*räcker upp handen* Har en Golf VR6 Syncro och en Nissan 200 sx som jag och min kära sambo håller på att bygga om. Meningen att den ska gå på strippen och eventuellt lite bankörningar. Jag som står för "rakt-fram-åkat" i hushållet medans sambon tycker om att svänga.
~Sandra~
*Kör inte fortare än din skyddsängel flyger* Projekttråd
D finns fler tjejer på garaget än va ni grabbar verkar förstå! Alltid lika kul att höra killar som säger att dom vill ha en sån tjej! slår aldrig fel liksom!
D finns fler tjejer på garaget än va ni grabbar verkar förstå! Alltid lika kul att höra killar som säger att dom vill ha en sån tjej! slår aldrig fel liksom!
Man kan ju bara önska att det var fler av er.
d finns nog fler än dom som visar sig här !
Off topic.. riktigt nice bil du har!
Hehe jo får hoppas det.
Tack så mkt. Om du ser mig i sommar får du kolla in bilen då, har köpt massa grejjer nu så den kommer vara i sånt dunder skick i sommar Och du har också en fin bil
Tack så mkt. Om du ser mig i sommar får du kolla in bilen då, har köpt massa grejjer nu så den kommer vara i sånt dunder skick i sommar Och du har också en fin bil
kul kul!! d e riktigt balla bilar d där!
Japp. Skönt också att den är svensk såld, 1/10 st så den blir lite mer unik pga detta också
E en Go & Gla tjej på 23 år! Pluggar i skåne just nu men mina ursprungliga hemtrakter är mellan Uppsala-Gävle! Mitt största intresse-BILAR!! Har haft allt från krångliga Peugeot Mi16- till Celica Gti 91 och nu ny ägare till ännu en Nissan 300ZX TT-90! Bilder kommer på pärlan snart! Sysslar även med billjud och har samarbete med MDS!
Kramar/från lilla mig!
"Jag kör inte snabbare än min skyddsängel flyger!"
E en Go & Gla tjej på 23 år! Pluggar i skåne just nu men mina ursprungliga hemtrakter är mellan Uppsala-Gävle! Mitt största intresse-BILAR!! Har haft allt från krångliga Peugeot Mi16- till Celica Gti 91 och nu ny ägare till ännu en Nissan 300ZX TT-90! Bilder kommer på pärlan snart! Sysslar även med billjud och har samarbete med MDS!
Kramar/från lilla mig!
Välkommen! Alltid kull när fler tjejer kommer hit!