tycker det är synd du ger upp 5:an för nu kommer den mest bli en i mängden........med t5 hade den blivigt udda och roligare enligt mig men jag förstår dig ändå blir mycket lättare att bygga så här .
tycker det är synd du ger upp 5:an för nu kommer den mest bli en i mängden........med t5 hade den blivigt udda och roligare enligt mig men jag förstår dig ändå blir mycket lättare att bygga så här .
Håller med MEN nu har jag mer att växa i om jag skulle spåra ur (har ju aldrig hänt).
aj fan eget företag o inte betalat in nån skatt kanske.. va ja läst här o på tpc hittils så kanske du skulle kallas phonic, mr inpulsiv? för de e ju elltid nått nytt o skumt varje gång men läser tråden
A D H D
aj då. då förstår ja att de kan bli snabba ändringar o sånt, jobbar ihop med en som har de så man vet aldrig va han kan ta sig till hehe...
Nyss hemkommen från en UNDERBAR helg med fyrstjärnigt hotell, superb mat och en heldag med rallyutrustade C30's och testkörning av Formel 3 bil. Vilken 25års present!
Har bråkat med bakvagnen mesta delen av dagen, det slutade med att allting var loss förutom hylsan till silentblocken som är av Alu och karossen plåt så lite härlig korrosion håller kvar hylsan, så imorgon ska jag låna en M16-gängtapp och gänga i hylsan sedan skruva upp en m16gängstav och slå innifrån så hylsan trillar ner..
När jag inte kom längre på bakvagnen så fortsatte jag kapa rost, trångt som en tonårs är det, tar evigheters evigheter att fåbort allt skadat, men är på god väg att få bort allt framme vid torpeden/innerskärmarna..
phonic...ville bara tillägga att den där snurran funkar fint fint bra spool osv...men PORTA WG HÅLET innan du skruvar dit den.... å skruva orginal lagret/ byt till 360 lager innan de är för sent
360graders lager hittar man för 5-600 spänn i japan...mina är på väg hem nu till min sån snurra...
å en sån där snurra orkar med i alla fall 450hk med 360 lager i....
Har bråkat med bakvagnen mesta delen av dagen, det slutade med att allting var loss förutom hylsan till silentblocken som är av Alu och karossen plåt så lite härlig korrosion håller kvar hylsan, så imorgon ska jag låna en M16-gängtapp och gänga i hylsan sedan skruva upp en m16gängstav och slå innifrån så hylsan trillar ner..
När jag inte kom längre på bakvagnen så fortsatte jag kapa rost, trångt som en tonårs är det, tar evigheters evigheter att fåbort allt skadat, men är på god väg att få bort allt framme vid torpeden/innerskärmarna..
phonic...ville bara tillägga att den där snurran funkar fint fint bra spool osv...men PORTA WG HÅLET innan du skruvar dit den.... å skruva orginal lagret/ byt till 360 lager innan de är för sent
360graders lager hittar man för 5-600 spänn i japan...mina är på väg hem nu till min sån snurra...
å en sån där snurra orkar med i alla fall 450hk med 360 lager i....