Måndagen 18 maj 2009:
Så har då helgen med EDPS Emmaboda passerat... Tyvärr hade jag ingen möjlighet att delta som planerat eftersom jag inte kunde få fälgen fixad i tid, ex-frun kunde inte tänka sig att låta mig byta min helg med dottern och att varken barn- eller hundvakt gick att få tag på.
Nåja, det borde komma fler tillfällen under säsongen, förhoppningsvis efter det att bilen mappats om med högre laddtryck, aggressivare tändning, E85 och dessutom någonting annat än original katalysator (som jag i min förvirring hade på bilen bilen under mappningen). Dags att börja leta efter prisvärda racekatalysatorer med flänsar... Tips mottages tacksamt.
Om inte tidigare så har jag siktet inställt på Action Meet på Mantorp 31 juli - 1 augusti.
Klart är i alla fall att bilen ska närvara vid Vingåkraträffen i Vingåker 23 maj samt Westcoast Motorshow i Vänersborg 10-12 juli.
00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex