5477
Sök

dåligt för slutsteg att fästas på baslådan ?

448 Inlägg
10 augusti 2008
Trådstartare
#1
Tjena
jag tänkte fästa mina slutsteg på min baslåda, som har 2 10" , men tänkte det kan ju inte vara bra för slustegen om dem skakar hela tiden...
tror ni det blir bra ?
eller kanske baslådan påverkas av att det är skruvar i den ? vill inte förstöra baslådan hehe

Xzit

2 126 Inlägg
10 augusti 2008
#2
Har haft mina 2 slutsteg monterade på baslådan nu i ett och ett halvt år utan några som helst problem! smile


6 851 Inlägg
10 augusti 2008
#3
XzitXR3I skrev:
Tjena
, men tänkte det kan ju inte vara bra för slustegen om dem skakar hela tiden...

Och hur mycke skakar inte en bil annars när man kör?


Lidhultare.
325 Inlägg
10 augusti 2008
#4
har mitt slutsteg monterat på baslådan, o den är så tung så den står still där den är ungefär, sen så ska man ju gärna inte halvdra skruvarna utan du får ju klämma dit skruvarna ordentligt så slutsteget sitter! det ska inte hända så mkt med slutsteget då!

-Twiajävlen-


Sök