3581
Sök

Tränings Tråden

2 126 Inlägg
12 augusti 2008
Har börjat med styrketräning igen efter ett uppehåll på 1 & 1/2 år! har tränat annars sedan -97 med ett fåtal uppehåll!
Håller just nu på med att försöka komma upp i dom vikterna man var och körde på innan uppehållet!
Det som är jobbigast är en gammal skada i korsryggen som jävlas, har en kota som hoppar fel och trycker på nerver!

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
12 augusti 2008
träna?!  fyfan, det är ju farligt ju yikes

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

3 113 Inlägg
12 augusti 2008
tränar väldigt lite nu för tiden.. dock kommer det bli ändring när jag börjar plugga o ska fixa nytt gymkort etc. o man kommer ur denna "semeter-dagsrytm" med kosten o sovtiderna.. smile

Lumpen också nästa år... ska bli kul som fan..
Senast redigerat av cebT (12 augusti 2008)

Semper Fi

Gödseldräng
4 529 Inlägg
12 augusti 2008
jag tränar varje dag big_smile
vaknar på morgonen
GÅR nerför trappan till kaffebryggaren slänger på kaffe GÅR till kylskåpet GÅR och hämtar en kopp med kaffe GÅR och sätter mig vid bordet GÅR till datorn Går ut i garaget SPRINGER efter alla verktyg
mycke träning det big_smile

Volvopower__
12 augusti 2008
http://www.ast-ss.se/html/page.asp?id=17
Bra sida för olika styrketräningar.

Wankel
1 080 Inlägg
12 augusti 2008
pippaaN skrev:
Förslag på hur man ska få fingarna ur röven och börja träna? Har fått remiss om mina knän rygg och nacke, men har bara orkat tagit mig till gymmet engång, hur ska man få ork? tongue ngt förslag?

hitta nåt som du tycker är kul istället
jag gymmar aldrig för att det är så tråkigt, men kör kampsport mellan 5-9 ggr i veckan, blir stor skillnad om det är nåt du verkligen tycker är kul

MDS Västerås

i övrigt värdelös.
613 Inlägg
12 augusti 2008
har börjat spruningt nu 5km  några dagar i veckan.. sen när isen kommer så blir det utökning till 6 pass i veckan
Senast redigerat av Superdtm (12 augusti 2008)

1 723 Inlägg
12 augusti 2008
Volvopower__ skrev:
http://www.ast-ss.se/html/page.asp?id=17
Bra sida för olika styrketräningar.

en till bra sida
http://www.exrx.net/Lists/Directory.html

198 Inlägg
13 augusti 2008
Tränar gym 4 gånger i veckan å tränar kampsport minst 2 gånger i veckan, kan inte klara mig utan de...! smile

213 Inlägg
17 augusti 2008
har haft ett upphåll på ca 2 veckor nu ska börja nästa vecka igen då är det 4-6 pass i veckan oftast såhär efter sommarn 4 styrke pass med löpning inkluderat. Tänkte att jag ska skicka iväg en bes på protein samtidgt. Klarar mig inte utan det

No pain No game
Det värsta som kan hända är att sakerna går sönder. Gör om gör rätt!

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
17 augusti 2008
usch fyfan, ja skäms över mig själv hela tiden.. Ja  har varit sjuk så ofta så jag har slutat med träningen och nu måste ja börja igen.. Men ja skjuter på det hela tiden, för att man inte orkar eller nått annat. och sen efter kommer de värsta... (fan att man inte gjorde det igår) eller nått sånt... usch...

Men när ja väl tränar är det jävligt kul!   stryketräning med Techno/trance, Funkar! smile hög volym, Vet inte varför men jag har fått för mig att de plötsligt blir roligare big_smile

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

213 Inlägg
17 augusti 2008
ExXtr3me skrev:
usch fyfan, ja skäms över mig själv hela tiden.. Ja  har varit sjuk så ofta så jag har slutat med träningen och nu måste ja börja igen.. Men ja skjuter på det hela tiden, för att man inte orkar eller nått annat. och sen efter kommer de värsta... (fan att man inte gjorde det igår) eller nått sånt... usch...

