3021
Sök

Värsta reklamslogan?

Diamond
540 Inlägg
7 augusti 2008
eclips3 skrev:
haha ser inte så mkt reklamer... när man kollar ett program o reklamen kommer, ja då byter man kanal o kollar på nåt annat i 3-4 minuter under reklamen sen knappar man tillbaka till den man skulle kolla på big_smile

Tyvärr så börjar all reklam på alla kanaler samtidigt typ.-

I'm Rick James Bitch!

I didn't spank you. I high fived your ass!
963 Inlägg
7 augusti 2008
diamond_ skrev:
eclips3 skrev:
haha ser inte så mkt reklamer... när man kollar ett program o reklamen kommer, ja då byter man kanal o kollar på nåt annat i 3-4 minuter under reklamen sen knappar man tillbaka till den man skulle kolla på big_smile

Tyvärr så börjar all reklam på alla kanaler samtidigt typ.-

Därför G.org och laptops finns! big_smile

Varför gnälla på dåliga reklamfilmer? Länka till de som är bra istället! Har visserligen ingen länk men Heineken reklamerna gillar jag. Blir partysugen! big_smile Stänger bara öronen när de säger "Drink responsibly" lol

876 Inlägg
7 augusti 2008
Explosiv_Tomte skrev:
Tycker Rustas radioreklam är riktigt dålig. "Jag har fått Rusta-feber". lol

ja fy fan va trött man e på den. Samma med Toyotas radioreklam. Klarar inte av gubben som snackar där.

3 714 Inlägg
7 augusti 2008
jag tål inte OKQ8 reklamen som går nu

nu spänner det här jocke BRYT BRYT

samma sak när han står utanför GDH hallen å pratar i telefon med en styrservo eller vad det e i näven och får utbrott

annars är icas skitreklamer värdelösa

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

2 953 Inlägg
7 augusti 2008
ford. a tuch of heaven......fast de är väll delvis sant då de vara blir mos när man krockar
Senast redigerat av xorox_88 (7 augusti 2008)

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

Svetsare
3 150 Inlägg
7 augusti 2008
Qwaffe skrev:
Haha ja precis ZonaX, man blir ju faktiskt lite arg till och med:D Jag brukar alltid muta ljudet så fort den reklamen kommer.
"Då brukar jag ta en actimel. Den återställer balansen i kroppen, och dessutom är den jättegod" följt av att han dricker en klunk. Falskt och eländigt och dåligt. Det kan inte bli sådär dåligt, bara om man nöjjer sig med första tagningen...

Det är precis det ja menar!  big_smile   EXAKT!   Så jävla FALSKT!   Får bara lust att gå till affären och riva ner hyllan med "denna magiska bakterieflora" varje gång jag ser idioterna! 

Dom kan stoppa upp sin jävla bakterieflora i röven och spela in reklamen igen och den skulle garanterat bli f*cking bättre!
Senast redigerat av ZonaX (7 augusti 2008)

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX

526 Inlägg
7 augusti 2008
Börjar bli lite trött å¨3 reklamerna...
Med olika folk med olika dialekter som snackar med varandra..

Halvfinsk Norrman från Sverige
586 Inlägg
7 augusti 2008
ZonaX skrev:
Qwaffe skrev:
Haha ja precis ZonaX, man blir ju faktiskt lite arg till och med:D Jag brukar alltid muta ljudet så fort den reklamen kommer.
"Då brukar jag ta en actimel. Den återställer balansen i kroppen, och dessutom är den jättegod" följt av att han dricker en klunk. Falskt och eländigt och dåligt. Det kan inte bli sådär dåligt, bara om man nöjjer sig med första tagningen...

Det är precis det ja menar!  big_smile   EXAKT!   Så jävla FALSKT!   Får bara lust att gå till affären och riva ner hyllan med "denna magiska bakterieflora" varje gång jag ser idioterna! 

Dom kan stoppa upp sin jävla bakterieflora i röven och spela in reklamen igen och den skulle garanterat bli f*cking bättre!

HAHAHA ja det är bara kloka ord från din sida idag big_smile Världen skulle bli en bättre plats utan den reklamen...

