detta hade varit riktigt kul att vara med, men får troligtvis inte semester då. men skulle kanske kunna haka på någon av de sista destinationerna eller något. kommer det ungefärlig tid när ni ska vara var? o specifik plats?
solen tittar fram och ser fint ut för sommarn oj oj blir mer o mer sugen för att ta ut bilen på en ordentlig långkörare men e man klar nej vill inte köra för mycket avställd och o besiktad
hur går det för er andra blir ni klara med era bilar ?
Jag har inte speciellt mycket kvar som ska göras till sommaren. Ta bort en ljuddämpare under bilen, lite mer lack arbete, och bli klar med ljudet!. Och om det blir tid över så blir det 3st mätare i A-stolpen.
låter som folk börja bli klara sjukt nice har en massor kvar men får nöja mig att bilen går att köra hehe
Ja för fan! Klart du ska nöja dig med det!. Din bil är nice!.
EDIT: Kan även tillägga att Skåne Crazy Crew planerer för ett möte nu!. Så att vi kan lägga dom sissta pusselbitarna på plats!
låter nice håller och testar ut lite roliga program för att köra live stream utan för min bil .. ska tejpa fast webcam på huven eller grillen eller taket får se . men live stream kommer det vara. så länge man får ligga bakom en fin bil så den som kollar har nått och kolla på hehe och att det inte regnar men det kommer bli 25+ och klar blå himmel och öppna skånska landskap
låter som folk börja bli klara sjukt nice har en massor kvar men får nöja mig att bilen går att köra hehe
Ja för fan! Klart du ska nöja dig med det!. Din bil är nice!.
EDIT: Kan även tillägga att Skåne Crazy Crew planerer för ett möte nu!. Så att vi kan lägga dom sissta pusselbitarna på plats!
låter nice håller och testar ut lite roliga program för att köra live stream utan för min bil .. ska tejpa fast webcam på huven eller grillen eller taket får se . men live stream kommer det vara. så länge man får ligga bakom en fin bil så den som kollar har nått och kolla på hehe och att det inte regnar men det kommer bli 25+ och klar blå himmel och öppna skånska landskap
haha gött ju! Och bra att du är inställd på 25+ och klar blå himmel!.
Många som ställt frågan om man är välkommen fast att man inte kommer från Skåne!. Mitt svar är självklart är man välkommen!. Har ingen betydelse om du är från Norra sverige!.