Klippte ur lite kablar igår och ett Defalarm, killen som hade bilen innan mig sa larmet var urkopplat så jag klippte bara ut skiten. Sen startade inte bilen så visst var det inkopplat så det tog mig någon timme att leka elektriker innan jag fick igång bilen igen men nu är den iaf lättad på 5kg kablar hehe.
Ett fint hål bakom varje stol, såg nästan ut som någon sorts dränering för mattan eller liknande. Kommer lägga igen hålen iaf.
Kretade hål på rosthålet framför passagerarstolen så där byter jag en liten plåtbit.
Passagerartröskeln var värre än jag trodde, idioterna har varit även där med PL400 o plåtbitar. Men det är ju inget som inte går att fixa blir att lappa lite innan jag slår dit den nya tröskeln.
Var ute på Sågverket och lånade pressen, pressade hjullagerna bak och skulle pressa bärarmsbussningarna också men det gamla gummit flexar så jag sköt saker över hela verkstaden. Ska prova att borra ut dem nu.
Är ju tur att det är plåt iaf så man kan lappa i när jag tog bort mina bussningar till bärarmarna så tog jag gasen och brände ur dom lite försiktigt brukar sitta ordentligt dom jäklarna
Skulle nog satsa på 10 tusen kr till så har du nog sluppit detta Men kommer iaf bli bra efter all lagande. BMW är i stort sett som en sommar bil faktis. Tål inge salt alls faktis.
har också rostlaga en bmw eller rent ut sakt 3 st va beredd på mera rost också.