Men när ja väl tränar är det jävligt kul!   stryketräning med Techno/trance, Funkar! smile hög volym, Vet inte varför men jag har fått för mig att de plötsligt blir roligare big_smile

Det ska vara lite aggresivare musik musik som är väldigt rapp. Då är det roligare t.e.x

Sabaton-into the fire
Sabaton-Firestorm
Fast på vårat gym spelar dem mest lungn musik moch koma musik ingen motivation utav dne musiken ialla fall

No pain No game

Master of the obvious
636 Inlägg
17 augusti 2008
Springer 3-5km varann dag tongue + innebandy (div3) på fredagarna ännsålänge men blir flera dagar snart:D

Bmw e30 Touring M-tech 2 / 5-bult / BBS RC

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
18 augusti 2008
Majoren442 skrev:
ExXtr3me skrev:

Det ska vara lite aggresivare musik musik som är väldigt rapp. Då är det roligare t.e.x

Sabaton-into the fire
Sabaton-Firestorm
Fast på vårat gym spelar dem mest lungn musik moch koma musik ingen motivation utav dne musiken ialla fall

HAHAH, hur fan kan man spela lugn musik när man tränar? tongue då somnar man ju xD

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

337 Inlägg
18 augusti 2008
Superdtm skrev:
har börjat spruningt nu 5km  några dagar i veckan.. sen när isen kommer så blir det utökning till 6 pass i veckan

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA

3 liters diesel, mumma!

TurboFREAK
291 Inlägg
18 augusti 2008
hedeknasan skrev:
Gym är, enligt mej, S J U K T tråkigt! De gånger jag tränat på gym är när polarna släpar dit mej.
Jag får ingen som helst motivation när jag tränar inomhus.
Jag föredrar att jogga utomhus, nothing more or less.
Springer ca 5km varje gång, vilket blir 3-4 dagar i veckan beroende
på hur jag jobbar.

Någon som har tips på bra (läs motiverande) ryggträningar?

Sedan är det hundträning som gäller för mej, så det blir agility, freestyle
och lydnadsträning varje dag! Räknas det?=P

pippaaN skrev:
Förslag på hur man ska få fingarna ur röven och börja träna? Har fått remiss om mina knän rygg och nacke, men har bara orkat tagit mig till gymmet engång, hur ska man få ork?  ngt förslag?

Nåt som är bra för ryggen de är ju att simma har själv dåligt i ryggen till och från brukar vara och simma 2-3dagar i veckan riktigt bra!

Kolla in mitt projekttråd och kommentera gärna!
Bmw 320i e30 turbocoupe -85
Ta en titt på bilen Bmw 320i turbocoupe

18 augusti 2008
ExXtr3me skrev:

där känner man igen sig big_smile.

jag kan bara gymma om jag lyssnar på hardstyle....annars blir det tråkit tongue

1 723 Inlägg
18 augusti 2008
45 min intensiv stryrketräning (bröst/axlar/triceps) och 20 min löpning på bandet idag. lagom trött. Blev inte fullt lika skitnödig av Rage idag som vanligt.

Rage och konditionsträning passar inte ihop....

213 Inlägg
20 augusti 2008
ExXtr3me skrev:
Majoren442 skrev:
ExXtr3me skrev:

Sabaton-into the fire
Sabaton-Firestorm

HAHAH, hur fan kan man spela lugn musik när man tränar? tongue då somnar man ju xD

Ja det är lite det som är problemet har varit nära att somna ett par gånger helt sjukt vilken dålig musik dem spelar typ per gessle när du ska gå in och lyfta. Första tanken Hmm här var det seriöst ser jag. Testa Sportlife i kungälv/rollsbo så får du en upplevelse du snart kommer vilja förtränga.

45 min intensiv stryrketräning (bröst/axlar/triceps) och 20 min löpning på bandet idag. lagom trött. Blev inte fullt lika skitnödig av Rage idag som vanligt.

Rage och konditionsträning passar inte ihop....

Haha rage dem är roliga gav bort hur många såna som helst jag fick på fitness festivalen. Dem luktar Martini tycker jag ur eget tyckande inte spec goa heller:O
Senast redigerat av Majoren442 (20 augusti 2008)

No pain No game

Hmm.
20 augusti 2008
Ska börja träna nu i september igen. Gissar på att jag kmr känna mig GRYMT klen. inte rört en vikt på ett halvår...

återkommer.

Rwd skrev:
Superdtm skrev:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Håller med, helt sjukt roligt.
Senast redigerat av Hmm. (20 augusti 2008)

Sök