Romet 50 M1 med sachs snurra, lackades som senare Bonnie bajaj Piaggio ciao som lackades piggelin och bygdes om samt trimmades yamaha fs1 Baotian Honda sfx som senare snuten tog hand om Solex Ovanlig puch dakota från -67 med fenders, köpte den i en flyttkartong, men fick till slut ihop allt, riktig rat moppe Honda mt5, som custades och trimmades
Suzuki TS50 (TS70), hade en 70cc på den och omdrevad. Toppade ca 85km/h Blev stulen ungefär när den skar, var dock söndertrimmad långt innan det
Lite stylad va den med, med tex. bortplockade blinkers och baklyse. Samt höjd bak
Edit] Hittade en bild på google, så här såg min ungefär ut
Senast redigerat av ZonaX (14 augusti 2009)
Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i." http://www.youtube.com/ZonephoX
rieju drac sport edition -02 (såld) piaggio ciao -70 (har kvar den) 3st Yamaha aerox 02-04 (2 är sålda) sym jet (såld till en utan högerarm) yamaha jog -97 (har den kvar)
Honda mt5, gick kasst och när jag drog sönder bultarna till insuget så kastade jag in skräpet längst bak i garaget..fi fan snart 6 år sedan man satt å löka på en moped
Jag har en Yamaha DT50-MX från 1996. Den är helt orginal och toppar ungefär 50 km/t. Skit härliga mopeder det där. Pigga och roliga att köra. Har haft denna ett par månader och trivs jätte bra med den.
En Spritt Ny Yamaha Neo´s 04 hade jag och åkte då det var moppe ålder, köpte den för 20 tusen kronor dirket ifrån skyltfönstert. och sålde den för ca 1 tusen kronor ...
Hehe ja den fick gå jävligt hårt. Ångrade som fan att jag inte köpte en manuell moppe.
Men nu har jag körtkort och bil och denär manuell
*Gasa bör man annars dör man,* Man har inte hållit tillräckligt om man inte smakar diketskanten ;)
2 st dt som jag la ut över 20 tusen på samanlagt haha, sen vart det en rieju drac som jag bara hade hebo rör å malossi membran på, drog dom flesta som hade 75cc därför behövde jag inte trimma den mer kände jag:) sen vart den stulen:/