Kärleks bekymmer?

decib3L Körv
23 juli 2008 · 3 535 Inlägg

Varför inte bara skicka denna tråden till han?

Truckdriving Man
Jocelyn Gasglad
23 juli 2008 · 46 Inlägg

Var med om exakt samma sak i mitt förra förhållande och det tog slut på grund av att han inte kämpade för att det skulle bli bra.
Prata med honom, tror inte det kommer funka annars....

blacken
23 juli 2008 ·

alseryd skrev:
Han har redan fått 5 varningar!!!
Skiftnyckel (Linda) har gått prao hos oss på verkstan.
Hon är en sån duktig och gullig tjej.
Vill bara att hon mår bra!!! Han visar inga känslor för Lina men för sin jävla dator så tvekar han inte att fingra på musen.
Tejen förtjänar en kille som kan uppskatta henne för den hon är!!!
Mvh Eva.

Ser han inte "den" komma, då så får han stå sitt kast. Skumt det där att det finns dom som inte kan se, förstå och uppskatta en rar och trevlig person som berikar ens liv, utan ägnar all sin energi sig åt en död apparat istället, det verkar att bli vanligare att det blir så..

daajvid Elektriker
23 juli 2008 · 1 138 Inlägg

ryck ut sladdhelvetet på datorn och säg. nu väljer du mej eller datorn. sätter han i sladden igen så finns de nog tyvärr inget hopp för er att fungera i ett förhållande.
det är den tråkiga sanningen.

take care of you

[http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=4381741#p4381741]Projekt BMW 330 cab[/url]
BMW 330I "Cab" (2001)
Hee-Maan
23 juli 2008 · 3 113 Inlägg

ni är ju trotts allt ett par så ni ska ju kunna prata om det och lösa det på något sätt.

Ta några dagar och gå ut och ha roligt. då fattar han nog var han håller på o mista om.
men fall det fortsätter o du kommer fortfarande bara in andra hand efter det så.. då är det inte mycket å göra åt. Be strong, vi (hela G.org) är på din sida! wink

Semper Fi
NeonX
23 juli 2008 ·

ohh den ångesten som kommer slå honom en vacker dag när han inser vad han väljer bort i livet...hur mycket man kan gå miste om och hur meningslös all spenderad tid framför burken är.

freeengine
9 augusti 2008 · 157 Inlägg

usch kärleken är så jävla svår!!
ibland undrar jag om det inte är lättare utan någon kärlek.. :'(

vill du få din bil fotad: www.JiS-foto.se
racerbruden73
28 oktober 2014 · 1 Inlägg

För att en relation ska kunna växa och blir bra måste båda parter inse att de är en del i relationen/relationens problem. Om en inte vill/kan ja då får man välja va kvar och ha det som det är eller gå. Låter enkelt men om den andre inte vill så är det svårt. Satt fast i en relation förut som jag hade svårt att dra mig ur men så gjorde jag ett stort relationstest på nätet och fick kraften att ta mig ur när jag insåg hur dålig vår relation var. testet fick mig att öppna upp mina ögon. www.lovetestnow.com

granadadr
28 oktober 2014 · 7 290 Inlägg

racerbruden73 skrev:
För att en relation ska kunna växa och blir bra måste båda parter inse att de är en del i relationen/relationens problem. Om en inte vill/kan ja då får man välja va kvar och ha det som det är eller gå. Låter enkelt men om den andre inte vill så är det svårt. Satt fast i en relation förut som jag hade svårt att dra mig ur men så gjorde jag ett stort relationstest på nätet och fick kraften att ta mig ur när jag insåg hur dålig vår relation var. testet fick mig att öppna upp mina ögon. www.lovetestnow.com

woow tråden är 6 år gammal wink tror nog att det är överspelat vid detta laget wink

Ford Granada 2,8i "Turbo edition" (1985)
Ford Granada "COSWORTH" (1978)
Ford Mondeo 2,2 "Brandbilen" (2010)
careau
27 november 2014 · 1 624 Inlägg

Någon som vet hur det gått? big_smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang