3300
Sök

Eftersnack: Skåne Crazy Tour 2009>>26-28 Juni<<

VW Ägare
1 011 Inlägg
27 februari 2009
Det handlar inte om vad som händer här men vad som händer bakom kulisserna. smile

Henrik Eberlund

Skåne Crazy Crew
701 Inlägg
27 februari 2009
Japp, håller på att styra upp med biltema bland annat
sen har vi träffat våra andra sponsor och bestämt lite med dom, info kommer när allt är säkrat!

3 722 Inlägg
27 februari 2009
Trådstartare
Jag har fixat att med Ljudbyggaren!. Va hos Tony igår och allt kommer att bli perfekt i Helsingborg. all info kommer upp så snart tommy blir färdig

Elektriker
1 138 Inlägg
27 februari 2009
kan uppdatera lite att jag kommer ha med mig en bärbar dator så det är möjligt att uppdatera under touren;)

[http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=4381741#p4381741]Projekt BMW 330 cab[/url]

3 722 Inlägg
28 februari 2009
Trådstartare
Går undan nu!. Inte mycket kvar som ska fixas nu!!.
Detta kommer att bli en skitrolig Tour!, och den lär återkomma nästa år!
Senast redigerat av Digital_Kicker (28 februari 2009)

Dont drive faster then your angels can fly
19 Inlägg
28 februari 2009
vad går dom 300 per skalle till?

Det som inte dödar stärker!

3 722 Inlägg
28 februari 2009
Trådstartare
Hartikainen skrev:

Det går till nödvändiga grejer, så som utrustning, (walkie talkies), Pokaler, t-shirts m.m m.m .m.m

Reservdansk
6 271 Inlägg
28 februari 2009
Hartikainen skrev:

Utställningstillstånd...

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet

Skåne Crazy Crew
701 Inlägg
2 mars 2009
framför allt tillstånd att ställa ut, och andra kostnader som uppkommer för att kunna genomföra hela touren!

293 Inlägg
3 mars 2009
eX3Me skrev:
framför allt tillstånd att ställa ut, och andra kostnader som uppkommer för att kunna genomföra hela touren!

notan på båten för mötet. t.ex ne skoja bara..

kan det bli sommar eller ?
tycker ni kan muta väder gudarna lite så vi får sommar nån gång big_smile

3 722 Inlägg
3 mars 2009
Trådstartare
Static35 skrev:
eX3Me skrev:

notan på båten för mötet. t.ex ne skoja bara..

kan det bli sommar eller ?
tycker ni kan muta väder gudarna lite så vi får sommar nån gång big_smile

tro mig! Crew försöker med allt!. Vi får nog börja offra till gudarna!. smile

VW Ägare
1 011 Inlägg
3 mars 2009
Jag kommer ha med min laptop med 12-230 omvanlare och #G bredband. Ifall någon får abstinens och måste in på garaget. smile

Jag har två stycken cobra comradior som jag kan låna ut om det behövs. Tänkte om ni behöver flera stycken och ska köpa fler så är det värt att köpa cobra radior så behöver ni köpa två färre då ni kan låna mina två.

Har kanske mer som kan tänkas lånas ut. Skriv i tråden om det är något ni behöver så kan vi alla hjälpas åt att fixa saker och göra touren billigare.

Henrik Eberlund

3 722 Inlägg
3 mars 2009
Trådstartare
Eberlund skrev:
Jag kommer ha med min laptop med 12-230 omvanlare och #G bredband. Ifall någon får abstinens och måste in på garaget. smile

Jag har två stycken cobra comradior som jag kan låna ut om det behövs. Tänkte om ni behöver flera stycken och ska köpa fler så är det värt att köpa cobra radior så behöver ni köpa två färre då ni kan låna mina två.

Har kanske mer som kan tänkas lånas ut. Skriv i tråden om det är något ni behöver så kan vi alla hjälpas åt att fixa saker och göra touren billigare.

Då har vi 2st datorer nu. Tror vi kommer att köra uppdate både på hemsidan och här på garaget med bilder från varje stad.

Vi behöver iaf 3st comradio, 1till första bilen, 1 till mitt bilen och en till sista bilen!.

Schysst att du vill ställa upp med grejer!.

VW Ägare
1 011 Inlägg
3 mars 2009
Digital_Kicker skrev:
Eberlund skrev:

Då har vi 2st datorer nu. Tror vi kommer att köra uppdate både på hemsidan och här på garaget med bilder från varje stad.

Vi behöver iaf 3st comradio, 1till första bilen, 1 till mitt bilen och en till sista bilen!.

Okey. Då behövs det bara en Comradio till.

Inget annat ni behöver som man kanske har?

Henrik Eberlund

3 722 Inlägg
3 mars 2009
Trådstartare
Eberlund skrev:
Digital_Kicker skrev:
Eberlund skrev:

Okey. Då behövs det bara en Comradio till.

Inget annat ni behöver som man kanske har?

Adda mig på msn: kanemachine99@hotmail.com

293 Inlägg
4 mars 2009
då har vi 4datorer kommer ta med min
Kommer ta med min systemkamera också
Försöker få loss en HD videokamera så man kan filma när vi kör lite och under stoppen smile

om det är nått annat tekniskt säg till har det mesta big_smile

3 722 Inlägg
4 mars 2009
Trådstartare
Static35 skrev:
då har vi 4datorer kommer ta med min
Kommer ta med min systemkamera också
Försöker få loss en HD videokamera så man kan filma när vi kör lite och under stoppen smile

om det är nått annat tekniskt säg till har det mesta big_smile

HD videokamera låter toppen!, hade själv funderingar på att klippa ihop en film med lite cool musik m.m.

Elektriker
1 138 Inlägg
4 mars 2009
jag har funderat på att slänga upp en webcam i min bil, med livesäning bara 3g modemet funkar fint;)

[http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=4381741#p4381741]Projekt BMW 330 cab[/url]

3 722 Inlägg
4 mars 2009
Trådstartare
daajvid skrev:
jag har funderat på att slänga upp en webcam i min bil, med livesäning bara 3g modemet funkar fint;)

Haha Skåne Crazy Tour 2009 Live!

Skåne Crazy Crew
701 Inlägg
4 mars 2009
coolt.... har själv någon liknande ide
kommer nog live blogga direkt från mobilen också
vi får se men det blir en hel del kul runt omkring touren för er som inte följer med av någon anledning

Sök