3910
Sök

Eftersnack: Skåne Crazy Tour 2009>>26-28 Juni<<

3 722 Inlägg
18 mars 2009
Trådstartare
Här har ni en bild på hur dekalen som skall sitta på bilarna kommer att se ut!

https://www1.garaget.org/gallery/archive/50304/597344_qv0cmn.jpg
Skåne Crazy Tour 2009 officiella dekal

293 Inlägg
18 mars 2009
ser bra ut. kunde ni inte gjort Garaget logan like bred :S big_smile så det blir symmetriskt rent big_smile

3 722 Inlägg
18 mars 2009
Trådstartare
Static35 skrev:
ser bra ut. kunde ni inte gjort Garaget logan like bred :S big_smile så det blir symmetriskt rent big_smile

med tanke på att dom ej vill sponsra med något så får deras logga va lite mindre smile. Svara ju inte när jag mail angående grejer.

VW Ägare
1 011 Inlägg
18 mars 2009
Digital_Kicker skrev:
Static35 skrev:

med tanke på att dom ej vill sponsra med något så får deras logga va lite mindre smile. Svara ju inte när jag mail angående grejer.

Om de inte sponsrar med något. Varför ha deras logga?

Henrik Eberlund

Elektriker
1 138 Inlägg
18 mars 2009
för de e genom garaget vi gör reklam för vår tour. wink
iaf har vår tråd i smile

[http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=4381741#p4381741]Projekt BMW 330 cab[/url]

VW Ägare
1 011 Inlägg
18 mars 2009
daajvid skrev:
iaf har vår tråd i smile

Är det inte det ett forum är till för? Iallafall ett evenemang forum?

Henrik Eberlund

2 201 Inlägg
18 mars 2009
detta hade varit riktigt kul att vara med, men får troligtvis inte semester då.
men skulle kanske kunna haka på någon av de sista destinationerna eller något. 
kommer det ungefärlig tid när ni ska vara var? o specifik plats?

3 722 Inlägg
19 mars 2009
Trådstartare
Eberlund skrev:
daajvid skrev:
iaf har vår tråd i smile

Är det inte det ett forum är till för? Iallafall ett evenemang forum?

Men då får jag väl ta bort garaget loggan.

293 Inlägg
19 mars 2009
solen tittar fram och ser fint ut för sommarn oj oj blir mer o mer sugen för att ta ut bilen på en ordentlig långkörare men e man klar nej sad vill inte köra för mycket avställd och o besiktad big_smile

hur går det för er andra blir ni klara med era bilar ?

Skåne Crazy Crew
701 Inlägg
19 mars 2009
jag hoppas det hehe
planen är att allt utom omlackering till nya färgen ska vara klart till touren!
men nu vill man ut och köra!!!

Elektriker
1 138 Inlägg
19 mars 2009
Hehe mina planer är att vara klar om ca 1 månad..wink men vetefan om de håller xD.
renoverar huset samtidigt..

börjar bli riktigt sugen på bilträffar o sånt nu.. så härligt väder:)

[http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=4381741#p4381741]Projekt BMW 330 cab[/url]

3 722 Inlägg
19 mars 2009
Trådstartare
Jag har inte speciellt mycket kvar som ska göras till sommaren. Ta bort en ljuddämpare under bilen, lite mer lack arbete, och bli klar med ljudet!. Och om det blir tid över så blir det 3st mätare i A-stolpen.

293 Inlägg
19 mars 2009
låter som folk börja bli klara sjukt nice smile har en massor kvar men får nöja mig att bilen går att köra hehe big_smile

3 722 Inlägg
19 mars 2009
Trådstartare
Static35 skrev:
låter som folk börja bli klara sjukt nice smile har en massor kvar men får nöja mig att bilen går att köra hehe big_smile

Ja för fan! Klart du ska nöja dig med det!. Din bil är nice!.

EDIT: Kan även tillägga att Skåne Crazy Crew planerer för ett möte nu!. Så att vi kan lägga dom sissta pusselbitarna på plats!
Senast redigerat av Digital_Kicker (19 mars 2009)

293 Inlägg
19 mars 2009
Digital_Kicker skrev:
Static35 skrev:

EDIT: Kan även tillägga att Skåne Crazy Crew planerer för ett möte nu!. Så att vi kan lägga dom sissta pusselbitarna på plats!

låter nice smile håller och testar ut lite roliga program för att köra live stream utan för min bil .. ska tejpa fast webcam på huven eller grillen eller taket får se . men live stream kommer det vara. så länge man får ligga bakom en fin bil så den som kollar har nått och kolla på hehe big_smile och att det inte regnar men det kommer bli 25+ och klar blå himmel och öppna skånska landskap big_smile

3 722 Inlägg
19 mars 2009
Trådstartare
Static35 skrev:
Digital_Kicker skrev:
Static35 skrev:

låter nice smile håller och testar ut lite roliga program för att köra live stream utan för min bil .. ska tejpa fast webcam på huven eller grillen eller taket får se . men live stream kommer det vara. så länge man får ligga bakom en fin bil så den som kollar har nått och kolla på hehe big_smile och att det inte regnar men det kommer bli 25+ och klar blå himmel och öppna skånska landskap big_smile

haha gött ju! Och bra att du är inställd på 25+ och klar blå himmel!.

VW Ägare
1 011 Inlägg
21 mars 2009
Jag börjar också bli klar med min bil. Bara lite småsaker kvar nu som ska fixas till innan Elmia.

Sen får vi se vad som görs under säsongen. smile

Henrik Eberlund

3 722 Inlägg
22 mars 2009
Trådstartare
Nu får folket ta och skynda sig med att anmäla sig till touren!. Börjar närma oss start med jättekliv!

3 722 Inlägg
24 mars 2009
Trådstartare
Många som ställt frågan om man är välkommen fast att man inte kommer från Skåne!. Mitt svar är självklart är man välkommen!. Har ingen betydelse om du är från Norra sverige!.

Skåne Crazy Crew
701 Inlägg
24 mars 2009
eller danmark med för den delen!

Sök