MVH Pontus på ö helvete

Ableton Live

><((((º>
115 Inlägg
7 augusti 2008
Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmonsterjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!!!!!!!!

Jag kommer inte på nått skoj att skriva här, så jag skiter i det.

Maskin stundent!
218 Inlägg
7 augusti 2008
calibra1992 skrev:
Hatar Bauhaus reklamen  "Har ni höga priser då?"
Eller när samma idiot köper varsin cemnetblandare till sina barn
Sen hatar jag all reklam från Jamba men värst är nudistbetraktaren tongue

Izual skrev:
Alla jävla jambareklamer, en vacker dag kommer jag kidnappa deras chef och tvinga honom att titta på skiten i 24H

Hahaha fan känner hur man sitter å eldar upp sej när man tänker på alla skit reklamer som får sändas mad calibra1992 å Izual håller med er och alla andra som inte tål jambas jävla skit! för helvete vad har de som inte går fixa med ett styck dator me en halvtaskig internetuppkoppling?!! För övrigt så e actimel å monsterjam reklamen tillräckligt för att man ska få en hjärnblödning...

Vad gäller "värsta slogan" så har jag för mej att Elektrolux körde med "Nothing sucks like Elektrolux" i en kampanj för sina dammsugare tongue, känns inte som att den mottogs på rätt sätt big_smile iofs inget att störa sej på, går ju faktiskt garva åt skiten då iaf... big_smile

"- Vi är inte fulla, vi har pollenallergi!!"

Svetsare
3 150 Inlägg
7 augusti 2008
Qwaffe skrev:
ZonaX skrev:
Qwaffe skrev:

HAHAHA ja det är bara kloka ord från din sida idag big_smile Världen skulle bli en bättre plats utan den reklamen...

MVH Pontus på ö helvete

LUL!   xD  Ja, jag får väll lugna mig lite nu men du väldigt rätt!  smile

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX

1 207 Inlägg
7 augusti 2008
Jag hatar alla reklamer som försöker framhäva en idyll, t.ex. Toffiefi (stavning).

Toffiefi:
Alla springer fram och tar en lite godis och allting blir så underbart.
I det verkliga livet har troligen "farsan" alkoholproblem, "morsan" vänsterprasslar och ungarna har börjat experimentera med knark och sex.

Den skrattande kossan eller vad fan den nu heter:
Samma här alla springer runt och stojjar och har det så roligt och sedan kommer små runda ostar inrullandes som bara gör hela saken värre. Och dessutom har de klätt ut ena ungen som en 90-tals-jönsson-ligan-nörd.

GRRRR.

Andra produkter som jag vägrar stödja bara pga deras dåliga reklamer är:

Glocalnet:
Inte lika lågt som glocalnet. De gjorde ett fult knep och gjorde en reklam som alla skulle hänvisa till sedan i vardagslivet, såsom med polia. Det skulle varit ok om reklamerna åtminstone var roliga.

Coca Cola Zero:
De försöker göra drickan så helvetes macho så att nästa steg är väl att införa "coca cola zero - now with sweat from Stallone!).

Bonaqua:
Av samma anledning som ovan. Snubben sitter där och ritar någon mast på något löjligt fake simulatorprogram för att i nästa steg fästa antennen på den från en kran. Summa summarum de vill framhäva att om man dricker deras vatten blir man supersmart och världens bästa kranförare..

Grrr....

Large Cap
1 816 Inlägg
7 augusti 2008
blacken skrev:
Det var denna där med Kajsa någonting som ville att man skulle skicka in sin egen slogan om Risi Frutti
"Ät Risi Frutti och få Fisi Rutti, bajsa med kajsa" skulle man kunna skicka in.. lol

Hahaha! lol
Själv hatar jag Lidl's reklamer. Känns så.. otroligt fel bara.

12 086 Inlägg
7 augusti 2008
Reklam är ju skit, man blir bara förbannad!
De värsta av allt är ju tvshopen.. "du har sätt träningsmaskin efter träningsmaskin som lovar dig den perfekta kroppen, men alla utan resultat.. men nu har en helt nyrevolutionerande maskin kommit ut för endast 399kr som du får en ungdomskropp på bara 5 dagar"

Lixom vad i helvete?

