostig rishög heller!.

Skåne Crazy Crew
701 Inlägg
13 februari 2009
Ska på möte idag med en av våra stora sponsorer.
återkommer med resultatet senare, men de är väldigt entusiastiska inför touren i varje fall!

293 Inlägg
13 februari 2009
eX3Me skrev:
Ska på möte idag med en av våra stora sponsorer.
återkommer med resultatet senare, men de är väldigt entusiastiska inför touren i varje fall!

låter fett nice smile sitter och håller tummarna för att det går bra big_smile

3 722 Inlägg
14 februari 2009
Trådstartare
Kan berätta att eX3Me fick ett lyckat möte!. Detta har bidragit med ett mycket stort lyft för Skåne Crazy Touren!!!. Han lägger upp info snart!!! Nu börjar dom stora grejorna att inträffa!!!

Skåne Crazy Crew
701 Inlägg
14 februari 2009
Det är nu bekräftat att Biltema kommer gå in som sponsor!
de är mycket entusiastiska över hela Touren och tycker den är hur bra som helst!
Exakt vad de kommer sponsra med diskuterar vi fortfarande men kan säga att de är mkt givmilda och trevliga!
Jag återkommer med mer info!

3 722 Inlägg
16 februari 2009
Trådstartare
Ny tour deltagare! indax välkommen in i gänget med din Nissan!

Den är inte stor, men den är söt.
820 Inlägg
19 februari 2009
Jag är med största sannolikhet på!  Visar mig intresserad under konstruktion.

Pmar om mer uppgifter och betalningsfrågor.

Har inte läst hela tråden och hittar inte heller någon bra info på hemsidan, men kommer vi köra runt i 3 dagar & stanna till då och då eller är det på samma ställe hela tiden? (ja jag läser namnet "Tour", men förstår inte upplägget riktigt)

MVH

smile
Senast redigerat av Dawe_A (19 februari 2009)

Audi s2/RS2 coupé projektet: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=125574
Stolt kund hos Ljudgaragen & B2-Audio!
http://www.ljudgaragen.se/
www.B2-audio.com

Skåne Crazy Crew
701 Inlägg
19 februari 2009
Touren är 3dagar 9 städer 30 deltagare

vi kommer att besöka 9 städer under dessa 3 dagarna, och i varje stad kommer vi ha någon sorts aktivitet
Det kommer vara Utställningar för allmänheten att komma och "bedömma" bilarna, vi kommer ha DB Mätning med priser, och grillning mm mm
kommer köra någon fotosession  och så kommer vi ha förbannat kul tillsammans!
ett exakt körschema kommer upp på www.skanecrazytour.se inom en månad.
De sista bitarna håller på att sättas samman där för att pusslet ska bli komplett!

hoppas detta besvarade dina frågor lite granna, annars är du välkommen att antingen PMa mig eller någon annan i crew, eller så skickar du ett mail till tommy@skanecrazytour.se

3 722 Inlägg
20 februari 2009
Trådstartare
indax skrev:
Digital_Kicker skrev:
Ny tour deltagare! indax välkommen in i gänget med din Nissan!

Tackar så mycket big_smile ser verkligen fram imot detta!!

smile alltid kul med nya deltagare!.

Knegare
139 Inlägg
22 februari 2009
Upptäckte nyss att touren hamnar exakt samma helg som Gatebil Mantorp! Det bådar inte gott för mina planer e jag rädd :S Måste försöka överlägga med mig själv nu, återkommer tongue

En gång V6, alltid V6 =)

3 722 Inlägg
22 februari 2009
Trådstartare
Proby skrev:
Upptäckte nyss att touren hamnar exakt samma helg som Gatebil Mantorp! Det bådar inte gott för mina planer e jag rädd :S Måste försöka överlägga med mig själv nu, återkommer tongue

Hoppas du väljer SCT! smile

VW Ägare
1 011 Inlägg
22 februari 2009
Digital_Kicker skrev:

Fick du mitt PM eller du har bara glömt/skitit i att svara? smile

Henrik Eberlund

3 722 Inlägg
22 februari 2009
Trådstartare
Eberlund skrev:
Digital_Kicker skrev:

Fick du mitt PM eller du har bara glömt/skitit i att svara? smile

Oj! Glömde svara på det! Snackade med Tommy om det! Och han tyckte att det va en bra idé!. Ta det med honom för han är webmaster smile

367 Inlägg
27 februari 2009
faan vad d e dött här då smile

en gång Corrado alltid Corrado ;)
www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.

Sök