3771
Sök

Eftersnack: Skåne Crazy Tour 2009>>26-28 Juni<<

293 Inlägg
5 mars 2009
eX3Me skrev:
coolt.... har själv någon liknande ide
kommer nog live blogga direkt från mobilen också
vi får se men det blir en hel del kul runt omkring touren för er som inte följer med av någon anledning

vi kommer inte ha tid och köra om alla ska blogga live och webcams och datorer

kommer ha med datorn för lira lite musik kolla lite film om man har sällskap i bilen smile
annars har man sin iPhone som extra dator big_smile

367 Inlägg
5 mars 2009
aaa vaa faan d låter överskattat!

en gång Corrado alltid Corrado ;)
www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.

3 722 Inlägg
5 mars 2009
Trådstartare
Haha, blir inget stort jippo av det, det ska uppdateras bilder från Touren bara och skrivas lite grejer under touren. Vi ska inte ha live! sändning med intervjuer av alla deltagare. haha. Det enda som låter bra är det med davids idé om kamera i bilen. men där sköter den sig själv ju. smile

Reservdansk
6 271 Inlägg
5 mars 2009
Då får vi se David peta snorkråkor och skrika på pensionärer längs vägen... lol

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet

293 Inlägg
5 mars 2009
jag har dock ingen billaddare till min laptop sad annars kunde man haft webcam i min med .. klistra fast den i taket big_smilebig_smilebig_smileyikeswinkhmmlolmad

Lillen
101 Inlägg
5 mars 2009
Static35 skrev:
jag har dock ingen billaddare till min laptop sad annars kunde man haft webcam i min med .. klistra fast den i taket big_smilebig_smilebig_smileyikeswinkhmmlolmad

Köp en omvandlare big_smile

Full Gas Sparar Tid!!! :D

3 722 Inlägg
6 mars 2009
Trådstartare
Fan vad gött att allt är snart till 100% färdigt!. Vi är nu på 85%.

293 Inlägg
6 mars 2009
Eclipse1 skrev:
Static35 skrev:

omvandlare? :S

Elektriker
1 138 Inlägg
6 mars 2009
Static35 skrev:
Eclipse1 skrev:
Static35 skrev:

en sådan jag har.. gör om 12dc volt till 230ac volt sen bara plugga in din vanliga laddare där.. är så jag
kommer göra.wink

[http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=4381741#p4381741]Projekt BMW 330 cab[/url]

293 Inlägg
7 mars 2009
daajvid skrev:
Static35 skrev:
Eclipse1 skrev:

en sådan jag har.. gör om 12dc volt till 230ac volt sen bara plugga in din vanliga laddare där.. är så jag
kommer göra.wink

fick tag på en laddare till datorn idag = ) 200kr smile universal

Skogskonsult
214 Inlägg
8 mars 2009
Vad är anledningen till att touren hamnade i Juni detta året? Väder statistiken säger ju att det är bättre väder i jul/aug, om man vill ha fint väder dvs. Sedan brukar folk planera sin semester senare efter det också.

Mvh Aleck/ deltagare i fjol.

3 722 Inlägg
9 mars 2009
Trådstartare
Aleck skrev:
Vad är anledningen till att touren hamnade i Juni detta året? Väder statistiken säger ju att det är bättre väder i jul/aug, om man vill ha fint väder dvs. Sedan brukar folk planera sin semester senare efter det också.

Fanns ingen direkt anledning, utan det är början på sommaren vi vill ha Touren på, efter touren kör vi också ca 4-5st träffar.

Och när började väderstatistiken i sverige? Blir aldrig det vädret dom lovar. Semestern har ingen betydelse, vi kör ju en helg.

Skogskonsult
214 Inlägg
10 mars 2009
Digital_Kicker skrev:
Aleck skrev:

Fanns ingen direkt anledning, utan det är början på sommaren vi vill ha Touren på, efter touren kör vi också ca 4-5st träffar.

Och när började väderstatistiken i sverige? Blir aldrig det vädret dom lovar. Semestern har ingen betydelse, vi kör ju en helg.

Okej om det är det ni ville utan att gå in på anledning så.
Vad jag menar med väderstatistik är inte vad dom lovar. Utan att det statistiskt sätt är varmare och mindre nederbörd i juli/aug.

VW Ägare
1 011 Inlägg
10 mars 2009
indax skrev:
TurbOla skrev:
Då får vi se David peta snorkråkor och skrika på pensionärer längs vägen... lol

HAHAHAHAHA den va bra ;P tur den inte kommer va i min bil :p

menar du att du hade gjort saker som är värre än David? Eller du menar att "den" är David? big_smile

Henrik Eberlund

Skogskonsult
214 Inlägg
10 mars 2009
indax skrev:
Eberlund skrev:
indax skrev:

HAHAHAHAHA den va bra ;P tur den inte kommer va i min bil :p

menar du att du hade gjort saker som är värre än David? Eller du menar att "den" är David? big_smile

Mjoo David är lite skrika på folk haha men sån är jag med, men jag sitter o sjunger i bilen o sånt roligt o höra på det HAHAH

Sång är då mysigare än snorkråkor iaf xD

VW Ägare
1 011 Inlägg
10 mars 2009
Aleck skrev:
indax skrev:
Eberlund skrev:

Mjoo David är lite skrika på folk haha men sån är jag med, men jag sitter o sjunger i bilen o sånt roligt o höra på det HAHAH

Sång är då mysigare än snorkråkor iaf xD

Ungefär min tanke också. Det var de jag ville ha svar på vad hon gjorde värre än snorkråkorna. smile

Henrik Eberlund

3 722 Inlägg
13 mars 2009
Trådstartare
Möte med Team Nasty nu på lördag som David ska medverka på. Mötet kommer att handla om DB tävlingen i Tomelilla.

Elektriker
1 138 Inlägg
13 mars 2009
Ola ska osså hänga på på mötet..smile

[http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=4381741#p4381741]Projekt BMW 330 cab[/url]

Reservdansk
6 271 Inlägg
13 mars 2009
daajvid skrev:
Ola ska osså hänga på på mötet..smile

Tveksamt om jag kan. sad
Ser ut som om jag har åkt på jobb imorgon eftermiddag. hmm

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet

3 722 Inlägg
14 mars 2009
Trådstartare
Kom igen nu gott folk och anmäl er till Touren!!!. Detta kan man ju inte missa!

Sök