963 Inlägg
7 augusti 2008
maco skrev:
Jag hatar alla reklamer som försöker framhäva en idyll, t.ex. Toffiefi (stavning).

Toffiefi:
Alla springer fram och tar en lite godis och allting blir så underbart.
I det verkliga livet har troligen "farsan" alkoholproblem, "morsan" vänsterprasslar och ungarna har börjat experimentera med knark och sex.

Den skrattande kossan eller vad fan den nu heter:
Samma här alla springer runt och stojjar och har det så roligt och sedan kommer små runda ostar inrullandes som bara gör hela saken värre. Och dessutom har de klätt ut ena ungen som en 90-tals-jönsson-ligan-nörd.

GRRRR.

Andra produkter som jag vägrar stödja bara pga deras dåliga reklamer är:

Glocalnet:
Inte lika lågt som glocalnet. De gjorde ett fult knep och gjorde en reklam som alla skulle hänvisa till sedan i vardagslivet, såsom med polia. Det skulle varit ok om reklamerna åtminstone var roliga.

Coca Cola Zero:
De försöker göra drickan så helvetes macho så att nästa steg är väl att införa "coca cola zero - now with sweat from Stallone!).

Bonaqua:
Av samma anledning som ovan. Snubben sitter där och ritar någon mast på något löjligt fake simulatorprogram för att i nästa steg fästa antennen på den från en kran. Summa summarum de vill framhäva att om man dricker deras vatten blir man supersmart och världens bästa kranförare..

Grrr....

Hur kan man störa sig på såna saker? Jag störde mig mer på saker förr men nu skrattar jag bara åt det... smile
Coca Cola Zero diggar jag, cool reklam! Gillar den med helikoptern som släpper ner kättingen! tongue
Sen skiter jag i vad det är reklam för, skulle aldrig få för mig att köpa något som är sockerfritt men ersatt av sötningsmedel som gör dig törstigare och ännu mer sugen på sött. Men som sagt så är reklamen cool. Driver med Hollywood på ett skönt sätt tycker jag. big_smile

Bonaqua, reklam handlar om att överdriva. Tycker denna funkar, även om den inte är bäst.

Glocalnet, SKITSMART reklam, precis som du säger så är den självspridande då folk använder deras reklam till att skoja med!
Det påverkar dock inte mig och skulle inte komma på tanken att skaffa Glocalnet...

Toffifee(stavning) är bara kass, men kan inte översätta en reklamfilm... ser bara fel ut... Godiset ser dessutom inte gott ut.

skrattande kon tilltalar säkert barn... och det är väl målgruppen för sån skräpmat?

Fire And Silk
2 254 Inlägg
7 augusti 2008
''How Can You Know So Mutch?'' = så jävla skön!!! smile

hahah kolla på denna

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.

963 Inlägg
7 augusti 2008
JapMax skrev:
Reklam är ju skit, man blir bara förbannad!
De värsta av allt är ju tvshopen.. "du har sätt träningsmaskin efter träningsmaskin som lovar dig den perfekta kroppen, men alla utan resultat.. men nu har en helt nyrevolutionerande maskin kommit ut för endast 399kr som du får en ungdomskropp på bara 5 dagar"

Lixom vad i helvete?

Det var nog gjort som ett intelligenttest först, men när de såg hur många som beställde så fortsatte de!

Legitimerad klåpare
212 Inlägg
8 augusti 2008
Wertes reklamen som gick för ett tag sedan. Något så extremt jobbig reklam. "Lille hans cyklar genom wertesbyn" och sen då han får sin j*vla godis så äter han den inte ens!

Halvfinsk Norrman från Sverige
586 Inlägg
8 augusti 2008
Nordh skrev:
Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmonsterjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!!!!!!!!

Hahahaha ja den är ju sååå jobbig:D Som en Action-Man reklam fast med stora stygga bilar:D
Killen som pratar är ju helt sjuk i huvudet... Vilken SKIT. tur att du kom på den big_smile

MVH Pontus på ö helvetet

Ableton Live

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
8 augusti 2008
HÄÄÄÄJ KAJJ!!  cool   Bästa genom tiderna  lol

C H E V R O L E T <3

Sök