10 augusti 2008
Trådstartare
Tjena
jag tänkte fästa mina slutsteg på min baslåda, som har 2 10" , men tänkte det kan ju inte vara bra för slustegen om dem skakar hela tiden...
tror ni det blir bra ?
eller kanske baslådan påverkas av att det är skruvar i den ? vill inte förstöra baslådan hehe
Xzit