Rieju Drac -02. Köpte den ny och återställdes senare till fabriksstandard (ostrypt) gick ovanligt bra får o inte vara modifierad. Åkte väl nästan 2500 mil på den... Den finns fortfarande kvar i familjen o har gått en bra bit över 4000 mil utan motorrenovering. (bortsett från nåt kolvbyte...) Har under hela denna tiden toppat ca 80-90 ärliga km/h
Först hade jag en derbi sedan SM-01 (bild finns på min sida) sedan köpte ja en Derbi senda 98 laga och sålde och sen såå samtidigt så köpte ja en Aerox
Jag har aldrig haft en moppe. Nog för att jag bodde långtutavhelvetebort från allt och alla, men jag önskade mig faktiskt en dator istället. Och det fick jag. Som kombinerad julklapp-födelsedags-och-konfirmationspresent förvisso. Hm. Jag menar. Med en moppe kan man ta sig till närmsta stad etc, men med en dator och lite bredband på ett hörn kan man ta sig precis vart man vill.
I'm not afraid of standing still
I'm just afraid of being bored
I'm not afraid of speaking my mind I'm just afraid of being ignored
var längesen man hade moppe nu men ja kommer ihåg dom flesta ja hade 1.beta rr 2.beta eikon 3.yamaha aerox 3st 4.honda x8r 5.kymco fever 4st 6.cresent compakt 7.dbs panter 8.derbi senda.
de var dom ja kom på nu. hade ju ett gäng moppar när man var 15.