nej då. men först skulle du ha en volvo 5a med 500 hk o sen skulle de bli en 5a med ca 300 hk o sen skulle de bli en bmw motor med turbo o sen skulle de bli en bmw motor utan turbo. menar att de blir minder o minder hela tiden.. hoppas att du får ordning på den o ut den till slut iaf
nej då. men först skulle du ha en volvo 5a med 500 hk o sen skulle de bli en 5a med ca 300 hk o sen skulle de bli en bmw motor med turbo o sen skulle de bli en bmw motor utan turbo. menar att de blir minder o minder hela tiden.. hoppas att du får ordning på den o ut den till slut iaf
jo de har ja hört.. vill inte känna mig som den eviga nerklånkaren på dig heller.. hoppas bara att du får ordentlig fart på denna motorn nu så du får en värstingbil tillslut!
Hämtade upp min nya (beg) tilltänka passagerarstol innan idag..
Spenderade ett par timmar i lackverkstan med min thinnerskadade vän så imorgon blir det att maskera fälgbana och lackera centrumen.. Ska bli riktigt kul att se hur det blir.. Kunde knappt sova inatt bara.. :roll:
Idag dök däcken upp från Däckonline. 2500kr för 4 nya däck, kan man inte klaga på.
Även fjäderbenstaget bak dök upp idag, bögrött var det, som tur var hade Sjögren antracitgrå i färgsprutan i lackboxen så det blev färgbyte direkt efter jag öppnat paketet
Igår passade jag in kardanen med det nya hardygummit som kom för ett par dagar sen. Har även börjat mattaner/slipa bort rinningar på bilen, lacken ser FÖRDJÄVLIG ut. Riktigt fuskjobb, de har lackerat direkt över rost så det är fullt med blemmor.. Tur att jag kommer sätta bilen i en lyktstolpe nästa år så man kan gå därifrån skrattande istället för gråtande.. Blir att hitta en FRÄSCH kaross till 2010 och bygga vidare på när man har utvärderat konceptet lite..
Tur att jag kommer sätta bilen i en lyktstolpe nästa år så man kan gå därifrån skrattande istället för gråtande.. Blir att hitta en FRÄSCH kaross till 2010 och bygga vidare på när man har utvärderat konceptet lite..